Loading...
nl

Ik vraag om een lichtje

admin
admin okt 11 '08
Voor mijn lief.
Donderdag is hij geopereerd en heeft een complete nieuwe heup gekregen. De operatie is goed gegaan, donderdag zag hij er prima uit en had praatjes voor tien smile
Gisteren ging helemaal niet goed, het was bed uit, oefenen met lopen en dan word je in een huiskamer geparkeerd in een speciale stoel en moet je de hele (ja de hele dag!) oefenen.
Nee niet eerst nog even bijkomen van een pittige operatie, ik weet dat hij moet oefenen en dat dat heel belangrijk is, maar gelijk al de eerste dag de hele dag op zijn en op een stoel geparkeerd worden na een hele nacht niet te hebben geslapen vind ik echt bezopen.
Vanmorgen vroeg heb ik hem gebeld en ondanks de arnica en de ziekenhuispijnstillers heeft hij echt enorm veel pijn.
Gisteravond viel hij tijdens het praten met mij spontaan in slaap, gniffel dus of ik ben zeeeer slaapverwekkend of hij is gewoon helemaal op.

Ik zou zo heel graag willen dat jullie vandaag een beetje wit licht willen sturen, kracht en liefde smile

Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 11 '08
Getverdekkie, wat vervelend allemaal! Viel ie niet in slaap van de pijnstillers (of was hij zo moe omdat ie om een reden te weinig krijgt), meestal geven ze toch wel iets sterkers in zo´n geval? Ligt zeker in het ziekenslachthuis? confused

Ik ga zo direct na dit berichtje kijken of ik nog iets met m´n ´Reiki´ kan. Beterschaapjes!

Liefs van bezoeker.

P.s. heb hem tussen 9.40 en 9.55 uur wat gestuurd.. zal ik vanaaf nog een keer doen.
inneke
inneke okt 11 '08
Oh wat barbaars!
Heb hem in gedachten in het licht gezet en reiki gestuurd.
admin
admin okt 11 '08
Wat verschrikkelijk lief van jullie!
Vanmorgen ben ik nog langs geweest en het blijkt dat hij ziek word van de pijnstillers die ze met injectie inspuiten, dus nu gaan de artsen uitvogelen welke pijnstillers dan wel helpen en hij niet zo ziek is.
Hij had ook koorts vanmorgen, daar werd ik wat stuiterig van dus ik hoop dat dat gauw zakt.
Hij is heel erg blij dat jullie een lichtje sturen!
Wederom was een zuster bezig hem uit zijn bed te trekken maar toen ze zag dat hij nog witter werd dan de lakens mocht hij toch weer gaan liggen gelukkig, en dan te bedenken dat ze hem maandag al willen ontslaan....

Ik heb zelf al gepoogd via handoplegging pijn weg te nemen maar zodra ik mijn hand maar opleg is dat heel vervelend voor hem, vreemd want ik raak geen pijnlijke stukken, gewoon een hand op zijn been of arm.
Iemand enig idee waarom dat is?
Hij noemde het teveel van het goede, teveel energie en dat voelt te sterk, kan ik dat indammen, dat teveel?
Ik heb wel controle over mijn gedachtes, zou ik zo'n stroom kunnen sturen als ik dat gewoon vraag?
gast
gast okt 11 '08
Wat een gedoe hè. Hoop dat het snel de goede kant op gaat met hem.
Gaat hij maandag naar huis of naar een revalidatiecentrum?
Ze zijn er altijd erg snel mee om mensen weer te mobaliseren. Opzich wel beter om in beweging te blijven want trombose en contracturen wil je ook liever niet hebben. Maar het is wel heel snel en dan ook nog gelijk de hele dag. Zou best wat minder rigoreus kunnen denk ik.
admin
admin okt 11 '08
Ja het snel lopen is erg belangrijk en ik snap ook precies waarom, ik vond het alleen zo barbaars dat je niet meer naar je bed mag, zeker als je de dag ervoor zo'n zware ingreep hebt gehad.
Nee geen revalidatiecentrum, gewoon naar huis.
En omdat ik absoluut geen vrij kon krijgen is hij dus helemaal alleen, ik had gehoopt dat hij wellicht daarom ook wat langer zou mogen blijven.
admin
admin okt 11 '08

Voor alle lieve gedachtes en lichtjes!
inneke
inneke okt 11 '08
koorts kan extra gevoelig maken voor aanraking. Als huh al overprikkeld is van actief te moeten zijn en pijnstillers die hij niet verdraagt, dan kan de extra energie via je handen te veel zijn denk ik
admin
admin okt 11 '08
Dat zou ook goed kunnen Inneke, ik wil weer teveel en te snel denk ik.
Vanavond was de pijn afgezwakt gelukkig en heeft hij weer een klein stukje gelopen.
Dus we gaan de goede kant op!
Ik weet zeker dat de reiki heeft geholpen, bedankt meiden!
Ik sta bij jullie in het krijt, en dat vind ik helemaal niet erg laughdus als ik ooit iets terug kan doen dan gil maar.
admin
admin okt 11 '08

"Into My Arms"

I don't believe in an interventionist God
But I know, darling, that you do
But if I did I would kneel down and ask Him
Not to intervene when it came to you
Not to touch a hair on your head
To leave you as you are
And if He felt He had to direct you
Then direct you into my arms

Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms

And I don't believe in the existence of angels
But looking at you I wonder if that's true
But if I did I would summon them together
And ask them to watch over you
To each burn a candle for you
To make bright and clear your path
And to walk, like Christ, in grace and love
And guide you into my arms

Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms

And I believe in Love
And I know that you do too
And I believe in some kind of path
That we can walk down, me and you
So keep your candlew burning
And make her journey bright and pure
That she will keep returning
Always and evermore

Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms

Wat verschrikkelijk mooi Raymond! Dank je dat je dit er bij hebt gezet.
inneke
inneke okt 12 '08
gooi dat krijtje maar weg laugh
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 12 '08
Origineel bericht van: inneke
gooi dat krijtje maar weg laugh

yep, goed idee! grin
admin
admin okt 12 '08
Ik ga wel stoepkrijten laugh
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 12 '08
Haha doe maar, ken je deze ook nog?

Laat je even weten hoe het verder gaat de komende dagen? wink
sarina
sarina okt 13 '08
Best heftig Karin, ik zal aan jullie denken.... Ik heb ook wel eens te veel energie doorgegeven met mijn handen. Die persoon kreeg alleen maar meer pijn.....

Tja, tijd heelt alle wonden zeggen ze, dus geef het de tijd....
admin
admin okt 13 '08
Dank jullie wel!

admin
admin okt 17 '08
Afgelopen zaterdag heb ik samen met iemand van merudi een healing gedaan en dat was erg heftig en heel erg mooi om te doen.
Helaas heeft Tonny daar weinig of niets van gemerkt omdat hij net sliep op dat moment, waanzinnig wat je samen kunt doen terwijl je niet lijfelijk samen bent, een hele bijzondere ervaring!

Afgelopen dinsdag is Tonny thuisgekomen, hij heeft een behoorlijke infectie aan zijn been gehad waardoor het nu maat olifantspootje is. Gelukkig slaat de antibiotica goed aan maar hij loopt nu wel twee weken achter op het herstelschema.

Dat komt vanzelf wel weer goed, ik denk dat vooral rust nu heel belangrijk is.
Maris1976
Maris1976 okt 17 '08
Ooooh Karin, ik zie dit topic nu pas, veel beterschap met Tonny, binnekort kan hij weer rennen?? hihi

Liefs Maris
admin
admin okt 17 '08
Ja en zodra hij dat kan, gaan ze de andere heup doen, dus hij heeft nog een lange weg te gaan smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420