Loading...
nl

Supposedly ruimteschip 14 Oktober

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '08
Iemand in Finland beweert deze foto gemaakt te hebben vannacht.

Als je goed kijkt is er juist ontbrekend licht. Omdat hij dat beter wilde weten heeft hij de timer op 15 minuten gezet. Het resultaat is dan
JulienMoorrees
Als je de websites erop naleest dan wordt gezegd dat het eerste contact in nieuw-zeeland zal plaatsvinden bij zonsopgang.

Omdat wij niet allemaal weten hoe laat het daar is, hier even een klokje. Vermoedelijk bij zonsopgang, dus we moeten nog 6 uurtjes minimaal wachten op de eerste berichten:

gast
gast okt 14 '08
Hoezo 6 uurtjes? Het is er allang 14 oktober. Sterker, nog 27 minuten en het is er 15 oktober!
JulienMoorrees
Oh ja inderdaad, dat is dom van me laugh.
JulienMoorrees
Even op de worldclock gekeken http://www.timeanddate.com/worldclock/full.html?sort=2 en op een aantal plekken is het nog geen ochtend. Over 6 uurtjes is wel overal de ochtend aangebroken, dus ik ben benieuwd,
proost
proost okt 14 '08
Er werd gezegd dat dit ruimteschip te zien zal zijn op het zuidelijk halfrond, terwijl Finland gedeeltelijk binnen de poolcirkel van het noordelijk halfrond ligt. De in Finland gemaakte foto's zijn m.i. gemaakt door een grapjas of iemand, die vanuit Finland op het zuidelijk halfrond uit is op een primeur.
Het blijft spannend, vooral als er iemand voor de grap ergens een Thaise ballon op gaat laten.
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Kom maar op, ik zit er klaar voor tongue
JulienMoorrees
Ja inderdaad, maar als je goed kijkt naar de foto's is hij daarop juist NIET te zien smile. Ik ben dus ook erg benieuwd of de foto's echt zijn, maar ik vind vooral de laatste foto overtuigend. Ik heb zelf ook wel eens van die lange belichtingsfoto's gemaakt, en zo zien ze er bij mij ook uit (zonder die zwarte vlek uiteraard). Maar de tijd zal het leren of het een grote grap blijkt te zijn.
Misschien dat de mensen hier een gevoel bij de foto krijgen? Ik heb er namelijk geen sluitend gevoel bij.
Thomas A
Thomas A okt 14 '08
NiMS; "Ik heb er namelijk geen sluitend gevoel bij".

Mooi woorden gegeven ;->
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '08
nee eerlijk gezegd voel ik niets bij de foto, ik zie een pyramide.

hier het laatste filmpje op yutube

Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
dat lijken wel witte balonnen op dat filmpje.
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
AAN LEIDERS, BESTUURDERS, POLITICI EN
ALLE MENSEN VAN DE AARDE

Wij willen duidelijk maken dat op de 14e dag van jullie maand oktober in het jaar 2008 een schip van groot formaat zichtbaar zal zijn in jullie luchtruim. Het zal zijn in het zuidelijk deel van jullie hemisfeer en het zal over veel van jullie staten bewegen.

Wij geven jullie de naam Alabama.

Het is besloten dat we in jullie luchtruim zullen blijven voor minimaal drie van jullie vierentwintig uur periodes

Gedurende deze periode zal er veel commotie zijn op jullie planeet aarde. Jullie hoogste authoriteiten zullen 'onze' atmosfeer welke ons schip omringt binnendringen. Dit 'veiligheidsveld' is noodzakelijk voor ons, omdat er misleiding zal zijn door degenen in jullie wereld die zullen ontkennen dat we in LIEFDE komen.

WEET DIT...

WIJ KOMEN OM JULLIE WERELD TE ASSISTEREN

WIJ KOMEN NIET OM OVER TE NEMEN

WIJ KOMEN NIET OM TE VERNIETIGEN

WIJ KOMEN OM JULLIE HOOP TE GEVEN

Wij zijn wezens van andere planeten, welke vele eeuwen van jullie tijd hebben voorbereid voor deze komende tijden.

Wij vragen elke ziel die deze woorden leest om de waarheid hierin in hun hart te accepteren Want in die plaats is er het weten dat dit gaat gebeuren.

Er zullen veel zijn die ontkennen. Er zullen veel zijn die weerleggen.

Er zullen zijn die deze WAARHEID WETEN.

Wie van deze jullie ook zijn.. laat dit duidelijk zijn

HET ZAL GEBEUREN.

Wij geven jullie de mogelijkheid om dit specifieke schip op beeld vast te leggen. Er zal geen contact zijn in de vorm die velen van jullie planeet zouden willen. Voor deze eerste presentatie zullen we simpelweg ons schip aan jullie presenteren.

We zeggen jullie.. Dat zal zeker genoeg zijn om voorlopig te bevatten.

Allerlei methodes zullen worden uitgevoerd om ons veiligheidsveld te doorbreken, maar zij zullen allen falen.

Totdat we jullie kunnen BEWIJZEN dat wij in LIEFDE komen, zullen wij geen volledige visitatie toestaan.

WEET DIT...

DIT IS HET BEGIN... NIET HET EINDE

Jullie regeringen en jullie media zullen proberen ons te verbergen. Dit zal falen. Alle mogelijkheden hebben wij voorzien.

Jullie media zal geen andere mogelijkheid hebben dan de WAARHEID te rapporteren, want het zal voor iedereen te zien zijn.

Vrienden van de aarde. Wees niet bang. Wij vragen jullie te VERTROUWEN dat wij komen om de neerval te brengen van diegenen die slechte bedoelingen hebben voor jullie planeet.

Als wij nu niet ingrijpen... zoals dat vele duizenden aardejaren is voorbereid... Dan zijn we bang dat het te laat kan zijn.

WIJ VRAGEN JULLIE OM ONS MET LIEFDE TE ACCEPTEREN

WANT DAT IS DE REDEN DAT WIJ KOMEN

Veel van waar jullie wereld zich van bewust is via speelfilms enz. is niet allemaal verzonnen. Wij hebben zaden van waarheid geplant en bewaterd als voorbereiding op deze dagen.

WANT ZOWAAR

WIJ KOMEN IN VREDE

Vul jullie zielen met VERTROUWEN in die kennis.

Wij zijn jullie broeders en zusters van andere plaatsen.

Onze technologie is geavanceerd. Er zijn er in hoge functies die dit WETEN. Daardoor weten zij dat het weinig zin heeft om te doen alsof men wapens nodig heeft om ons te vernietigen.

Op deze dag dat wij verschijnen, vragen wij jullie alleen naar jullie hart te luisteren en NIET naar de woorden van degenen die bang zijn om hun macht te verliezen.

Te lang heeft jullie wereld geleefd onder een wolk waarvan de meeste van jullie zich onbewust waren. Als jullie de waarheden zouden WETEN over wat voor jullie verborgen is gehouden, zouden jullie ontsteld zijn en in groot ongeloof verkeren.

Het is tijd voor jullie zielen om toegestaan te worden te zijn wie ze zijn.

De sluier zal worden verwijderd.

WEES BLIJ

HET IS ER DE TIJD VOOR

JULLIE ZULLEN DIT WETEN DOOR JULLIE HART DIE DE WARE REDEN VAN ONS BEZOEK ACCEPTEERT

OM JULLIE EEN BEGRIP VAN LIEFDE TE BRENGEN. WEET DIT.

We besluiten het daarbij te laten.

Wees waakzaam. Blijf naar de hemel kijken.

Hou LIEFDE in jullie hart.

WIJ... DE FEDERATIE VAN LICHT... TOT SLOT, GEVEN JULLIE BEMOEDIGING EN HOOP TERWIJL WE DE ASCENTIE NAAR DE NIEUWE WERELD BEGINNEN

Elk van jullie heeft er voor gekozen om hier te zijn voor deze ascentie. Kies nu ofdat je menselijke vorm het zal...

Accepteren door LIEFDE of Afwijzen door ANGST.

Moge het hoogste aspect van je ziel je vullen met licht terwijl je moedig voorwaarts beweegt.

Dankbaarheid aan ieder die ons assisteert voor de zaak.

--------------------------------------------------------------------------------
originele bron: www.blossomgoodchild.com
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Weet niet hoor, maar ik las net ergens dat alleen als je er echt in gelooft dat je het dan kunt zien, is dit nu een excuus?
Ik wil verdorie ruimteschepen zien, lichtjes,breaking news op CNN, that kinda stuff wink
JulienMoorrees
Ja dat zou ik ook wel willen zien laugh.
NiN
NiN okt 14 '08
Die foto met t missende stukje licht is zeer makkelijk zelf te maken hoor. (Manlief is fotograaf)

Op de eerste foto zie ik eigenlijk niet echt duidelijk missende stukjes licht....

Ik zit net als jullie enorm te hopen dat dit gegeven daadwerkelijk staat te gebeuren maar ik ben ook eigenlijk wel *bang* dat we enorm teleurgestelt zullen gaan worden...

Neemt voor mij niet weg dat ik zeker geloof in andere dementies...
NiN
NiN okt 14 '08
Origineel bericht van: Maris1976
Weet niet hoor, maar ik las net ergens dat alleen als je er echt in gelooft dat je het dan kunt zien, is dit nu een excuus?
Ik wil verdorie ruimteschepen zien, lichtjes,breaking news op CNN, that kinda stuff wink

Dit heb ik ook vernomen, alleen als iedereen gelooft zullen we het gaan zien.
Maar dat is niet wat er in de voorgaande stukken staat toch?
Daar staat als ik t goed heb gelezen en herrinnert dat t hoe dan ook staat te gebeuren...
Maris1976
Maris1976 okt 14 '08
Ja die Blossom Goodchild had vandaag namelijk weer een update vandaag. Zo kan ik het ook.

"
UPDATE OCTOBER 14 FROM BLOSSOM CHILD

The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours. "
inneke
inneke okt 14 '08
Oooh joepie: massahysterie! Ik geloof absoluut in leven buiten deze planeet, maar ik geloof ook dat er ontzettend veel gebakken en opgeklopte lucht verkocht wordt. Alleen wie erin gelooft ziet het?! Wat een dooddoener! Zo wordt er veel verkondigt hoor. Het maakt niet uit of je ergens in gelooft of niet, als het zover is zullen we echt wel ervaren wat 'waar' is en wat niet.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Maris1976
Ja die Blossom Goodchild had vandaag namelijk weer een update vandaag. Zo kan ik het ook.

"
UPDATE OCTOBER 14 FROM BLOSSOM CHILD

The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours. "

Volgens mij is dit helemaal niet zo want als ik op haar eigen website kijk, zie ik helemaal geen update staan:
http://www.blossomgoodchild.com/

Waar heb je dit gevonden?
inneke
inneke okt 14 '08
Ma jonges toch laughDit is zo leuk!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela