Me vriend vertelde donderdag dat hij snachts last had gehad van een raare enge zwarte lange breede man met lang grijs haar. Die schim ging naar alle hoeken van zijn kamer en in de badkamer en boog zich over hem heen toen hij in bed lag. Toen verdween hij ineens heel snel via de deur naar buiten.
Ik kwam vrijdag bij hem en zette 1 stap in zijn kamer en voelde me toch raar worden. Ik voelde me zelf niet meer me benen niet meer ik werd heel duizelig heel draaierig ik moest gaan zitten met me jas nog aan. Ik zei ik voel me niet zo lekker. De sfeer in je kamer is zo anders dan andere keren.
Ik probeerde de gedachten en gevoelens van me af te zetten en probeerde leuk en aardig te doen maar kon geen 1 woord zegen. Trok me jas uit en ging op bed liggen. Ik kreeg last van ademhalingsproblemen benauwd moeite met ademen. Ik zei woooow wat voelt het hier toch heftig.
Ik stook stokjes wierook aan om de sfeer te veranderen ik dacht aan engelen en vroeg om hulp zette de kamer in het licht... na enige tijd voelde de kamer weer oke aan en niet negatief.
Maar wat was het toch heftig in die kamer. Ik heb me vriend niks verteld over wat ik dacht wat het was en die schim dat het eingelijk een negatieve entiteit was. Hij denkt dat hij aan wanen lijdt. en er zijn op ogenblik wel meer dingen met hem maar ik weet niet wat de grens is tussen wanen en negatieve entiteiten voor mijn gevoel komt het op hetzelfde neer alleen is het een gevoel van hoe iemand het bekijkt. Negatieve entiteiten kunnen worden aangezien als wanen omdat je er teveel in mee gaat en niet meer helder kan bekijken hoe en wat. Hij is ook heel erg gevoelig.
Liefs aNNe