Loading...
nl

"Global Warming" De opwarming van de aarde

droopy
droopy dec 7 '06
"Global Warming" De opwarming van de aarde,

Hoe denken jullie hier over?

Groetjes,

Droopy
Delen:
Ayasha
Ayasha dec 7 '06
Het zegt genoeg dat het nog steeds niet gesneeuwt of zelfs gevroren heeft terwijl het toch echt al december is?
Normaal rond deze tijd vries je aan je stoel vast. Echt sneeuw is er nooit maar herinner me vorig jaar toch dat het spekglad was en ijskoud! Nu is het sommige dagen gewoon lente! :)Verder dan een onguur hersftweertje komen we niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Toevallig dacht ik laatst iets afwijkends hierover. Overal komen al die nieuwetijdse kinderen en mensen op deze wereld. Die zijn allemaal openstaand, en stralen enorm veel energie uit. Wie zegt niet, dat juist deze mensen degene zijn die de aarde aan het opwarmen zijn voor de volgende fase? Er gaat op dit moment als een gek energie door de rasters van de aarde heen. Waarom zou die daardoor niet een beetje opgewarmd kunnen zijn?
droopy
droopy dec 8 '06
Ik wil niet dat andere dit verkeerd opvatten hoor. Iedereen heeft recht op het geloof waarin zij geloven, dat geeft echter kracht zijn of haar leven. Echter ik heb een anderbeeld over nieuwetijdskinderen. Dit zijn naar mijn idee de wijste geesten, met veel ervaring. Voelen mensen tot op het bod aan en beschikken over een menselijke kennis meer dan die van een jonge mens. Ik zou er wel is een mooi verhaal over kunnen schrijven, misschien doe ik dat ook als ik wat meer vertrouwen in dit forum heb.

Kort samengevat denk ik dat deze mensen de gene zijn die de gemiddelde mens erop moet wijzen dat begrip, waardes en liefde ook gelden voor de aarde en de dieren om ons heen. Want de aarde is wel iets om ons mee bezig te houden.
LPChip
LPChip dec 8 '06
Klopt Droopy. Overigens kun je veel lezen over nieuwe tijds kinderen op onze hoofdsite: http://merudi.net
Wendy's
Wendy's dec 8 '06
Ik heb net bij aardrijkskunde geleerd dat er 30 ijstijden zijn geweest, en dat we nu in een tussenijstijd leven. En dat er dus over weet ik veel hoeveel 10000 jaar, weer een ijstijd komt.

Haha, dit is niet wat ik vind he! dit is wat ik geleerd heb op school!! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Ik heb ook niet beweerd dat het zo is, maar dat het een gedachtenspinsel van mij was. Zoals LPChip al zegt kun je alles over nieuwe tijdse kinderen vinden op de hoofdsite. Daarop wordt je ook bevestigd in je opmerkingen. Dit was echter iets waar ik laatst over aan het fylosoferen was. De aarde zit nu in de 5e dimensie. Misschien kost dit wel meer energie, waardoor deze zichzelf hiervoor aan het opwarmen is. Tenslotte is warmte de meest makkelijke vorm van energieoverdracht!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Wat daar staat: http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/58/63/

Informatie Portaal Vijfde Dimensie - Moeder Aarde

Moeder Aarde: Onze Wereld verandert continu de laatste jaren. Het tempo waarmee de veranderingen komen lijkt echter snel toe te nemen.

Het broeikaseffect, ”global warming', is feitelijk het toenemen van de acceleratie van de Aarde. De Aarde is ook bezig met haar eigen ontwikkeling en heeft over de vele duizenden jaren veel energie verzameld waar ze nu van geschoond moet worden. In de theorie wordt de Aarde ook wel Gaia, Moeder Aarde, genoemd, een zelfstandig levend organisme.

Zoals wij als individu ook de afvalstoffen uit onze lichamen halen, zo gebeurd dat ook met de Aarde. Een aantal effecten die hier aan gerelateerd zijn, zijn het broeikaseffect, overstromingen, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen, tornado's, tsunami's, smelten van de poolkappen etc. In de laatste jaren zien we een stijging van het aantal van deze natuurfenomenen. Deze toename kan bijna niemand ontgaan die regelmatig het nieuws bekijkt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Zo gek was het dus niet eens wat ik dacht :rolleyes:
Debiorah
Debiorah dec 10 '06
Ik denk dat het in ieder geval van invloed is op de hele aarde en alles wat daar deel van uitmaakt. Ik ken de theorieen over de ozon etc maar ik kan niet zeggen hoe het precies allemaal in elkaar steekt. Ik vind de gedachte van nims wel interessant. Zelf vraag ik me af of global warming samenhangt met de poolkering en misschien hangt het allemaal samen met 2012.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki