Loading...
nl

Hai ik ben Soulmate

Thomas A
Thomas A okt 26 '08
wereld moet zijn, 'het al'.
Lena
Lena okt 26 '08
soulmate ben heel benieuwd hoe je je krachtenenergie vorm gaat geven en hoop dat je hier nog veel over kunt vertellen

groeien mogen en kunnen is gewoon zo mooi......

die hokjes lastig vind ik ook,morgen start ik in de nieuwe baan, de rede dat ik aangenomen was dat ze een mensenmens zochten in het team,ik ben er nog steeds van ondersteboven want ik ben hier nooit zo mee bezig en zijn de verwachtingen van hun kant dan niet te hoog?
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
hoi Thomas,

ja mooi he! ken uzelf en je kent de wereld (het al).
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
hoi Lena,

een tijd geleden kreeg ik een doorgave van een Engel. hij zei me dat ik goed was in het weghalen van blokkades van mensen en dat ik het vermogen in me had om hele sterke energie door te mogen geven. op dat moment wist ik niet goed hoe ik dat aan moest pakken. ik had blijkbaar nog een aantal essentiele lessen te leren. hij sprak ook over diamantbewustzijn. nou is dat niet echt nieuw de vergelijking met een diamant. zodra alle facetten zijn geslepen kan men het licht in zijn totaliteit doorlaten. hij sprak ook over mensen die een diamantbewustzijn bezitten. dit zijn mensen die het vermogen hebben in zich om alle facetten daadwerkelijk te slijpen en licht door te kunnen laten. dit zijn mensen met ook specifieke karaktertrekken.

wat betreft de baan: blijf altijd jezelf, ga nooit boven je eigen grenzen. zolang als jij jezelf moet bewijzen weet je dat het niet goed is. als je op de goede plek bent zullen ze dit ook niet van je verwachten en kun je als jezelf gewoon je werk doen. je neemt daarin dan als natuurlijk je eigen ruimte in. sta jezelf dit dan ook toe. weet dat je als jezelf goed ben en dat dat genoeg is.
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
ha ha, ook niet zo gek eigenlijk hé, als je naar al je motieven hebt durven kijken (en je on-ver-mogen), dat je snapt dat dat voor iedereen dezelfde motieven zijn............
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
ja, het is een miscommunicatie met onze eigen wensen en tot die tijd blijven we maar zoeken buiten onszelf, wat uiteindelijk alleen maar meer verwarring geeft, simpel omdat we onszelf niet buiten ons kunnen vinden. zelfs niet in een spiegelbeeld.
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '08
Wat leuk Soulmate,

ik had je nog niet gezien...maar ook Welkom!
Lena
Lena okt 26 '08
Origineel bericht van: Soulmate
hoi Lena,

een tijd geleden kreeg ik een doorgave van een Engel. hij zei me dat ik goed was in het weghalen van blokkades van mensen en dat ik het vermogen in me had om hele sterke energie door te mogen geven. op dat moment wist ik niet goed hoe ik dat aan moest pakken. ik had blijkbaar nog een aantal essentiele lessen te leren. hij sprak ook over diamantbewustzijn. nou is dat niet echt nieuw de vergelijking met een diamant. zodra alle facetten zijn geslepen kan men het licht in zijn totaliteit doorlaten. hij sprak ook over mensen die een diamantbewustzijn bezitten. dit zijn mensen die het vermogen hebben in zich om alle facetten daadwerkelijk te slijpen en licht door te kunnen laten. dit zijn mensen met ook specifieke karaktertrekken.

wat betreft de baan: blijf altijd jezelf, ga nooit boven je eigen grenzen. zolang als jij jezelf moet bewijzen weet je dat het niet goed is. als je op de goede plek bent zullen ze dit ook niet van je verwachten en kun je als jezelf gewoon je werk doen. je neemt daarin dan als natuurlijk je eigen ruimte in. sta jezelf dit dan ook toe. weet dat je als jezelf goed ben en dat dat genoeg is.

moet een hele bijzondere ervaring zijn lijkt me als dit je door wordt gegeven.
welke specifieke karaktertrekken bezitten deze mensen dan?

gewoon mezelf blijven goed idee wink
je hebt het fijn weer even op een rijtje gezet,wat ik toch wel eens nodig heb.
Soulmate
Soulmate okt 27 '08
hoi Beschermengel,

dank je, mooie foto die bij jou staat.
Soulmate
Soulmate okt 27 '08
Hoi Lena,

diamantzielen zijn mensen die duidelijk weten dat ze een missie hebben. diamant staat voor ontembaar, het onoverwinnelijke. diamant is de hardste natuurlijke stof die er is en bestaat uit velen facetten. zo ook het bewustzijn van deze mensen. de ruwe diamant moet letterlijk door het leven geslepen worden. het zijn mensen die direct contact hebben met hun ziel en veel moeten leren om zich te slijpen. het hard en ontembare staat voor de natuurlijke drang tot doorzetten wat een van de voornaamste eigenschappen van deze mensen is. ze laten zich door de buitenwereld eigenlijk niet beinvloeden. daarnaast zijn ze wel gevoelig, zeker voor indrukken en sferen en zoeken hierin wel sterke zelfbevestiging. het slijpen van de facetten is het letterlijk doorleven van veel verschillende soorten emoties. het uiteindelijke licht doorlaten van het bewustzijn maakt ze heel erg sterk aan de ene kant, maar dragen daarbij de pure essentie in zich om dit door te geven aan anderen.

zodra men zijn bron gevonden heeft en er contact mee kan maken kan men zich aansluiten op zichzelf of het collectieve (oneindige). ik heb eigenlijk al vanaf mijn geboorte direct contact omdat ik mijn ziel meegenomen heb blijkbaar (wat overigens ook heel erg verwarrend is geweest). En zo kan een ander lichtwezen je attent maken op eventuele missies of je haalt de informatie op van je eigen ziel. het is altijd een zoeken naar de juiste vorm en zo ook dat ik me heb afgestemd op in dit geval de Engel. je moet er wel naar vragen want ze zullen zich niet opdringen. Alleen negatieve entiteiten (ook die zich voordoen als lichtwezens) dringen zichzelf op. dus de boodschap is je zielsbewustzijn leren aanspreken door middel van het slijpen van de velen facetten van het bewustzijn. dit geldt voor iedereen, maar niet iedereen heeft een diamantbewustzijn omdat de hardheid in deze de karaktereigenschappen bepaald. ik denk wel dat een ieder deze status kan bereiken als men bereid is te leren en los te laten. Negatieve blokkades als angst, trots, verdriet en woede blokkeren de toevoer. het is te vergelijken met een gloeilamp als deze zwart geverfd is zal het de kamer niet of nauwelijks verlichten. als het een heldere gloeilamp is dan wordt de (schat)kamer zichtbaar en kun je bij al je zaken zonder dat je nog hoeft te zoeken.
NiN
NiN okt 27 '08
Haai soulmate!

Ik weet toch zeker dat ik hier gisteren een berichtje had geplaatst maar t is vreemd genoeg verdwenen.

Het ging om de herrinnering van jou wat de geboorte betreft.

Al een heel poos vraag ik me af, of wij als baby in de buik al een ziel hebben of dat deze ziel pas in ons vaart vlak voor we geboren worden.

Als ik jou verhaal lees dan wil dat dus zeggen dat de ziel pas in ons vaart vlak voor we geboren worden, of bedoel je met een tijdje 9 maanden?

Liefs,
Soulmate
Soulmate okt 28 '08
hoi NiN,

op de andere pagina had ik ook al een reactie gegeven. we komen vanuit de lichtdimensie in een lichaam en blijven daar ook de 9 maanden zitten. we groeien ook mee. ik denk dat we die tijd bewust moeten meemaken. ik geloof hierdoor ook dat bijvoorbeeld een abortus wel heftig zal zijn voor een foetus, maar die gaat direct weer terug naar de lichtdimensie en wellicht ook direct weer door naar een ander lichaam of niet. het zijn de ervaringen waar het om gaat. ofwel voor de moeder of wel voor de ongeboren vrucht ofwel voor beiden. als het niet duidelijk is vraag me gerust om meer uitleg.
Lena
Lena okt 28 '08
soulmate heel bijzonder voor mij om je ervaringen te lezen,maar door je heldere uitleg wordt het in ieder geval wat duidelijker.
weet ook dat dit niet aan ieder zo maar gegeven wordt,maar vind het wel mooi,dat je mensen gaat helpen .
en wat voor sommige niet altijd helemaal te begrijpen valt (misschien door het beperkte bewustzijn) je toch probeert wat aan te reiken
ik ben er erg blij mee om je te lezen
Soulmate
Soulmate okt 29 '08
dank je wel Lena,
Soulmate
Soulmate okt 30 '08
de Zon,
de Zon voedt zich door middel van de verbinding die de aarde (en de mensen) heeft met God (het alles). De Zon moet dus gevoedt blijven worden om een regeneratie in stand te houden. Onvoorwaardelijke liefde naar God, die stuurt het terug naar de mensen en die sturen het weer naar God. God omvat alles uiteindelijk. Gebeurt dit niet, dan zal de Zon langzaam afsterven en dit betekent het langzaam doven van ons melkwegstelsel. Ons hele systeem houdt dan op te bestaan. God waarschuwt ons hiervoor via vele wegen en door vele personen. Dit proces voltrekt zich ook in het lichaam. wie de Goddelijke energie niet in zijn lichaam voelt, sterft ook langzaam af. resultaat: afnemende energie en een langzame aftakeling. Langdurig wegcijferen van zichzelf uit zich uiteindelijk in veel verschillende soorten klachten. worden de hersenen niet meer gevoedt met regenererende energie dan is bijvoorbeel dementie het gevolg. Dus laat stralen die Zon!
Lena
Lena okt 30 '08
smileik hou van de zon en mis hem nu al
maar ja soms wordt er geen nieuwe energie aangeboord heb jij enig idee hoe een mens dit kan bewerkstelligen?
ik snap het gedeelte over Goddelijke energie,maar hoe weet je dit of voel je dit?
Renco
Renco okt 30 '08
Hey hey,

Nu ben ik weer te "menselijk"(weet anders niet te verwoorden) aan het denken, maar dit sonnestelsel is niet het enige hier in het universum. En nu geloof ik dat elke zon, God is. Alleen voel ik dat het hier allemaal nog maar net aan het beginnen is en nog lang niet bij het einde is. Maar als jij zo zegt, als deze zon sterft, sterven ze dan allemaal?

Renco
Soulmate
Soulmate okt 30 '08
hoi,

onze zon hoort bij ons melkwegstelsel en zo zijn er tienduizenden. wat het ook symbolisch aangeeft is dat de warmtebron richting God en naar elkaar drastisch aan het afnemen is. we zijn aan het verwijderen van de bron. de werkelijke rechtstreeks verbinding is er niet. we denken van wel, maar eigenlijk heeft dit tegenwoordig zoveel omwegen dat er van directe verbinding geen sprake meer is. hoeveel dualiteit is er niet? dualiteit is twijfel en dat staat voor de verbinding. de goddelijke bron in ons en buiten ons in God is de warmtebron. we verwarmen onszelf en daardoor de ander zo sturen we dat terug naar God. ook ik ken dualiteit hoor, ik ben ook mens. daarom snap ik het zo goed.
gast
gast okt 30 '08
Als we alle geloven die er zijn terug voeren naar de bron dan zijn het bijna allemaal Zon aanbidders.
De zon is onze schepper, zonder de zon zou er niets zijn wat op "leven" lijkt. Maar dat telt ook voor water, aarde en lucht. Zonder deze fundamentele elementen is er niets wat zich kan evolueren.
Soulmate
Soulmate okt 31 '08
precies,

het gaat ook om de symbolische warmte....en kracht die in de mens schuilt waardoor we elkaar voeden en weer teug in evenwicht kunnen brengen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420