Loading...
nl

Hai ik ben Soulmate

Soulmate
Soulmate dec 1 '08

Negativiteit blokkeert licht. zolang er een schild van negativiteit rond iemand hangt, kan er geen of moeilijk licht doorkomen. van verandering is dan ook eigenlijk geen sprake. het ketst als het ware steeds af of de opgedane energie wordt opgezogen door de negativiteit. de aura is onze uitstraling en ook bescherming. het laat zien wat in ons speelt en in hoeverre we onszelf kunnen beschermen tegen invloeden van buitenaf. hoe sterker we zijn, hoe minder we ons laten beinvloeden en hoe sterker ook de aura. de aura (het energetische) is zowel in ons lichaam aanwezig als daarbuiten. het straalt uit. wat ik wel zie is dat de aura gaten vertoond en de opslag van negativiteit laat zien.

simpel omschreven is het uit de handen lezen van de blokkades en welke invloed hebben op het geen ons overkomt (dit is geen handlijnkunde). dit is op basis van de energie die in de handen ligt opgeslagen. door de jaren en de ervaringen veranderen de handen, qua lijnen, maar ook qua energetische punten. dit is ook zichtbaar door middel van bijvoorbeeld vlekjes of kuiltjes of kleur. het andere systeem is door middel van hoge energie instralen het bewustzijn openen en in balans brengen (ook de mannelijke en vrouwelijke energie). essentieel om de ware intentie weer te kunnen herinneren en zodoende blokkades af te voeren en klachten te verminderen. hoe meer blokkades afgevoerd worden hoe sterker het bewustzijn en de koppeling met de hogere ziel wordt. de hogere ziel is uiteindelijk onze ware bestemming (en onze oorspronkelijke bestemming).

vanuit holistisch helen is het energetische een belangrijk lichaam dat hersteld dient te worden om uiteindelijk onszelf goed te beschermen. het werkt van 2 kanten: leren we in theorie onszelf beter beschermen, dan zal dit zichtbaar worden in het energetische. gaan we het energetische in praktijk verstevigen dan gaan we ons automatisch beter beschermen. het heeft ook invloed op de organen en de hersengolven (die bepalen of we rust kunnen vinden of in stress zitten bijvoorbeeld). natuurlijk zijn er blinde vlekken waar we zelf niet bij kunnen. we moeten eerst iets beseffen voordat we daar mee aan de slag kunnen. Daarvoor dus de 2 systemen: in de handen kunnen lezen wat de blinde vlekken zijn en via instraling het bewustzijn openen om het te integreren. maar zoals bovenstaande laat zien kunnen ze afzonderlijk worden ingezet.
Lena
Lena dec 3 '08
smilemooi uitgelegd
dit is jou bestemming?
Soulmate
Soulmate dec 3 '08
hoi Lena,

het is mijn bestemming, net als voor ieder ander, te zijn wie ik ben en te doen waar ik goed in ben. ik volg ook zelfbespiegelingstrainingen om zo mezelf niet in een rol te duwen waarin ik echt niet pas. hierin kom ik mezelf elke keer tot op celniveau tegen en aan de andere kant ontwikkel ik daar mijn gaven. en omdat die er nog al wat zijn...heb ik daar een hele kluif aan. gaven worden onder gestopt en moeten dan weer naar boven gehaald worden. hiervoor moeten alle blokkades worden afgebroken....en dat is zweten, huilen, kwaad worden en uiteindelijk weer lachen en verder gaan naar de volgende laag. het is ook de trilling die we uitstralen en daardoor het nodige aantrekt, dus wil ik veranderen moet ik die trilling ook veranderen. en die trilling valt niet te misleiden. dat is er (maar kan veranderen totdat de ware trilling uiteindelijk bereikt wordt).
Lena
Lena dec 10 '08
zelfbespiegelingstrainingen kun je hier nog meer over vertellen?
dit is hoe jij jezelf ziet?
of kijkt er iemand anders naar jou?
Soulmate
Soulmate dec 10 '08
hoi Lena,

ik volg een training waarbij ik alle blokkades die voor mijn ware intentie staan leer los te latem. hierbij krijg ik keer op keer een spiegel voorgehouden om geconfronteerd te worden met mezelf, leren loslaten van oude patronen en zo bij mijn ware oorsprong te komen. leren het aardse met het spirituele te verenigen, omdat deze 2 niet zonder elkaar kunnen. het is ook het verstand en gevoel verenigen en sterk leren vertrouwen op eigen krachten. als Hooggevoelige dwaalde ik makkelijk af in het verleden en het stevig op de aarde staan in eigen lichaam is een must om te kunnen vertrouwen op eigen krachten. dit kan voor mij alleen door de controle los te laten en te zijn zoals ik ben en zo kan ik vertrouwen op alle gaves die ik heb. blokkades blokkeren letterlijk hetgeen dat mij hoort (en dat geldt voor iedereen, maar in deze kijk ik puur naar mijzelf).
Lena
Lena dec 14 '08
als die spiegel voor je wordt gehouden herken je het dan meteen?
ja verstand en gevoel en alle emoties om alles in de juiste balans te hebben maar vooral te houden.
Soulmate
Soulmate dec 15 '08
hoi Lena,

het zijn de huidige overtuigingen die in contrast staan met je ware intenties en die ook voor obstakels zorgen. Een mens is pas gelukkig, in zijn/haar element als het leven wordt geleefd zoals in de hogere ziel is opgeslagen. aangezien je standaard vergeten bent te luisteren hiernaar, is het ook lastig om stil te gaan staan en weer te gaan luisteren. bij voorbeeld: men loopt tegen een bepaalde frustratie aan, dan is dit een conflict met het hogere zelf. onbewust houd je jezelf een spiegel voor om te ontdekken waarover je struikelt en wat je eigenlijk diep van binnen wilt (volgens je ware intenties). we houden veel gevoelens en overtuigingen in stand die we helemaal niet hoeven vast te houden. we denken dat we zo zijn, omdat we het zo altijd gedaan hebben of gewild hebben. vaak gebaseert op angst. ook niet in de gaten hebbend, dat we zelf ons eigen leven creeren op basis van geloof in eigen kracht in overeenstemming met onze hogere ziel en ware intenties. Dit betekent niet jezelf wegcijferen of jezelf verlagen in welke vorm dan ook. Dit betekent jezelf zijn. Het verstand misleidt ons vaak en het gevoel wordt verdrongen op die manier en emoties houden we daardoor vast.
Lena
Lena dec 15 '08
mooi uitgelegd(voor mij altijd belangrijk gek genoeg)
en ja jezelf zijn smile
Soulmate
Soulmate dec 15 '08
hoi Lena,

we hebben gewoon 'ooit' een afspraak gemaakt met ons zelf (daar kun je het mee vergelijken), dat te doen waar we ons goed bij voelen. 'dat' kunnen we niet helder herinneren omdat we er veel voor zijn gaan plaatsen waardoor we het niet goed kunnen herinneren. als men gaat schiften, defragmenteren (zo noem ik het altijd) en lagen afpeld, dan komt de ware intentie naar boven. Het bewustzijn wordt steeds transparanter....op zich al een boeiende reis om te ervaren (wel met stormen af en toe, maar dat geeft ook uiteindelijk de uitdaging). Het is bijzonder om te zien hoe we als mensen onze grenzen verleggen en vervagen. Dit is te vergelijken met honger. Wij in de westerse wereld klagen al gauw over honger, maar echte honger hebben we waarschijnlijk nooit ervaren. De gelukkigste momenten komen ook pas op het moment dat je vergeven van de honger en ellende, wat te eten met een ander kunt delen en daar samen van kunt genieten.
Lena
Lena dec 15 '08
uiteindelijk het doel terug naar de Bron?
Soulmate
Soulmate dec 16 '08
Je eigen bron dan wel te verstaan. We zoeken in het leven zo naar surrogaten en een invulling van onze eigen leegte dat we vergeten wat we hier op aarde kwamen doen. Ik ben misschien wel het beste voorbeeld hoe het niet moet. Op dit moment ben ik alles kwijt (materieel), veel kwellingen meegemaakt in het verleden. Kon altijd verder omdat ik het kon verklaren...niet in de gaten dat ik mijzelf alleen maar aan het weggeven was. Totdat er uiteindelijk niets meer over is. Ik sluit 2008 dus af met de meest uitdagende les in mijn leven, ook wetende dat ik er zal komen, want ik geloof als nooit tevoren in mijzelf.
Lena
Lena dec 16 '08
[quote=SoulmateIk ben misschien wel het beste voorbeeld hoe het niet moet. [/quote]

volgens mij maak je een denk fout wink
door het gene wat je overkomt maakt dat er een nieuwe afslag komt in je leven,en die zal veel waardevoller zijn.
een nieuw begin voor jou soulmate.
Soulmate
Soulmate dec 16 '08
hoi lena,

zo ervaar ik het ook, maar daarbij leer ik van de dingen die niet goed gegaan zijn, ofwel ik zat op een verkeerd spoor. Dus als je niet volgens je ware intenties leeft kunnen er harde signalen op je pad komen om je wakker te schudden. mij in dit geval.
Soulmate
Soulmate feb 23 '09
hoi Allemaal, ben weer eens langsgeweest hier bij jullie. Heb intussen weer een flinke reis gemaakt door mijn onderbewustzijn. Contact gemaakt met mijn hogere ziel en veel inzichten opgehaald. Leuk om hier weer eens langs te komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 23 '09
Welkom terug, en ik ben benieuwd wat je hebt te vertellen wink.
Lena
Lena feb 23 '09
wat fijn dat je er weer bent smile
Soulmate
Soulmate mrt 17 '09
hela, ik er weer even. heb het druk met andere dingen. ben het project steeds meer aan het vormgeven. heb een nieuwe site gemaakt welke hierover veel informatie bevat. www.anjaonstwedder.eu

groetjes, ik kom wel regelmatig voorbij.
Lena
Lena mrt 17 '09
mooie site soulmate
zo te lezen ben ik beslist geen engel wink
dat heb ik ook altijd al geweten smile
fijn er staat mooie informatie op en ga het eens lekker op m,n gemak verder lezen
Emuca
Emuca mrt 17 '09
Ik vind het ook een mooie site. smileMaar ik herken vrij veel in de lijst bij mezelf. Zegmaar bijna alles. Maargoei ik heb nog niet alles gelezen. smile
Lena
Lena mrt 17 '09
foutje
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie