Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
Hoe bedoel je zo leuk?
inneke
inneke okt 14 '08
de humor van de hele situatie!
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08

Quote:

Volgens mij is dit helemaal niet zo want als ik op haar eigen website kijk, zie ik helemaal geen update staan:
http://www.blossomgoodchild.com/

Waar heb je dit gevonden?

Oeps, daar heb je het al, dat was een nep-update, ik moet beter leren lezen, maar er worden nu al grapjes gemaakt over de mensen die erin geloven, het is echt gekmakerij dit...hahaha
gast
gast okt 14 '08
Het is hier geheel bewolkt en regent dus is het alleen maar donkerder dan normaal. Dus geen lichtschip voor ons wink
proost
proost okt 14 '08
Volgens mij rivaliseren de channelers van aliëns nu met elkaar.
De missie van dat buitenaardse ruimteschip duurt 66 uur.
Waarom komen er geen eensgezinde channelers voor CNN voor onderwijs?
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Maar hoe kunnen die wezens onze tijd kennen en waarom blijven ze uberhaubt 3 dagen, even lekker pimpen met hun ruimteschip ofzo?

Desalniettemin hoop ik nog steeds dat er iets gebeurd, lijkt me leuk smile
proost
proost okt 14 '08
Slimme vragen. Hoe zien ze eruit, zijn ze warmbloedig of koudbloedig, hoe denken en voelen ze, maar momenteel is dat ruimteschip belangrijker dan de reizigers daarmee.
Ik hoop ook dat er wat gebeurt.
Wie is "white cloud" op de website van www.blossomgoodchild.com/ of is dat die website buiten haar als 'hedendaags mirakel' (niet denigrerend bedoeld) om op internet gezet?
NiN
NiN okt 14 '08
Jees mennnnn, nog geen update??

Mijn visie van hoe ze eruit zullen zien?

In elk geval geen grijs-groene mennekes met lange dunne vingertjes of rare grote ogen.

Ik vermoed dat ze eruit zien ongeveer zoals jij en ik, alleen omgeven door wit licht.

Het zijn niet eens aliens, het zijn zielen die in een hoger spiritueel level leven als wij.

Is dat wat?
JulienMoorrees
Het blijft inderdaad angstvallig stil. Ik had nu toch wel iets verwacht te lezen / te zien.
NiN
NiN okt 14 '08
Misschien is hun *tomtom* van slag?

Jees lekker flauw tongue
Harbringer
Harbringer okt 14 '08
Ze zeiden ook dat het uitgesteld kan worden ivm met verschillende redenen. (stond ergens op de stie)

Btw ze zeiden dat het zou moeten beginnen om 11:11 PST was de afkorting geloof ik?

Nu vind ik dit wel frapant nu ik altijd met die getallen zit zie topic:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/34059/1_11_11_11.html#Post34059

wink
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08

Het zijn Lichtwezens uit een andere dimensie en noemen zich de Federatie van Licht en als ze komen ...komen ze in vrede.
proost
proost okt 14 '08
Graag aandacht voor www.blossomgoodchild.com omdat ik een zeer universeel denkende 'white cloud' in Nederland ken van een paranormale markt.
NiN
NiN okt 14 '08
iets met 11;11 idd...en kijk eens op niburu, het tijdstip dat de site overbelast was....

Ik hoop dat er wel iets te zien gaan zijn voor ik me nest in duik vanavond hoor, anders slaap ik nooit!
NiN
NiN okt 14 '08
Origineel bericht van: proost
Graag aandacht voor www.blossomgoodchild.com omdat ik een zeer universeel denkende 'white cloud' in Nederland ken van een paranormale markt.

Ik ben veel te hyper nu hoor om engels te willen lezen grin
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Nin, meen je dat nou? Ik denk dat Blossom Goodchild in het ootje is genomen door een fopgeest en die zit nu hard in zijn knuistje te lachen.

Wel een teleurstelling dit.

Maar aan de andere kant als zo'n schip zich zou aandienen er toch wel paniek zou uitbreken en luchtalarmen zouden afgaan overal ter wereld. Want eerlijk is eerlijk je weet nooit wat hun echte bedoelingen zouden zijn. Misschien zouden ze eerst ons vertrouwen winnen en dan over ons willen heersen.
(Zoals in de films)

Liefs Maris
nikskeuh
nikskeuh okt 14 '08
Een ruimteschip kan overal op elke uur opduiken, waarom dan zo'n plotse aankondiging?

Federatie van licht/commando ashstar is in mijn ogen bedrog, en zo leuk sissend als een slang..

groetjes
gast
gast okt 14 '08
Misschien was Blossem wel zelf de fop geest. Maar even serieus; misschien heeft nog niet de juiste personen het licht schip gezien. Want als het echt iets van out-of-space is dan kunnen wij het ws niet eens zien. Dan komt het indianen verhaal weer tevoorschijn. De Amerikaanse indianen konden de schepen van Columbus niet zien omdat ze er nog geen "data" van hadden. Via de sjamanen van de stammen konden ze de schepen pas zien toen die ze ook hadden gezien. Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat als iedereen het wel kan zien dat het niet anders dan een hoax kan zijn en zo aards als het maar zijn kan zijn. Dus misschien nog een beetje geduld hebben. Hier valt in iedergeval niets te zien want het is heel slecht weer. Het lijkt wel herfst winkmaar dan met 27 graden.
Er zijn al stijgers weg geslagen en aan andere kust objecten en ook huizen veel schade door de windvlagen en hoge golven.
Voorlopig geen lichtschepen hier dus.
JulienMoorrees
Nieuws! Op google earth is de 3-hoekige vorm ook waargenomen door middel van een vreemd wolk formatie:

Harbringer
Harbringer okt 14 '08
Er komen zo vaak de raarste vormen uit wolken formaties toch.
Elk kind kan dat zien, kijk mam die lijkt op een eend, ja kind en die daar naast op een ufo mooi he?!
XD

Ja ik vind dat nou geen bewijs. En dat de juiste personen hem alleen kunnen zien is onzin, ze zeiden zelf heel de mensheid zal verstelf staan etc etc.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420