Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

gast
gast okt 14 '08
Google earth is toch ook niet live? Het zijn oude foto's die gebruikt worden. En als je die foto van mij ziet zou je ook kunnen zeggen dat het een ufo is. De Muffin-ufo wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
Google earth is idd niet live, maar volgens mij de wolkformaties wel. Die worden namelijk bij de verschillende weer-instituten opgehaald. Als je namelijk kijkt naar de driekhoeken op google-earth blijkt het, dat de afgelopen paar uur, de driekhoek is verschoven. Hij was eerst boven Finland (waar de eerste foto's waren genomen) en zou nu richting canada zijn verplaatst.

Toch ben ik ook nog wel sceptisch over deze vinding, want het kan ook een zogenaamde "glitch" in het koppelen van meerdere beelden aan elkaar, bij google, zijn.
gast
gast okt 14 '08
Dan kun je beter op een site kijken van een weer sateliet dan heb je wel up to date beelden van de wolken.
NiN
NiN okt 14 '08
Hetgeen over die negatieve *energie* die de info heeft doorgegeven aan onze Blossie en dat deze nu heel hard in zijn knuistje aan het lachen is om de domme aardse mensen is exact t zelfde dat ik onder t eten tegen manlief zei...

Wat een afgang zal het gaan zijn voor Blossem dan zeg...die kan zich nooit meer én publiek laten zien...

Wat de aankondiging betreft heb ik ook over nagedacht en kom tot een ongeveer zelfde conclusie als eerder gelezen hier:

Stel ze komen zomaar onverwachts dan weten we niet dat ze daadwerkelijk in vrede komen en ik denk dat er in dat geval een massa-suicide plaats zal gaan vinden...en das ook weer niet de bedoeling toch?

Laten we eens gaan tjekken hoe ondertussen de meningen hier zijn?

Gaat t nog gebeuren of wat??

Ik geef serieus de hoop nog niet op!!
nikskeuh
nikskeuh okt 14 '08
Quote:
WEET DIT...

WIJ KOMEN OM JULLIE WERELD TE ASSISTEREN

WIJ KOMEN NIET OM OVER TE NEMEN

WIJ KOMEN NIET OM TE VERNIETIGEN

WIJ KOMEN OM JULLIE HOOP TE GEVEN

Merkt nog iemand het?
Wij willen, WIJ WIJ WIJ WIJ...

Elk goedbedoelt verantwoordelijk ruimteras dat ons helpt met onze vooruitgang gaat nooit tegen onze vrije wil in.
Mensen trap er alsjeblieft niet in, tis moeilijk dees dagen om te kijken wat waar is en wat niet maar niet alles en iedereen heeft het goed met ons voor en zkr niet die zogenaamde shapeshifters die beweren dat ze liefde en licht komen brengen.

De rassen die ons echt licht en liefde brengen verkondigen dit niet zodat we hun gaan eren, dit hoeft voor hen niet omdat ze weten dat wij ooit naar een hogere frequentie gaan zodat wij kunnen zien wat er zich echt afspeelt en wat al dan niet gelogen is door zogenaamde lizzies bijvoorbeeld.

Zit niet op een ufo te wachten maar leef je leven in het hier en nu gelukkig.

veel liefs
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 14 '08
Ik denk dat Blossom Goodchild zich nog gewoon kan vertonen hoor. Ze zal een en ander wel goed overwogen hebben voordat ze hiermee naar buiten trad. I.i.g. laat ze hiermee zien dat we het blijkbaar nog steeds lastig vinden mensen in hun waarde te laten ook al zeggen ze ongelooflijke dingen. Soms bestaat er nog een hele wereld van bewustzijn en vertrouwen tussen ja en nee, bewijs of geen bewijs. Vind het wel moedig als iemand zo specifiek durft te zijn, wetende wat die zich op de nek haalt in ons huidig denken en ik hoop de dag mee te mogen maken dat we mogen maken dat we voor eens en altijd ondervinden hoe klein en groot we in wezen zijn. Dat we ons niet verliezen in details maar steeds in staat zijn te kijken naar het grote geheel..

Oef, wat zweverig!

grin
NiN
NiN okt 14 '08
Origineel bericht van: nikskeuh
[quote] De rassen die ons echt licht en liefde brengen verkondigen dit niet zodat we hun gaan eren, dit hoeft voor hen niet omdat ze weten dat wij ooit naar een hogere frequentie gaan zodat wij kunnen zien wat er zich echt afspeelt en wat al dan niet gelogen is door zogenaamde lizzies bijvoorbeeld.

veel liefs

Het ras *kristalkind* bijvoorbeeld?
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Ik had het wel leuk gevonden, keertje wat anders dan voor de tv/internet of boekje lezen. hihi

Ik maak er nu ook al grapjes over, maar ik denk inderdaad dat we dit niet serieus moeten nemen. Toch wel jammer.
NiN
NiN okt 14 '08
http://nl.youtube.com/watch?v=qByFH6P-8Y0

Tja...aardig geloofwaardig alleen de alienachtige stem op t laatst verpest t dan wel weer!

Ik had t ook zoooooooooo leuk gevonden...
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 14 '08
@Nin, voor mij klonk het meer als een camera die heen en weer ging in de handen grin

Zomaar een filmpje met een andere invalshoek.

En ook deze, zoals er eigenlijk velen zijn.

Ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken, ik weet alleen dat het kleingeestig is om te denken dat we de enige in het immense universum van stelsels, planeten, gaten en sferen zijn of denken het antwoord daarop te weten. Ik heb daar ook wel eens iets in mogen ervaren en houd altijd voor ogen dat het een wonderlijk verschijnsel van mijn eigen geest kan zijn. Wie zal het zeggen, maar kijk eens hoe mooi onderstaande is, en niet door mensenhanden gemaakt..wat wel? I don´t know!

grin

Harbringer
Harbringer okt 14 '08
Reactie op die 2de video, zoiets heb ik toen ik klein was ook eens gezien vooral toen het aan het einde rood werd. Maar misschien is het gewoon iets anders wat wel bekend is alleen niet bij de meeste mensen?
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08
Filmpje van Niburu

Harbringer
Harbringer okt 14 '08
Lees update 6 eens bij niburu,...

aan het eind staat:

Vanaf de redactie willen we iedereen alvast heel erg bedanken voor de hulp en reacties. Het enige wat we kunnen doen is afwachten wanneer en of het gaat gebeuren.

LOL OF het gaat gebeuren? jullie waren er toch zo zeker van?

Trouwens ik vind hem niet echt betrouwbaar overkomen somehow die gast van beschermengels filmpje.
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08
ik heb het filmpje weggehaald ..was volgens mij nep.
NiN
NiN okt 14 '08
kan iemand me vertellen waarom ik geen filmpjes zie?

Ik zie alleen een groot wit vlak...
JulienMoorrees
De foto's uit finland lijken niet echt te zijn. Het was ook te mooi om waar te zijn wink. Toch is het niet overtuigend dat ze niet echt zijn. Want het verhaal dat nibury ophangt is een beetje vreemd:

In een nieuw artikel op 10-14-08.blogspot.com doken vanmiddag foto’s op die vanuit Finland gemaakt werden richting de Noordpool. Hierop was een zwarte driehoek te zien tegen de donkere nacht. Daarbij werd ook een foto gemaakt met een extra lange sluitertijd waarop de driehoek te zien bleef. De driehoek zou overeenkomen met die vannacht op Google Earth te zien was. We werden hier ook door meerdere lezers op geattendeerd. Naar mijn inzien klopte dit niet, omdat de afstand tussen Finland en de plek waar de driehoek zich bevond aan de Canadese kant van de Noordpool te groot was. In perspectief klopte deze foto’s niet. Zojuist is er op 10-14-08.blogspot.com aangegeven dat het inderdaad om een vervalsing gaat.

Echter als je gaat kijken naar perspectief dan kan afstand ook een hele grote rol spelen, aangezien een object dat verder verwijderd is, dus ook kleiner is. Ook de afstand tussen Finland en Canada speelt voor een buitenaards object uiteraard geen rol. Met een druk op de knop zijn ze een planeet voorbij, dus ze kunnen echt dat stukje Finland, Canada wel overbruggen.

Maar goed, de tijd zal het leren.
Harbringer
Harbringer okt 14 '08
http://www.capetown-webcam.com/

is al meer dan half uur niet ge-update... hoort elke 10 min een update te krijgen.
JulienMoorrees
Hoe kom je daar nu bij? Ik zie de meest recente foto van 22:50 (-1 uur tijdverschil).
NiN
NiN okt 14 '08
Ships zeg...nog steeds nada niente noppes zero....

What were we thinking??!!!
JulienMoorrees
What can I tell you guys...I know there's many of the skeptics out there gloating, proud of themselves with big smiles on their faces. Yes, no light ship has arrived. And it is a heartbreak.

People feel I should clarify my feelings. But what I felt was what I felt. I did feel new energies, and I did feel and believe Blossom's message. She is a good person with a good heart, and now she's had threats on her life because skeptics are upset that a ship didn't show up.

I think we've all missed the purpose of the entire message. And this is what I've come to realize. It's not about waiting for ETs to show up. It's about seeing how we as a civilization can be come unified and aware of the forces and energies that are out there. I think, in my opinion, this was a test made by our allies. We have felt them, but they would not intervene, because they want to test us to make ourselves see what we're truly capable of as ourselves.

Prior to October 14th, all of us bonded. Every single one of us. We stand united. And because a ship fails to show, now there is nothing but repulsive hate, anger and disgust upon many. And who do they unleash their anger towards? The messengers, the believers...The people who work to try and make this world a better place for everyone. Showing people positivity and how we can better ourselves as a civilization. By all just showing everyone love, courtesy and respect toward us all. That there's a bigger, better life out there, and yet we all mask that possibility because the Earth Cabal has brainwashed many of us hook line and sinker.

It's so easy for anyone to say, "this is a hoax, I was right. You're all wrong, ha ha ha!"...What exactly are you attempting to get out of that? This event was meant to be a positive one. A day where all of humanity can unite, and we can filter out the bull shit of what the corrupted feed us each and every day. That's what this was all about. If a light ship showed..Great! But that wasn't the point of this day.

Those disappointed at the light ship failing to arrive are becoming the very things we want to wipe clean of ourselves. They become full of hate, vengeance and anger. When will all of us learn that we are so much better than we give ourselves credit for? Why must we dwell on the fact that we need saviors to survive? The point of the light ship wasn't meant to put thoughts in our heads that they were our saviors. They were coming simply to let you all know that they exist. But to the truly open minded, we already know that. So why...Do we continue to fight amongst ourselves? We are doing exactly what the corrupt want us to do. Spread hate, spread fear and violence over a prediction.

One of the best phrases I can think of regarding this event was to "lighten up and wake up." Regardless of what has occured, this past few weeks, we had entered that area ourselves. It didn't require a light ship to do that. Now that one fails to arrive beyond our understandings, we're back to where we started before this site even existed. We're paranoid, we're hostile...We have duality!

So, I'm all for shutting down this site if that's what you guys really want me to do. But I want you to know that my whole journey for this site was to bring us all hope, peace and unity. Togetherness as a species...A sane species.

So again, no sweat off my back off this site's closure...However, it's sweat off people's backs because they are the ones who need a site like this more than I. And because I'm here for those people. I've decided to leave it at a vote. An opinion poll...Do you want this site to close? I will leave this open until friday this week for the definite answer.

But I'm going to leave with these words..."This has not injured me. This has not beaten me. This has only made me stronger. And my purpose as of now isn't to worry about aliens...It's to worry about us as a civilization. Because we're all in deep trouble if we can't all learn to work together and end this ridiculous nonsense of duality due to prediction success or failure. What path will you choose when the time comes when it really does matter?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420