Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

gast
gast okt 16 '08
Het heeft in iedergeval bij veel mensen heel wat los gemaakt. Of die mensen dit ook beseffen is misschien een tweede. Als er maar een paar zijn die het wel beseffen en niet alles de schuld geven aan Blossem of wie ook die kunnen iig zichzelf verder ont-wikkelen en er iets van leren. Net als dat ze zelf al aangaf op het eind van dit laatste filmje; het zit in je eigen hart.

Wel erg te weten waar mensen weer toe in staat zijn als er iets niet gaat zoals ze verwacht hadden (en dan heb ik het niet over Blossem)(ook niet over mensen hier overigens)
NiN
NiN okt 16 '08
Tja..dat is nu typisch die duistere kant van de mensheid...
proost
proost okt 16 '08
Blossom zag er op de video gedesillusioneerd uit, een desillusie in de feiten, in haar zelf, maar niet in skeptici, die het idee van aliëns toch al haten, en ook niet in de geliefden, die haar nabij bleven, terwijl de minder geliefden waarschijnlijk hun lessen hieruit geleerd zullen hebben.
Dat merk ik van mezelf en sommige anderen op deze topic ook, want met spotters valt niet te praten en dit is niet iets om mee te spotten.
Zelf heb ik nooit een ufo gezien of ervoor aangezien als ik naar de sterren kijk. Ik vraag me af of het zien van een ufo niet vaak het aanzien voor een ufo is. Dan oordeel ik over de zintuigen van een ander, die ik echter nier van zinsbegoocheling wil beschuldigen. Kan iemand hierin mee gaan?
gast
gast okt 16 '08
Maar een ufo hoeft niet persé buitenaards te zijn. Letterlijk vertaald is het toch ook: unidentified flying object.
Er wordt niet gesproken over alien of extraterrestrial.
Ik denk dat veel dingen of wel ufo's die gezien worden nieuwe uitvindingen zijn van mensen zelf. Natuurlijk sluit ik buitenaards leven absoluut niet uit want ik heb er altijd al in geloofd dat we niet de enige levensvorm zijn in het heelal.
Toch denk ik dat we vaker door onze eigen zintuigen en het denken over wat we opgevangen hebben in het ootje worden genomen.
NiN
NiN okt 16 '08
Weet je wat ik gewoon doe?

Ik ga t allemaal gewoonweg afwachten.
Mijn overtuiging is in deze toch dat de echte *federation of light* in een ieder van onszelf zit, alleen heet het dan hogere IK...
proost
proost okt 18 '08
In de buurt van een vliegveld wonend merk ik soms de twijfel of wat ik zie gezichtsbedrog is of niet. Mijn natuurlijke ogen geef ik altijd voorrang boven mijn geestelijk oog.
Wat betreft het hogere Ik als 'federation of light' in ieder van ons is dat bij mij soms een 'knipperlicht.'
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Aliens zijn eigenlijk ook niet dom hoor,
tis eerder de vraag of ze zich niet voordoen als een vliegtuig. wink
admin
admin okt 18 '08
Of.....

NiN
NiN okt 18 '08
Of als David Copperfield!
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Of misschien gewoon als dagdagelijkse mensen die je tegenkomt
NiN
NiN okt 18 '08
Mijn baas bijvoorbeeld!
nikskeuh
nikskeuh okt 18 '08
Wat is er dan met je baas dat je denkt dat hij/zij eventueel een alien is?

groetjes
NiN
NiN okt 18 '08
*proest*

Eigenlijk niks, t is een toffe gast.

Maar eigenlijk vind ik elk man-mens wel een alien tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 19 '08
Er is een prachtige confusedvideo opgedoken waarin wordt uitgelegd dat het niet 14 october moet zijn, maar 25 october.

Ik heb het gevoel alsof sommige mensen teveel vasthouden aan dogma's, maar oordeel zelf:
admin
admin okt 19 '08
Dan is het vast en zeker een Bosch ruimtestation, Bosschenaren zijn altijd te laat hé Maris?

Begrijp me goed, ik geloof hier niet zo in maar respecteer wel dat anderen hier wel in geloven.
Dus mocht ik iemand kwetsen met mijn grapjes dan is dat absoluut niet de bedoeling!
nikskeuh
nikskeuh okt 19 '08
Origineel bericht van: NiN
*proest*

Eigenlijk niks, t is een toffe gast.

Maar eigenlijk vind ik elk man-mens wel een alien tongue

Tja mannen zijn soms een raadsel eh winkhoewel we er ook niet zonder kunnen.
Beschermengel
Beschermengel okt 19 '08

Ja goeie video, zo voel ik me ook als Jodie Foster grin

ik hou ik me niet vast aan datums, volgens mij zeggen ze dat ook duidelijk ( de Lichtwezens) dat ze geen datums kunnen geven..maar ik geloof heilig dat ze komen. Ik kan er niet onderuit ...ik heb het zo echt beleeft alles, en ben er vanaf de tijd dat ik de ervaring had ..constant mee bezig, het laat me niet los.
NiN
NiN okt 19 '08
Ik geloof ook zeer zeker dat er *ander leven* is.

Ik zie niet in waarom de mensheid de enige intellectuele levensvorm in de kosmos zou zijn.

Dus dat er veel meer is, buiten de geestenwereld om, dat staat voor mij als een paal boven water maar OF ze op aarde gaan komen of zich gaan laten zien, dat trek ik nog in twijfel.

Ik bedoel...waarom dan juist nu of moet ik zeggen..nu pas?

Vanwege 2012? De zogeheten nieuwe tijd?

Ik heb al zoveel over deze 2012 gelezen en er zijn zoveel mogelijke opties van hetgeen er dan wel of niet moet gaan gebeuren.

En elke optie is anders...
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 20 '08
Origineel bericht van: Karin
Dan is het vast en zeker een Bosch ruimtestation, Bosschenaren zijn altijd te laat hé Maris?

Begrijp me goed, ik geloof hier niet zo in maar respecteer wel dat anderen hier wel in geloven.
Dus mocht ik iemand kwetsen met mijn grapjes dan is dat absoluut niet de bedoeling!

grin
nikskeuh
nikskeuh okt 20 '08
Origineel bericht van: NiN
Dus dat er veel meer is, buiten de geestenwereld om, dat staat voor mij als een paal boven water maar OF ze op aarde gaan komen of zich gaan laten zien, dat trek ik nog in twijfel.

Misschien kunnen wij andere levensvormen (nog niet) zien omdat we enkele frequenties lager zijn dan hun. Aliens zijn zelfs op aarde naar mijn mening maarja wie ben ik.

Dat er voor mij meer is dan het leven op aarde staat 100% vast, t'heeft alleen net als hier twee kanten (dualiteit) en niet elk ras bedoelt alles goed.

En denk je echt dat de mensheid klaar is om buitenaardsen te zien, tis wel wouw en dit en dat maar wij roeien nog altijd ons eigen ras uit, pas als wij verantwoordelijk beginnen te nemen voor onze levens dan zullen ze zich misschien aan ons voorstellen, nu bekijken ze ons nog als een kleiner zusje dat nog niet veel weet.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420