Loading...
nl

Moeder natuur..onze wonderlijke wereld!

admin
admin okt 8 '08
By the way Bezoeker, ik vond vandaag een bericht ( in de telegraaf, lol :D) Er is een nieuwe rogsoort ontdekt.
Ik ga even de link zoeken, heb hem naar mezelf toegemaild maar was vergeten dat ik dat gedaan had.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2139816/__Honderden_nieuwe_zeedieren_ontdekt__.html
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 9 '08
Wat een ontzettend leuke foto´s allemaal.

@Gast, zo te zien begint jouw jongste ´drolleke´ al een beetje volwassen te worden. smile

@Karin, wat leuk, want ik lees er wel eens wat over, maar deze had ik dus nog niet gezien. Ze hebben toch net een gezicht he?!

Grappig, hij is ontdekt bij Tasmanie. Dan moet ik meteen weer aan de ´Tasmanian Devil´ denken. Hij is bekend geworden door een tekenfilmpje en niemand wist eigenlijk of het beestje wel echt bestond. Maar inderdaad, hij bestaat en produceert hetzelfde gegil. Ongelooflijk wat een geluid! eek

grin
gast
gast okt 9 '08
Quote:
@Gast, zo te zien begint jouw jongste ´drolleke´ al een beetje volwassen te worden.

Ja dat kun je wel zeggen! Ze is nu bijna 8 maanden alweer. Volgende week dinsdag wordt ze gesteraliseert. Dat vind ik eigenlijk maar niets, maar het moet omdat ze uit het asiel komt. Ik heb het al 2 maanden gerekt want eigenlijk moeten ze met 6 maanden al. Maar omdat ze nogal wagenziek was en daardoor bang was geworden in de auto (poepen/plassen) heb ik haar eerst positief aan de auto willen doen wennen. Het gsaat nu een stuk beter alleen ben ik nog niet veel verder dan een kilometer gereden met haar in de auto. Dus ben benieuwd hoe ze op wat langere stukken is.

Hoe is het met die rebel van jou?
nikskeuh
nikskeuh okt 9 '08
Hier nog eentje voor jou Pacho smile

admin
admin okt 9 '08
Ja wij willen foto's Bezoeker!
En het liefst heel veel laugh

Volgens sommigen
Hee gast, leuk om te horen! Ik begrijp je gevoel t.a.v. de sterillisatie. Kun je je voorstellen dat Antos vlak voor hij naar nederland kwam uit zijn asiel geplukt werd, hup naar de dierenarts ging voor castratie, en hup het vliegtuig in?
De organisatie wil daarmee handel uitsluiten en dat is dus heel erg goed denk ik, maar zo´n beestje is het nogal wat.

Wat mijn eigen rebel betreft is het dus allemaal niet zo lekker verlopen, tegen mijn zin is hij in goed overleg en na observatie terug naar de organisatie. Het grootste probleem dat hij mijn zoon in zijn nek begon te bijten en mijn zoon zich niet durfde te verweren, dat probleem groeide dus alleen maar. De gedragsdeskundige gaf aan dat deze hond, komende uit een asiel met bijna 100 andere honden zó´n sterke overlevingsdrang heeft dat het heel erg veel tijd en geduld gaat kosten om hem een beetje in rustige doen te krijgen.

Als ik de mogelijkheden had, zou ik direct een buiten verblijf aan leggen en hem gisteren al weer ophalen, want ik geloof absoluut in deze hond, hij heeft in de basis een lief karakter, maar mijn kind mag zich niet onveilig voelen in zijn eigen huis, daar ligt gewoon een grens.

Ik heb nog contact met zijn ´adoptie-ouders´ en hij heeft het erg naar zijn zin tussen 16 andere honden en een zee van ruimte. Ze hebben hem nog niet kunnen herplaatsen. Ze zijn gelukkig wel eerlijk over zijn ´probleem´ en ik hoop echt dat hij een fijn thuis krijgt bij mensen zonder of met grotere kinderen. Of toch nog bij ons als ik daar onverwachts de ruimte voor krijg natuurlijk.

Ik vind het nog steeds heel erg jammer, ik mis mijn ´apenkop´, maar het is niet anders. Gelukkig weet ik dat hij daar gewoon lekker aan het ronddraven is en het ontzettend naar zijn zin heeft.
Volgens sommigen
Ahhhhh goshie, wat een mooi plaatje niskeuh, lief!!!

@Haha Karin, ja dat is em, Taz! Wat een beestjes he?!

Wil even zeggen dat ik dit een erg leuk hoekje vind zo, dan k jullie wel..

grin
admin
admin okt 9 '08
Wel eens van een lijger gehoord??

Volgens sommigen
Zo hee eekWat een joekel die lijger..mooi dier!

Deze is ook bijzonder, het gordeldier. De kleinste weegt 100gram en de grootste soms wel 60kg! Ze slapen gemiddeld wel 19 uur op een dag.

admin
admin okt 10 '08
19 uur?
My kind of animal laugh
gast
gast okt 10 '08
Pacho, ik had al zo'n idee dat je hem niet meer had. Jammer, maar zo gaan die dingen wel eens. Je weet nooit waar het goed voor is. Voor hem en voor jullie.
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 10 '08
Origineel bericht van: gast
Pacho, ik had al zo'n idee dat je hem niet meer had. Jammer, maar zo gaan die dingen wel eens. Je weet nooit waar het goed voor is. Voor hem en voor jullie.

Ja, zo is dat gast, het was een goeie maar geen gemakkelijke beslissing..

Lief dat je naar hem informeerde. smile
inneke
inneke okt 10 '08
ivm het verhaal achter de husky's en de ijsbeer. Dat is van een filmpje op internet. Een man wilde foto's trekken van zijn husky's toen er opeens een ijsbeer kwam spelen. Het was een wilde ijsbeer in Canada. De beer is een week lang iedere avond komen spelen met de honden.
Aldus het verhaal op internet (ben de link kwijt)
gast
gast okt 10 '08
Oké, dat is dan wel een heel byzonder verhaal Inneke. Gebeurd naar mijn weten niet zo snel met ijsberen. (althans dat wordt ons zo geleerd!!!)
Hier het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Nd4Q9Cvrn_A
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 13 '08
@ Inneke en Gast, bedankt voor jullie aanvulling, schitterend trouwens hoe die mevrouw met plezier aan het kijken is. grin

Onze prachtige aarde..

Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske