Loading...
nl

kan je een zwangerschap voorspelle?

mause
mause dec 12 '06
he hellen. van harte gefeliciteerd. wat een fantastisch nieuws. eindelijk een heerlijk bericht. lekker genieten nu. en mocht je vragen hebben horen we het wel. en inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit. wat fijn is dat toch om dat maar weer een te beseffen.

ik kan me voorstellen dat het allemaal nog erg onwerkelijk is. dat had ik ook nadat het bij mij twee keer mis was gegaan. maar als je straks de echo hebt of het hartje hoort dan wordt het allemaal duidelijker.

nu lekker genieten en wel je rust pakken. die zul je straks best wel af en toe missen.

nogmaals ontzettend mooi en fijn.
paula39
paula39 dec 12 '06
deze is voor tamara
heb je bij mij ook zo'n gevoel ;-)

ben benieuwd

Liefs paula
paula39
paula39 dec 12 '06
hehe
vergeet ik helemaal
hellentjuh te feliciteren

GEFELICITEERD!!!!

en geniet van je zwangerschap,hoop voor je dat het zonder al te veel kwaaltjes verloopt

Liefs Paula
hellentjuhh
hellentjuhh dec 12 '06
Ik besef nog niet dat al die felicitaties helemaal voor mij zijn ...lol :)
Weet je wat ik wel heel eng vind ..ik heb steeds van die krampjes in mijn venusheuvel zeg maar ..dit trek door naar de liezen ..
Ik vind dat maar niks hoor dan denk ik ik moet ongy worden terwijl de test toch wat anders zei :)
Mijn boobies doen echt heel erg pijn ...rondom de knoppies zeg maar verkleurt het en mijn knoppies zijn vuur rood ...

Ik heb dr toch wel schik van hoor ,laat mij dit maar voelen ,laat mij maar lekker voelen dat ik echt zwanger ben want dit heeft al veel te lang geduurt :)

liefst hellen
paula39
paula39 dec 12 '06
die krampjes is normaal hoor
ze noemen dat bandenpijn , alles gaat een beetje uitrekken
en die boobies zoals jij dat noemt
ook heeeeeeeeeel normaal
wacht maar tot de baby er is ,krijg je stuwingen ,ben je net pamala anderson hahahah
fototoestel klaar

liefs Paula
Tamara26
Tamara26 dec 12 '06
Hahahhaa die paula!

Ja dat is bandenpijn. Heb ik best last van gehad. Draaide ik me om in bed of zo en dan zo'n steek. AAAAHHH!!

Ik kreeg bijna zwarte knoppies! Veel pigment. Ook mijn moedervlekken werden tegen t zwarte aan.
Ik ben zo blij voor je!!
Mirreke
Mirreke dec 13 '06
Heej Hellen!

Nogmaals gefeliciteerd!!! Echt helemaal super!Hoever ben je?
Ze hebben hele leuke zwangerschapsdagboeken, misschien iets voor jou?

En die pijntjes... heb ik ook gehad, is heel normaal! Je lichaam gaat veranderen nu.
Geniet ervan!
Liefs Mirreke
Charlie
Charlie dec 13 '06
Gefeliciteerd. Ben blij voor je.
LPChip
LPChip dec 13 '06
Gefeliciteerd! :)Ik dacht dat ik het al gezegd had, maar zie m'n post nergens :rolleyes: :)
mause
mause dec 13 '06
het is al gezegt, maar goed die klachten zijn normaal.
Charlie
Charlie dec 14 '06
Het is je gegunt. Geniet ervan. ;)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie