Loading...
nl

tijd om weeres hoi te zeggen!!!!

linkie
linkie okt 6 '08
hallo allemaal,
Na lange tijd de weg naar merudi weer gevonden.
Zo'n 8 maanden geleden en het jaar daarvoor redelijk actief geweest hier, maar tijdje druk met mezelf geweest.

Heb 8 maanden gelden hier een droom gepost over een duif en blauwe sokjes.....wieweet kan iemand zich het nog herinneren. Vlak daarna bleek ikzelf dus zwanger en ben inmiddels bijna bij de uitgerekende datum. De datum uit de droom heb ik niet gehaald, dat was gister....5 oktober.
Ik heb in de tussentijd een hoop meegemaakt en er zijn bijzondere dingen gebeurd omtrent mijn zwangerschap.
Ik weet of ik een jongetje of meisje krijg, dat heeft de verloskundige verteld dmv een echo, maar daarvoor wist ik het al door die droom.

Toen we een naam gingen uitzoeken hebben we van die boekjes gehaald bij de bieb waar er honderden instaan.
Ik kreeg rond die tijd een droom (die heb ik overigens niet gepost hier) over mijn opa die al ruim 16 jaar is overleden. Dit is bijzonder want ik heb nooit reden gehad over hem te dromen. Ik dacht dat hij gewoon al een stapje verder weg was. Ik was erg jong toen hij overleed en heb daar nooit onvrede meegehad.

De volgende dag kreeg ik het gevoel dat er extra leven in mijn buik zat, alsof ik niet meer alleen was zeg maar, maar met zijn tweetjes er was iemand extra bij me. Ik was toen ongeveer 5 maanden zwanger.
Ik zei kom we gaan een naam uitkiezen, jij eerst....ik doe mijn ogen dicht sla het boekje met namen open en zeg kies jij maar een naam een jongens en een meisjesnaam.
Toen ik mijn ogen open deed zag ik de naam van mijn opa en oma staan. Die wees ik aan met mijn vingers.
Dan ga je toch even wat dingen op een rijtje zetten......de combi dromen en namen zei mij genoeg....hij is weer in de buurt en wellicht zit hij wel in mijn buik of is de beschermer/gids van mijn kleintje.

Helaas heb ik de droom niet in mijn dromendagboek opgeschreven maar op een los velletje, wat ik niet meer kan vinden. Kom hem vast in een van mijn schoonmaakwoedes wel weer tegen.
Duiven kwamen veel voor bij mijn opa en oma, en dat was ook altijd deel van mijn herinnering aan hen. Overal waar ik nu ga kom ik duiven tegen.....toeval? Ik denk het niet....
Meer op gefocust? neh ook niet, ze zoeken mij op, vliegen met me mee. Net alsof het vriendjes zijn.
Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt en vind het wel gezellig.

komende tijd, iig tot de komst van de kleine zal ik weer regelmatig hier te vinden zijn. Heb voorlopig een heleboel te lezen zag ik......
Delen:
admin
admin okt 7 '08
Wat suuper!
Van harte gefeliciteerd Linkie!
Alles oké met jou en je kleine hummeltje?

Wat mooi wat je hebt meegemaakt met je opa.
Ik heb (ongeveer) hetzelfde meegemaakt met mijn opa en mijn jongste.

Echt heel bijzonder.

Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 7 '08
Hoi Linkie, welkom terug!

Allereerst sterkte met de laatste loodjes, want de dag nadert begrijp ik. Ik weet nog dat ik op het laatst waggelde als een eend omdat mijn zoon al twee weken goed lag en al behoorlijk ingedaald was en ik ondertussen stiknerveus voor de gebeurtenis.

Ik wens je een voorspoedige bevalling, zodat je weldra je kindje gezond en wel in je armen kunt sluiten.

Leuk om te lezen dat je zo op je dromen vertrouwd, blijf dat ook zeker doen!

liesanne
liesanne okt 7 '08
gefeliciteerd met deze zwangerschap!
bijzonder, de dromen......

smile
Lena
Lena okt 7 '08
smilelinkie wat leuk dat er weer bent,bijzonder die droom had dus alles met jou te maken.
blauw sokje een zoon wink
gast
gast okt 7 '08
Hé Linkie dat zijn mooie berichten. Welkom back. Hoop dat je nu wel weer even blijft hangen en ons op de hoogte houd van alles wat komen gaat. Ben benieuwd hoe de kleine gaat heten.
linkie
linkie jan 19 '09
hoi allemaal,
ons kleine wondertje is 11 dagen na mijn laatste berichtje (zie hierboven) geboren en is inmiddels alweer 3 maanden oud.
Alles gaat super met die kleine en ons.
gast
gast jan 19 '09
Gefeliciteerd Linkie! En wat is het geworden? Jongen/meisje?
Kom je nu weer wat vaker hier langs?
linkie
linkie jan 19 '09
het is een jongetje geworden
enne jah das wel de bedoeling...
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '09

ooh .. wat leukk!! Van Harte Gefeliciteerd!
Veel liefde ..licht en geluk voor jullie kindje


Baby met Beschermengeltje.. smile
liesanne
liesanne jan 20 '09


van harte gefeliciteerd met je zoon!
linkie
linkie jan 20 '09
bedankt allemaal voor de felicitaties!!!
Lena
Lena jan 24 '09
van harte linkie
dat blauwe sokje toch wink

oeps had je al gefeliciteerd blush
linkie
linkie jan 25 '09
ja klopt lena...dat was dat blauwe sokje
zo bijzonder om na een tijd weer terug te lezen.....
admin
admin jan 30 '09
Gefeliciteerd Linkie met de kleine jongen.
Hoop dat je snel de nachten kon doorslapen

Lieve groet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki