Loading...
nl

Hai ik ben Soulmate

Emuca
Emuca mrt 17 '09
Ja, dat denk ik wel ja. Ik ben benieuwd hoe die erover denkt.
Lena
Lena mrt 17 '09
volgens mij kunnen jullie elkaar een hoop vertellen smile
Soulmate
Soulmate mrt 17 '09
ieder wezen kan uiteindelijk een engel worden. kennen jullie ook de engelenacademie.hyves.nl? Daar staat ook veel informatie en daar zijn ook leden aan gekoppeld die ook weer hun eigen inbreng hebben. In het boekje Engelen op aarde worden een aantal typen zielen beschreven die voelen anders te zijn dan de gemiddelde mens van aardsengelen tot en met wijzen. Ieder met een eigen afkomst en eigenschappen. Hierover staat een klein stukje op de hyve. groetjes, Anja
Lena
Lena mrt 18 '09
Origineel bericht van: Soulmate
ieder wezen kan uiteindelijk een engel worden. kennen jullie ook de engelenacademie.hyves.nl? Daar staat ook veel informatie en daar zijn ook leden aan gekoppeld die ook weer hun eigen inbreng hebben. In het boekje Engelen op aarde worden een aantal typen zielen beschreven die voelen anders te zijn dan de gemiddelde mens van aardsengelen tot en met wijzen. Ieder met een eigen afkomst en eigenschappen. Hierover staat een klein stukje op de hyve. groetjes, Anja


ik zal zeker een kijkje nemen smile
bedankt voor de verwijzing
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
mooie duidelijke site!!

Ik herken wel veel dingen over de engelmens.

maar wat is een pre engel als ik vragen mag?
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Misschien een mens wat een engel zal worden? smile
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
kan je er ook nog naar toe groeien dan?

Je bent het toch of niet of heb ik het nou mis tongue
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Geen idee. Misschien als je ziel zich zegmaar klaarmaakt om een engel te worden?
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Al die soorten benamingen ook hahaha
je raakt ervan in de war wink
Soulmate
Soulmate mrt 30 '09
Hoi Natalie, ik heb er zelf maar een term aan gegeven om het verklaarbaar te maken. Ik merk dat veel mensen bij het woord engel toch nog steeds geloven in een wezen met vleugels die aan je zal verschijnen. Ik heb het type waaraan verschillende kenmerken worden toegeschreven ESSIRA typen genoemd. ESSIRA staat voor Extra Sensitive Soul in Reunited Awareness. Hiermee maakt het ook niet meer uit of je engel bent of pre engel. Uiteindelijk zijn we hier nog steeds om te leren om te gaan met voornamelijk onszelf. Ik kom er achter dat er veel mensen zijn die zich hierin herkennen. De term HSP is zeker van toepassing op dit type, alleen de extra dimensie vind ik hierin niet terug.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Hoi Soulmate,

Dank je wel voor je uitleg.

Mooie site heb je trouwens.

Liefs, Natalie
Soulmate
Soulmate mrt 30 '09
Thanks Natalie!

groetjes, Anja
Helma
Helma mrt 30 '09
Hoi Anja! Welcome back!

Ik ben zo blind geweest cry, heb nu pas door dat je er weer bent! Was een beetje druk met mezelf...

Heel fijn je weer te lezen! laugh
Soulmate
Soulmate mrt 30 '09
Hoi Phoenix! beloof dat ik regelmatig terug kom. Nu de gadget op mijn hyve staat word ik er weer aan herinnerd om af en toe langs te komen als het wat rustig is. groetjes, Anja
Lena
Lena mrt 31 '09


Hoi Natalie, ik heb er zelf maar een term aan gegeven om het verklaarbaar te maken. Ik merk dat veel mensen bij het woord engel toch nog steeds geloven in een wezen met vleugels die aan je zal verschijnen. Ik heb het type waaraan verschillende kenmerken worden toegeschreven ESSIRA typen genoemd. ESSIRA staat voor Extra Sensitive Soul in Reunited Awareness. Hiermee maakt het ook niet meer uit of je engel bent of pre engel. Uiteindelijk zijn we hier nog steeds om te leren om te gaan met voornamelijk onszelf. Ik kom er achter dat er veel mensen zijn die zich hierin herkennen. De term HSP is zeker van toepassing op dit type, alleen de extra dimensie vind ik hierin niet terug.

welke extra dimensie?

_________________________
Natalie1986
Natalie1986 mrt 31 '09
Ik kan me in bijna alle punten vinden, op een enkele na.

Maar zijn dat geen eigenschappen die een persoon kan hebben?
Heel veel punten zijn zo allerdaags. Die je bijna in ieder persoon wel terug vindt alleen de een een beetje meer dan de ander.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki