hoi Lena,
een tijd geleden kreeg ik een doorgave van een Engel. hij zei me dat ik goed was in het weghalen van blokkades van mensen en dat ik het vermogen in me had om hele sterke energie door te mogen geven. op dat moment wist ik niet goed hoe ik dat aan moest pakken. ik had blijkbaar nog een aantal essentiele lessen te leren. hij sprak ook over diamantbewustzijn. nou is dat niet echt nieuw de vergelijking met een diamant. zodra alle facetten zijn geslepen kan men het licht in zijn totaliteit doorlaten. hij sprak ook over mensen die een diamantbewustzijn bezitten. dit zijn mensen die het vermogen hebben in zich om alle facetten daadwerkelijk te slijpen en licht door te kunnen laten. dit zijn mensen met ook specifieke karaktertrekken.
wat betreft de baan: blijf altijd jezelf, ga nooit boven je eigen grenzen. zolang als jij jezelf moet bewijzen weet je dat het niet goed is. als je op de goede plek bent zullen ze dit ook niet van je verwachten en kun je als jezelf gewoon je werk doen. je neemt daarin dan als natuurlijk je eigen ruimte in. sta jezelf dit dan ook toe. weet dat je als jezelf goed ben en dat dat genoeg is.
moet een hele bijzondere ervaring zijn lijkt me als dit je door wordt gegeven.
welke specifieke karaktertrekken bezitten deze mensen dan?
gewoon mezelf blijven goed idee
je hebt het fijn weer even op een rijtje gezet,wat ik toch wel eens nodig heb.