Loading...
nl

Negatieve energie voelen in de kamer bij me vriend

Anne
Anne okt 5 '08
Me vriend vertelde donderdag dat hij snachts last had gehad van een raare enge zwarte lange breede man met lang grijs haar. Die schim ging naar alle hoeken van zijn kamer en in de badkamer en boog zich over hem heen toen hij in bed lag. Toen verdween hij ineens heel snel via de deur naar buiten.

Ik kwam vrijdag bij hem en zette 1 stap in zijn kamer en voelde me toch raar worden. Ik voelde me zelf niet meer me benen niet meer ik werd heel duizelig heel draaierig ik moest gaan zitten met me jas nog aan. Ik zei ik voel me niet zo lekker. De sfeer in je kamer is zo anders dan andere keren.
Ik probeerde de gedachten en gevoelens van me af te zetten en probeerde leuk en aardig te doen maar kon geen 1 woord zegen. Trok me jas uit en ging op bed liggen. Ik kreeg last van ademhalingsproblemen benauwd moeite met ademen. Ik zei woooow wat voelt het hier toch heftig.
Ik stook stokjes wierook aan om de sfeer te veranderen ik dacht aan engelen en vroeg om hulp zette de kamer in het licht... na enige tijd voelde de kamer weer oke aan en niet negatief.

Maar wat was het toch heftig in die kamer. Ik heb me vriend niks verteld over wat ik dacht wat het was en die schim dat het eingelijk een negatieve entiteit was. Hij denkt dat hij aan wanen lijdt. en er zijn op ogenblik wel meer dingen met hem maar ik weet niet wat de grens is tussen wanen en negatieve entiteiten voor mijn gevoel komt het op hetzelfde neer alleen is het een gevoel van hoe iemand het bekijkt. Negatieve entiteiten kunnen worden aangezien als wanen omdat je er teveel in mee gaat en niet meer helder kan bekijken hoe en wat. Hij is ook heel erg gevoelig.

Liefs aNNe
Delen:
Lena
Lena okt 5 '08
Anne,jij bekijkt het anders als je vriend entiteiten versus wanen.
Ook schrijf je ik heb maar niet vertelt wat je dacht opdat moment.
Wat houdt je tegen om dit met hem te delen?
Jij bent in staat voor jou gevoel de kamer weer ok te laten voelen.
Kun je hem daarbij niet helpen?
Als hij ook zo gevoelig is en het voor hem beangstigend is zou een goed gesprek hierover ook opluchting kunnen geven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '08
Inderdaad Anne, wat Lena zegt is heel waar. En juist ook belangrijk dat je vriend die denkt aan wanen te lijden, helemaal niet aan wanen lijdt, maar jij het ook voelt. Waarom zou je het niet met hem delen?
Anne
Anne okt 6 '08
ja jullie hebben ook gelijk hij lijdt niet aan wanen anders kan ik niet nog die energie voelen van een negatieve entiteit in zijn kamer. En kan ik niet de kamer doen laten opklaren. En hem zelf ook.

De reden dat ik niet ben begonnen over hoe ik denk dat het zit is omdat ik weet van hem dat hij niet echt in entiteiten gelooft.
Ik heb meerdere malen gespreken met hem gevoerd en hij is ook spiritueel en paranormaal en erg gevoelig maar hij zegt eerlijk dat hij niet in geesten gelooft. Het is daarom moeilijk om uitelegen wat ik ervan denk maar ik zal het toch doen smileom eerlijk te zijn tegenover hem.

Ik ben daar al wel mee bezig op de manier van te laten zien waar hij mee bezig is. Hij is namelijk de laatste tijd erg negatief bezig op alle dingen om zich heen inclusief de personen die om hem geven. Dit is daarom ook een goede voedingsbodem voor negatieve entiteiten. Hij uit zijn woede die in hem zit als haat naar andere en zichzelf toe daardoor maakt die alles stukje bij stukje kapot en dat vinden negatieve entiteiten fantastisch.
Ik leer hem stuk je bij beetje hoe hij dingen positiever kan bekijken en ook dat hij als hij weer zoiets meemaakt wat hij een waan noemt licht moet visualiseren en moet blijven denken het is niet echt.

Verder heb ik hem aangeraden een goede psychiator te zoeken om over zijn problemen te praten daar bedoel ik mee de oude dingen van vroeger die hem nog steeds dwars zitten. Daar is hij nu ook mee bezig vandaag was zijn intake gesprek.

Ik moet hem denk ik wel wat leren over positieve energie en negatieve energie niet zozeer geesten maar het er maar op houden energieeen. Misschien dat hij het dan beter begrijpt.
Hebben jullie nog tips hoe ik het het beste kan bregen?

Het was wel heftig vrijdag zeg ik kreeg zelfs ademhalingsproblemen dat heb ik nog nooit zo meegemaakt in die mate. Wel een paar keer toen ik met hem was. Misschien dat er wel contineu een negatieve entiteit bij hem aanwezig is en steeds probeert door te komen als er maar een gaatje is. Hij word ook snel boos en stemmingswisselingen.

Buiten dit alles moet ik wel weer goed op mezelf letten dat alles niet te dicht bij mij komt en ik dingen overneem of iets.
Het is wel moeilijk.

Liefs aNNe
Lena
Lena okt 7 '08
Anne moeilijk is het omdat hij zo dicht bij je staat.
De personen die dicht bij hem staan en waar hij omgeeft krijgen dan meer te zien,en hij kan zich hier beter op afreageren.
Negatief gedrag laten inzien,je hebt hem de weg al gewezen.
Nu is het aan hem om er mee afterekenen,en als hij nog met zaken uit zijn verleden worstelt,zal hij daar ook eerst inzicht in moeten krijgen.
Blijf gewoon lekker Anne,ja het is jammer dat hij op spiritueel vlak niet helemaal hetzelfde denkt als jij,maar toch hoeft dat geen belemmering te zijn.
Je hebt zelf al het idee om hem te laten zien wat het verschil tussen negatief denken en wat positief denken met je kan doen.
Mijn man heeft dat ook het laatste jaar met mij gedaan,steeds op het moment dat ik heel negatief was over zaken,mij daar op te blijven wijzen.
Verder kun je er alleen maar voor hem zijn,en is vaak hulp van buiten beter dan van dichtbij,omdat hij van een vreemde misschien meer geneigd is om iets aan te nemen.
Boos en stemmingswisslingen,ja dat is ook zijn onmacht.

Zou hij er voor open staan om zijn foto hier te laten lezen?
Anne
Anne okt 7 '08
Hoi lena smile
Ik blijf ook gewoon zker lekker anne laughhah ik heb hem steuntjes gegeven in de zin van dingen waar die over na gaat denken en verder moet hij het wel allemaal zelf doen dat besef ik ook heel goed. Ik kan er alleen maar voor hem zijn en verder is het zijn weg die hij moet gaan.

Ik heb zijn foto voor hem gelezen in het begin toen ik hem net kende en hij zei dat alles klopte hij schrok er erg van.

Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's okt 9 '08
Ook kun je negatieve energie voelen, doordat er van te voren bijvoorbeeld een ruzie in de kamer is geweest.. dan kan de energie blijven hangen, en mensen die er gevoelig voor zijn kunnen dat voelen.

ook kan het op voorwerpen blijven hangen, stel dat iemand een antiek voorwerp in huis haalt, en dat voorwerp heeft een geschiedenis dat iemand die overleden is er gehecht aan is, dan kan die entiteit dat niet loslaten en blijft daar rondhangen..

maar goed wat je hebt gedaan om die energie te laten verdwijnen..,

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki