Loading...
nl

Mijn moeder

gast
gast okt 28 '08
Lieve Maris, ik weet dat je in een heel moeilijke tijd zit op dit moment. En dat je ws niet zit te wachten op allerlei adviezen ed van anderen maar ik stuitte "toevallig" gisteren op een filmpje op you tube wat ging over kanker en dat vitamine B 17 een belangrijke rol speelt in ons lichaam in de strijd tegen kankercellen. Vandaag ben ik gaan zoeken op internet over die vitamine B 17 en zag tot mijn verbazing dat er heel veel artikelen zijn over deze vitamine in relatie tot kanker. Hier een link naar 1 van die sites: http://kankervoorbij.blogspot.com/2005/11/laetrile-vitamine-b-17.html
Doe ermee wat je wil, ik wil geen valse hoop kweken bij jou en je moeder maar kan het ook niet laten je deze mogelijkheid te laten zien.
Sterkte
gast
gast nov 15 '08
Hoe is het met je moeder, Maris? En met jouw?
Maris1976
Maris1976 nov 17 '08
hoii wat lief dat je nog even reageert. Ik heb het nu even druk, ik kom hier vanmiddag even op terug, dan kan ik er beter voor zitten als nu.

Oja, bedankt voor de link, maar mijn moeder eet niks, ze leeft al 2 jaar op sondevoeding.
Maar wel een goede tip voor mezelf.

Liefs Maris
Faith1988
Faith1988 nov 18 '08
hallo, ik wil niet vervelend overkomen maar ik weet wat je door maakt mijn moeder is ook ziek ze denken ook aan kanker in haar darmen, en heel veel andere ziektes, eten doet ze ook niet, sondevoeding dat heeft ze niet, ik kan een deel bergijpen dat het heel moelijk is, ik wens je veel strekte gr kim
Maris1976
Maris1976 nov 19 '08
Hoi Kim, wat vervelend zeg voor je dat je niet weet waar jullie nu uiteindelijk aan toe zijn. Zo ervaar ik dat tenminste, mijn moeder rolt van het ene nare onderzoek in het andere en dan die uitsslag en de tijd die eroverheen gaat.
Heel zenuwslopend.

Vanavond ga ik naar mama toe en blijf 2 nachten slapen, morgen heeft ze een bronchoscopie, ze willen achter het borstbeen kijken, daar zit een lympheklier en die was ook positief bevonden.

De nieren zijn schoon, dus geen kanker daar,wat daar dan wel zit, geen idee eigenlijk.

Eigenlijk schopt mijn moeder tegen alles en iedereen aan, ze vertrouwt geen hond bij wijze van. Ze maakt heibel en zoekt problemen ook al zijn die er niet. Puur de spanningen en haar ware aard komt nu een beetje naar boven, ze is zo labiel.

Maar Kim, hoezo eet ze niet, lukt het haar niet?

Liefs Maris
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki