Loading...
nl

Hai ik ben Soulmate

Soulmate
Soulmate nov 6 '08
hallo allemaal, ben aan de afronding van mijn project begonnen. Mijn nieuwe website is klaar, mijn boek bijna. Ik ga een nieuwe dimensie in van behandelen. Wil je hiervan een impressie opdoen: www.vanderveents.nl.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '08
Hey Soulmate,
Leuke website! Ik ben benieuwd of het gaat lopen en of je er veel reacties op krijgt.

Ik wil direct graag een leuke link aanmelden winkhttp://www.merudi.net laugh.
Soulmate
Soulmate nov 7 '08
hoi Nims, zat net aan je te denken. toeval bestaat niet he? ik heb altijd gedacht een menselijke engel te zijn, totdat God me een vorige week vertelde dat ik toch echt een Engel(mens) ben. Nu snap ik waarom ik zo ben en waarom het leven voor mij soms zo moeilijk is geweest. Nu valt alles voor mij op z'n plek. Ik moet het zo doen, nadat ik geleerd heb om met verschillende dualiteiten te leren omgaan. Graag zou ik mijn eigen ervaring ook in de website verwerken. En eigen ervaring staat dan voor eigen Zijn. Dit moet ik nog vorm geven. Dit zal ook mijn afronding zijn. Hierbij wil ik nogmaals mijn complimenten en diep respect naar jou toe zenden, omdat jij in staat bent geweest dit voor een deel voor mij vorm te kunnen geven en willicht ook voor een hoop anderen Engelen. Dit doe je door je intentie uit te dragen en letterlijk door de site. Ik zal deze dan ook met eer opnemen in mijn site. En ik hoop dat wij een voorbeeld kunnen zijn voor anderen, dat het behoeden en aansteken van het licht de aarde zal helpen overwinnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '08
Het Soulmate,

Wat een lieve woorden allemaal. Ik ben heel blij dat ik je de inzichten heb kunnen aanreiken die je nodig hebt en ik hoop dan ook dat je dit inzicht weer doorgeeft aan anderen smile.
Soulmate
Soulmate nov 7 '08
ik ben terug naar de aarde gegaan om door te geven wat ik me kan herinneren. God zei me dat niemand zou luisteren naar mij en dat ik op eigen kracht dit vorm zou moeten geven. ook al luistert er niemand naar mij, dan was de hele reis toch een heel onvergetelijke ervaring! en intussen weet ik dat een ieder krijgt wat 'm toekomt.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '08
Ik denk niet dat god gelijk heeft als hij zegt dat niemand luistert wink.
Soulmate
Soulmate nov 7 '08
misschien zei hij dit om mij nog meer te motiveren om daadwerkelijk op eigen kracht iets neer te zetten. dat het luisteren neerkwam op: dat ik ze moet leren laten luisteren. dus iets bedenken waardoor ik door zou komen bij anderen.
Lena
Lena nov 8 '08
ben benieuwd wat je gaat bedenken en lijkt me niet zo eenvoudige opdracht smile
Centaine
Centaine nov 8 '08
Mooie en interessante topic!
Soulmate
Soulmate nov 9 '08
dank je Centaine.
Soulmate
Soulmate nov 9 '08
het is ook niet eenvoudig om iets over te brengen zonder daarbij het gevoel achter te laten dat ik zweef, een geloof aanhang of het beter weet. ik vind hoop ik wel een manier. ik schrijf nu een boek waarin ik de voors en tegens aanhaal op basis van mijn eigen ervaringen. misschien dat het zo het opdringerige achterwege blijft.....
Soulmate
Soulmate nov 10 '08
hoe kan ik anderen laten luisteren, als ik niet eens naar mezelf kan luisteren? nu vallen voor mij de puzzelstukjes in elkaar. nu snap ik alle signalen. nu snap ik de dromen, het uittreden, het overwinnen van demonen, het begrijpen van dualiteit, de ontmoetingen met andere lichtwezens, het sturen van zielen naar het licht, het zien van overledenen die alleen hun berouw toonde en wat engel vaak niet snapte, de vermoeidheid en het verdriet. nu snap dat een engel alleen maar engel kan zijn. dat een engel alle emoties in vorige levens heeft uitgewerkt waardoor ze alleen maar gelukkig kan zijn en stralen. ze kan niet letterlijk emoties uit haar hoofd leren. ze kan om mensen te begrijpen geen boeken lezen of films kijken over emoties delen. ze moest leren dat de sterke trilling die een engel uitstraalt om pure liefde naar anderen over te brengen, boosheid en verdriet naar boven haalt. dat het niet aan de engel ligt maar aan het uitwerken door liefde. nu kan engel weer langzaam leren stralen en haar engelenkunstjes die ze eerder door angst geblokkeerd had, weer terug halen. Ik schrijf nu een boek over mijn leven als engel in een mensenlichaam en de beperking die ik hierbij heb ervaren. hierdoor kan ik veel loslaten en op zijn plek krijgen. misschien dat ik als het allemaal klopt ik het wel kan overbrengen: op eigen kracht!
Soulmate
Soulmate nov 24 '08
Voor de geinteresseerde: mijn definitieve missie is bekend: 2 zaken gericht op het verruimen van het bewustzijn en het verenigen van de hogere en de lagere ziel. De opdrachten heb ik een tijd geleden doorgekregen via een Engel. Daarna direct contact gehad met God om ze richting te geven. De Engel was nodig om me weer te laten luisteren naar mijn vermogens, iets wat ik had afgezworen omdat ik er niets mee kon. Zaak 1: alles ligt vast in handen. links is het gevoel, rechts is het verstand. Precies in het midden van de handen ligt de ziel. ter grootte van 1 euromunt. iedere hand vertegenwoordigd dus een deel van de hogere ziel. in de hand ligt ook vast in welke mate we verwijderd zijn van onze hogere ziel. Hier kan ik een tekening van maken (ook op afstand want de gegevens zijn universeel).
zaak 2: het instralen van hoge energie. dit is andere energie als bij reiki of magnetisme. deze komt van een hoge dimensie. het gebeurt volgens een 5 stappenplan: 5 energiepoorten van het lichaam die elk een eigen uitwerking hebben. het totaal brengt de mens in een zuiveringsproces en koppelt geleidelijk aan de lagere ziel aan de hogere ziel. wat betekent dat je volgens je ware essentie je leven kan leiden. Een gelukkig mens is niet ziek en is op zijn/haar ware bestemming of leeft hiernaar. een behandelingstraject kan dus wel voor een ware ommekeer zorgen. De praktijkervaringen moeten nu beginnen want die heb ik nog niet. wel al 6 jaar ervaring in behandelen door middel van andere therapieen, maar dit is weer iets nieuws natuurlijk. In geen geval is het gevaarlijk of hinderlijk, want het lichaam neemt maar zoveel op als het verwerken kan.
Lena
Lena nov 25 '08
hoe ga je de praktijkervaring gestalte geven?
Soulmate
Soulmate nov 25 '08
hoi Lena,

Ik 'oefen' al regelmatig. dit ga ik steeds meer uitbouwen. de handanalyse is meer een bevestiging van het proces. dit is niet perse nodig om te doen, maar wil men weten waar de struikelblokken liggen om meer inzicht te krijgen, dan kan dit een hulpmiddel zijn. instralen van energie gaat de blokkades afvoeren, het hart openen, de hogere ziel ervaren en het inzicht oproepen.
Lena
Lena nov 26 '08
blijf je verslag hiervan doen?
Soulmate
Soulmate nov 26 '08
ik zal indien er belangrijke ontwikkelingen plaatsvinden dit hier plaatsen. wat ik nog kan toevoegen is dat de blokkades die tussen de hogere en de lagere ziel staan moeten worden afgevoerd. deze worden bepaald door de emoties die we vasthouden. het groeien in bewustzijn en hereniging van de hogere en de lagere ziel wordt dus beperkt door de buffer van emoties die er tussenhangt. ook de mate van opslag van emoties bepaalt de buffer. zijn de emoties van onszelf? of slaan we ook van anderen op en blijven we dit doen? bewust of onbewust. door het evenwicht hierin te herstellen, gaan we sneller het opslaan van emoties bewust worden. aan de ene kant zaak dat wordt afgevoerd en aan de andere een stop op weer opslaan.
Lena
Lena nov 27 '08
ja dat opslaan doe je dat nou bewust of onbewust,maar mooi als jij hier mensen mee kan helpen smile
Soulmate
Soulmate nov 27 '08
we zoeken onze bestemming in het leven, de juiste frequentie. waar lopen we tegenaan en wat willen vanuit onze diepste intentie, is waar het om gaat. de systemen die ik heb doorgekregen een paar maanden terug, kon ik op dat moment moeilijk vorm geven. dit is gaan groeien en in praktijk blijkt langzaam aan dat het een ultieme vorm is van het tastbaar maken en uitwerken van struikelblokken en hierin de ware intentie en essentie weer vinden. het staat dus allemaal in de handen en het lichaam slaat de spanning op. wat ik ook geleerd heb uit mijn lessen is dat een negatieve gedachte of overtuiging ook een letterlijke negatieve entiteit kan aantrekken. Het belang van dagelijks zuiveren en de aura sluiten voor alle ongewenste indringers is dus een must. daarnaast sterk een grens trekken in wat wel of niet bestemd is voor onszelf. zeker voor gevoelige mensen. ik werk in principe met 2 systemen maar die kunnen afzonderlijk ingezet worden. het mooie is dat direct duidelijk wordt of het energetische gedeelte wordt belast met negativiteit. dit blokkeert in alle gevallen het doorlaten van licht. dit verklaart misschien waarom sommigen geen baat hebben bij bepaalde behandelingen.
Lena
Lena dec 1 '08
Origineel bericht van: Soulmate
ik werk in principe met 2 systemen maar die kunnen afzonderlijk ingezet worden. het mooie is dat direct duidelijk wordt of het energetische gedeelte wordt belast met negativiteit. dit blokkeert in alle gevallen het doorlaten van licht. dit verklaart misschien waarom sommigen geen baat hebben bij bepaalde behandelingen.

je werkt met 2 systemen kun je hier nog meer over vertellen?
dat laatste begrijp ik dus is het noodzaak om deze negativiteit op te kunnen heffen smile

eigenlijk hou ik me niet bezig met het aura maar is dit echt noodzakelijk?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420