Origineel bericht van: nikskeuh
Origineel bericht van: NiN
Dus dat er veel meer is, buiten de geestenwereld om, dat staat voor mij als een paal boven water maar OF ze op aarde gaan komen of zich gaan laten zien, dat trek ik nog in twijfel.
Misschien kunnen wij andere levensvormen (nog niet) zien omdat we enkele frequenties lager zijn dan hun. Aliens zijn zelfs op aarde naar mijn mening maarja wie ben ik.
Dat er voor mij meer is dan het leven op aarde staat 100% vast, t'heeft alleen net als hier twee kanten (dualiteit) en niet elk ras bedoelt alles goed.
En denk je echt dat de mensheid klaar is om buitenaardsen te zien, tis wel wouw en dit en dat maar wij roeien nog altijd ons eigen ras uit, pas als wij verantwoordelijk beginnen te nemen voor onze levens dan zullen ze zich misschien aan ons voorstellen, nu bekijken ze ons nog als een kleiner zusje dat nog niet veel weet.
Mooie reactie nikskeuh..
Ik weet ook niet hoe het wel of niet is, maar we zijn nu inderdaad wel erg bezig met a(lles) l(iever) i(n eerste instantie) a(ls) n(iet van onszelf te zien) s(ymbolisch)
We zijn ook nog steeds bezig onszelf uit te roeien.
Alleen een reactie als die van Blossom maakt de strijdlust tussen mensen die iets ´schijnen´ te weten, gelovig of ongelovig, alweer los. Dan is er nog geeneens een alien fysiek in beeld geweest, er is alleen nog maar over gesproken..