Loading...
nl

Ik vraag om een lichtje

Maris1976
Maris1976 okt 17 '08
Ojeetje zeg da's niet niks, hoelang is ie uit de running?
admin
admin okt 17 '08
Bij elkaar een heel jaar ongeveer.
gast
gast okt 17 '08
Jeetje zeg! Is het een aangeboren iets dat nu de kop op steekt?
admin
admin okt 17 '08
Nee, Tonny werkt al vanaf zijn 16e als stratenmaker en hij is zeer fanatiek dus gewoon erg vroeg versleten.
Vette pech, want nu moet hij zichzelf ook omscholen.
Aan de andere kant is het ook een mooi nieuw begin voor hem wellicht, ik zie het wel als heel positief en hijzelf over een tijdje ook wel, nu nog even niet.
De gemiddelde leeftijd in het ziekenhuis op deze afdeling lag ook een heel stuk hoger als de zijne, dat was ook wel even slikken natuurlijk.
Lena
Lena okt 19 '08
Origineel bericht van: Karin

Afgelopen dinsdag is Tonny thuisgekomen, hij heeft een behoorlijke infectie aan zijn been gehad waardoor het nu maat olifantspootje is. Gelukkig slaat de antibiotica goed aan maar hij loopt nu wel twee weken achter op het herstelschema.

Dat komt vanzelf wel weer goed, ik denk dat vooral rust nu heel belangrijk is.

Karin heb net je verhaal gelezen en beterschap gewenst uiteraard.
Helaas gebeurd dit vaak na een heupoperatie,mensen worden gelijk naar huis gestuurd en wat ik vaak zie is dat de drain die het wondvocht moet afvoeren te gauw verwijderd wordt. Wondvocht hoopt zich op onder de huid en kan dan gemakkelijk gaan ontsteken.Ja jammer dat herstel dan juist langer duurt.
Maar hou het goed in de gaten, de zwelling zou door antibiotica moeten gaan afnemen ook.
admin
admin okt 19 '08
De zwelling is duidelijk minder, het gekke is dat hij nu blauwe plekken op zijn tenen en onder aan de voet, net of het bloed naar beneden is gekropen.
Dat hij zo ontzettend eigenwijs is hielp niet mee, maar na een overtuigende preek mijnerzijds en de zuster, neemt meneer nu toch meer rust en ziet hij zelf ook dat rust toch wel heel belangrijk is.
De afwas loopt echt niet weg en er zal beslist iemand zijn die de was uit de machine ophangt, hij moet ook nog een beetje leren dat het niet erg is als de boel even in het honderd loopt al werkt dat misschien een beetje op de zenuwen.
Dat lost zich snel genoeg op, even tijd voor zichzelf nemen is beter en heel belangrijk lijkt mij.
Vanmorgen voor de eerste maal gedoucht en dat voelt natuurlijk ook heel lekker na anderhalve week, de wond ziet er prachtig uit dus dat gaat ook prima.

We zijn weer een ervaring rijker.
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 20 '08
Fijn om te horen Kaat, ben blij dat het weer een beetje beter gaat grin

Dat van die blauwe plekken herken ik, na een trap van een hoef tegen mijn bovenbeen, eerst zit het op de plek waar de kwetsuur is en daarna wandelen die blauwe plekken zo je tenen uit! tongue

Nee hoor, de afvalstoffen zakken door het weefsel naar beneden ik denk met vocht? Gebeurd meestal als je ook veel rechtop staat of loopt..
marinet
marinet okt 20 '08
Ben ook blij dat het beter gaat met hem lvrd. Vanuit de rust is genezing nog steeds beste manier. Dat wisten ze vroeger al dus waarom zou dat nu niet zo zijn toch? wink
admin
admin okt 21 '08
Maar wat kunnen zieke mannen ferfelend zijn zeg....pff....lol
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 21 '08
Origineel bericht van: Karin
Maar wat kunnen zieke mannen ferfelend zijn zeg....pff....lol

Neeeeeeuuuuuuh toch zeker? laugh
marinet
marinet okt 21 '08
weet niet wat beter is soms ferfelnd of wervelend hihi
Pagina's: Vorige 1 2