Lord of the Rings: het boek is absoluut beter dan de films, al vind ik die ook fantastisch! Alleen deed ik er iets langer over
Ik ben sowieso fan van fantastieboeken. Heerlijk!!!
Arwen en Aragorn... werkelijk subliem!!! Echt geweldig, die heerlijke, dramatische romantiek. Maar Nims, dat meisje zonder make-up: is dat werkelijk Arwen? Dan is er voor mij ook nog hoop, haahah lol...
Al moet ik zeggen, dat als ik mijn trouwfoto's terugzie (1990), ik er toen ook echt wel mocht zijn! Zucht...
Momenteel lees ik een boek over heksen en de Taltos, ook heerlijk fantasierijk: helaas val ik na een bladzij of vijf altijd in slaap, dus over dergelijke boeken doe ik ruim drie maanden. Bij de bieb hier in de buurt kun je afgeschreven boeken kopen voor 1 euro per kilo: het is werkelijk heerlijk om daar tussen te neuzen. Alleen jammer dat dit dorp zo behoudend is: die streekromans uit het jaar nul, daar kan ik niks mee. Zucht...
De nieuwe titels die ik hierboven tegenkwam, zal ik zeker onthouden! Tolkien is fenomenaal. Net als J.K. Rowling, van Harry Potter. Een schrijfster met oog voor detail, werkelijk, zo uitvoerig en tot in de kleinste finesses. Kneitergoed gewoon.