Loading...
nl

Elfenkaarten

Akasha
Akasha jan 28 '09
Heron - Leef je droom
Leer mij van uw ogen te dromen,
leer me in uw armen te wensen.
Leer mij, moeder, te dromen,
totdat de droom ophoudt
en ik ontwaken kan.

Misschien heb jij ook een bijzondere droom, een heimelijke wens, die hardnekkig in je gedachten blijft ronddwalen. Wensen kunnen tot een vloek worden in een mensenleven, maar kunnen ook zijn redding zijn. Ze zijn ofwel een expressie van het ego ofwel van de zoekende ziel. Maar geen enkele wens kan lang overleven zonder handeling die hem tot werkelijkheid maakt. In zijn vertwijfelde behoefte aan rust en zekerheid over zijn identiteit produceert het ego vaak hele fantastische dromen, en hij koestert zich graag in de illusie ervan. Deze dromen staan echter vaak niet voor het ware welzijn van de mens, en de verwerkelijking ervan kan menigmaal tot een harde les leiden. Als dus een droom herhaalde malen stukvalt, vraag je dan af uit welk soort gedachten hij afkomstig is, en of je wens soms tegenstrijdig is met jouw persoonlijke ontwikkeling of met die van een ander. En als je de indruk hebt dat het lot zich tegen je keert, dan nog zou je tot de ontdekking kunnen komen dat je groot 'geluk' hebt gehad: de oneindige Liefde, die ons geschapen heeft, geeft ons slechts datgene wat we echt nodig hebben om ons het leven bewust te worden dat ons geschonken is, en om op de weg van de evolutie verder te gaan. De lichtgevende gedachten zijn die, die je wensen in overeenstemming brengen met je wil. wat je moet ontdekken en uitvinden is de wil van het hart, en deze zal het je mogelijk maken om moedig en opgewekt ieder moment van je leven te leven.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 28 '09
Ik vind haar zo mooi...

De half elf Arwen Undomiel uit Lord of the Rings. Hartverwarmend prachtig. En die taal... Zucht.

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '09
Ja zij is echt prachtig smile.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 28 '09

En deze dan?

admin
admin jan 28 '09
Prachtige vrouw met een zeer symmetrisch gezicht en egale huid. Zeldzaam.

De film was prima. Zeker met acteurs zoals deze in de rol van Arwen. En toch is het boek beter. smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 28 '09
Origineel bericht van: Hans

De film was prima. Zeker met acteurs zoals deze in de rol van Arwen. En toch is het boek beter. smile


Ja, boek is absoluut beter. Heb alle delen gelezen. Prachtig!

Heb nu 3 boeken van Jack Vance liggen. Deel 1, de tuin van Suldrun, deel twee, de groene parel en als laatste Madouc.

Moet ook helemaal geweldig zijn. Kent iemand de boeken?
Akasha
Akasha jan 28 '09
Hahaha volgens mij dwalen we af.
Ik heb de boeken van Lord of the Rings nooit gelezen, ken alleen de prachtige films.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '09
Toch doet make-up ook veel wonderen
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 28 '09
Origineel bericht van: NiMS
Toch doet make-up ook veel wonderen


Ha, ha, ha!!!!!! grinlaugh
Dit is humor.

Als make up dat kan doen, is er voor mij ook nog hoop!!! grinHi,hi!!
admin
admin jan 28 '09
Jack Vance heb ik veel gelezen als tiener. Topper was voor mij het boek: "Ogen van de overwereld." Echt super, meerdere keren gelezen. smile
Lord of the Rings: heb ik helemaal gelezen in 1 weekend (!) ja, 1500 pagina's....
Het boek bevat veel meer aspecten, elven-liederen, etc. Ik heb de luxe versie in het engels gekocht vanwege de tekeningen van Lee. Maar je fantasie tijdens het lezen is niet te evenaren, als je alles zo leest en voorstelt.
Antere boek-tip: Koning van Aardzee van Ursula LeGuin. Pas drie keer gelezen. Als je van Tolkien houdt....
Helma
Helma jan 28 '09
Lord of the Rings: het boek is absoluut beter dan de films, al vind ik die ook fantastisch! Alleen deed ik er iets langer over blush

Ik ben sowieso fan van fantastieboeken. Heerlijk!!!
Arwen en Aragorn... werkelijk subliem!!! Echt geweldig, die heerlijke, dramatische romantiek. Maar Nims, dat meisje zonder make-up: is dat werkelijk Arwen? Dan is er voor mij ook nog hoop, haahah lol...
Al moet ik zeggen, dat als ik mijn trouwfoto's terugzie (1990), ik er toen ook echt wel mocht zijn! Zucht...

Momenteel lees ik een boek over heksen en de Taltos, ook heerlijk fantasierijk: helaas val ik na een bladzij of vijf altijd in slaap, dus over dergelijke boeken doe ik ruim drie maanden. Bij de bieb hier in de buurt kun je afgeschreven boeken kopen voor 1 euro per kilo: het is werkelijk heerlijk om daar tussen te neuzen. Alleen jammer dat dit dorp zo behoudend is: die streekromans uit het jaar nul, daar kan ik niks mee. Zucht...

De nieuwe titels die ik hierboven tegenkwam, zal ik zeker onthouden! Tolkien is fenomenaal. Net als J.K. Rowling, van Harry Potter. Een schrijfster met oog voor detail, werkelijk, zo uitvoerig en tot in de kleinste finesses. Kneitergoed gewoon.
admin
admin jan 28 '09
Ja, ik heb ook alle Potters gelezen. In het engels. smile
Akasha
Akasha jan 28 '09
Origineel bericht van: Hans
Ja, ik heb ook alle Potters gelezen. In het engels. smile

Ik heb ze ook in het Nederlands gelezen.
Helma
Helma feb 8 '09
Prachtig Beschermengel,

vooral de derde vind ik erg mooi!
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09

Ja mooi he! ik ben ze aan het verzamelen via andere site's en je komt ze steeds mooier tegen de nog mooier als de ander smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 8 '09
Die tweede!!

Prachtig.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 8 '09
In jullie optiek, wat zijn elfen voor jullie?

Of waar staan ze voor?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki