Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

admin
admin okt 22 '08
Ja als je dat constant zou voelen zou het leven hier best eens behoorlijk pittig kunnen zijn.
Geloof mij dat als je dat wekenlang voelt dat enorm uitputtend is gek genoeg, ik vraag me ook af of het menselijk lichaam dat uberhaupt zou volhouden.
Het zal met een lichtlichaam een stuk beter te behappen zijn denk ik.
In de kundalini wereld ( en beslist op andere plaatsen ook) noemt men dit de : "bliss" er zijn mensen die verslaafd zijn aan dit gevoel, je bent immers high van liefde.
Vergeet echter niet dat bij de Bliss ook the dark nights horen, dat zijn dan weer periodes van het tegengestelde.
gast
gast okt 22 '08
Het is te vergelijken met van een donkere ruimte in het zonlicht te stappen. Je ogen kunnen het niet aan en moeten er eerst aan wennen. Je kunt ineerste instantie niet precies zien wat er is, pas als je wat aan het licht gewend raakt kun je het helderder zien wat voor je is.
Ja Karin, na de dag komt de nacht, maar ook weer de dag. Verzetten tegen de nacht en het terug willen draaien helpt niet. Het ondergaan en je er bij neerleggen wel.
admin
admin okt 22 '08
Dat bedoelde ik niet zo, Gast, ik heb niet gezegd dat je je moet verzetten, volgens mij kan dat ook helemaal niet smile
gast
gast okt 22 '08
Verzetten is in mijn ogen hetzelfde als in de verleden tijd leven. We kunnen alleen maar die bliss ervaren in het nu, de reden dat je die weer verliest is omdat je zelf weer terug grijpt naar het verleden (door vanuit je denken en ego te redeneren).

Maar hoe bedoel jij het dan Karin?
admin
admin okt 22 '08
Gewoon dat het bestaat, ik heb niets gezegd over verzetten, wel dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is zoals sommigen wellicht denken. Ik wilde alleen maar een stukje toevoegen aan wat de anderen al hebben geschreven en hoe ik de bliss ervaar soms, thats all smile

En ik vraag me ook af of ik het eigenlijk wel uitgelegd krijg, want volgens mij bedoelen wij niet hetzelfde crazy
gast
gast okt 22 '08
Ik denk dat we wel hetzelfde bedoelen maar het vanuit een ander oogpunt bekijken.
proost
proost okt 23 '08
Dronken van liefde was 'k verdoofd,
achter mij lag wat ik had geloofd,
mijn kinderliefde van weleer,
die deed me zelfs helemaal geen zeer.
Ik werd er boven uit getrokken,
daarna vroeg ik me af, geschrokken,
mijn aards gevoel, is dat verdwenen?
Of is iets nieuws aan mij verschenen?
Ik wil extases van geluk,
want hier op aard is alles stuk.
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 23 '08
Origineel bericht van: Karin
Ja als je dat constant zou voelen zou het leven hier best eens behoorlijk pittig kunnen zijn.
Geloof mij dat als je dat wekenlang voelt dat enorm uitputtend is gek genoeg, ik vraag me ook af of het menselijk lichaam dat uberhaupt zou volhouden.
Het zal met een lichtlichaam een stuk beter te behappen zijn denk ik.
In de kundalini wereld ( en beslist op andere plaatsen ook) noemt men dit de : "bliss" er zijn mensen die verslaafd zijn aan dit gevoel, je bent immers high van liefde.
Vergeet echter niet dat bij de Bliss ook the dark nights horen, dat zijn dan weer periodes van het tegengestelde.

Je inspireert me Kaat grin

Zo ervaar ik dat inderdaad ook en daar ben ik dankbaar voor, als we altijd in het licht of het donker zouden zitten ervaren we helemaal geen groei.

Het is de beweging tussen het een en het ander die maakt dat we het waarnemen, waardoor we voelen en begrijpen wie we zijn.

Osho zei daar eens over: ´I am the center of the cylcone´

Er is altijd die beweging en ook een stille kern. Soms komen we voor een moment in die stroom van die cycloon terecht en die staat onder invloed van de weersomstandigheden om ons heen. Door ons mee te bewegen komen we vanuit die stroom toch altijd weer in onze kern terecht. Daar waar rust, liefde, schoonheid en eenvoud ligt.

Iedere beweging, ieder gebaar van liefde of het gebrek daaraan, maakt ons weer attent op de liefde die we in ons zelf zijn.

Dát gevoel uitdrukken...daar bestaan geeneens woorden voor, dat is niet te bevatten...het is een hemels gevoel van binnen die ons bevattingsvermogen te boven gaat...het raakt alles in ons wezen aan...

admin
admin okt 23 '08
Sterke tekst onder de foto!
Ook wat jij schreef hoor bezoeker laugh
Maar die tekst vind ik keisterk!
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 23 '08
Zit hier nu volledig gedesillusioneert achter de pc cry

Haha nee hoor, vind ik ook!

Ik zal maar niet opnieuw zijn naam noemen, anders lijk ik haast nog een volgeling tongueHet is wel door een heel inspirerend mens geschreven! Lang leve de vrijheid! grin
NiN
NiN okt 25 '08
Zou t schip vandaag niet alsnog komen??
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '08
Het is ongeloofelijk bizar, maar er zijn ineens een paar ufo sightings deze dag waarvan er eentje zelfs CNN gehaald heeft.

There's a report from many of my contacts that a large UFO sighting is taking place in Texas. In between Italy, Texas and Hillsborough, Texas.

A large amount of people are starting to watch these UFOs. Reports are saying there are several UFOs in the skies, possibly light ships that are disappearing and re-appearing. My contacts are getting video right now. We should have an update soon.

It appears that October 24th could be the day for this OFFICIAL FIRST SIGHTING...So you guys still think Blossom Goodchild was crazy?

UPDATE: Sightings are being reported also in California, Arizona and in Oregon!

Please stay tuned as this develops...

NiN
NiN okt 26 '08
Oke dan!

Best bizar maar alsnog geen mega lichtschip en de 3de video lijkt me een wit vogeltje...

T is dus nog niet klaar met de voorspelling!

Hebben ze nog iets hierover op niburu(ofzo)
admin
admin okt 26 '08
Zijn dit sightings..?
Je ziet niks alleen maar een klein of meerdere kleine wazige lichtjes.. eekdie een beetje bibberen of ronddansen, volgens mij is dat zo waanzinnig simpel na te maken, ik geloof er niets van.
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '08

Zelfs het NOS journaal ned 1 verteld er over!
een paar dagen geleden.
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '08

Nog een filmpje van BBC news in Great Britain..

NiN
NiN okt 26 '08
Toch bizar!!
Harbringer
Harbringer okt 26 '08
Apart van die nederlander staat ook op niburu.
http://niburu.nl/index.php?articleID=19379

Alles kan ge-edit zijn ook al zou het echt zijn.
Maar toch ziet er realistisch uit.
Lena
Lena okt 26 '08
Origineel bericht van: beschermengel

Zelfs het NOS journaal ned 1 verteld er over!
een paar dagen geleden.

je zou zeggen dat het zo is en ze er niet langer over kunnen zwijgen.
wat zien we? zou het allemaal verzonnen zijn? zoveel verhalen erover......maar ergens ben ik er nog niet over uit ben ik opzoek naar bewijs?
mijn gevoel blijft me steeds vertellen we zijn hier niet alleen
smile
gast
gast okt 26 '08
Er staat veel op youtube over 14 oktober en Blossem. Deze vond ik persoonlijk wel een mooie reactie:

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420