Loading...
nl

Prachtig, mijn lief nichtje!

admin
admin okt 8 '08
Nee, maar het lijkt me wel een interessante combinatie laugh
liesanne
liesanne okt 8 '08
Een fantastische uitzending vond (vind) ik dat!!
Felderhof en de Stoel: heerlijke tv-avonden voor mij....
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 8 '08
Ik kijk eigenlijk maar heel weinig tv, maar als er boeiende gasten waren dan ging ik echt voor Felderhof (of de Stoel)zitten. Ik kan me voorstellen dat mensen het ook saai kunnen vinden maar ik vond het fantastisch. Op een zeker moment stond de Major zijn rug te wassen in bad, stond er een fles Baileys naast haar bekende hoedje en zat Herman met haar sandaaltjes aan bij het zwembad. Rik Felderhof heeft de major ook eens meegenomen naar Israel, een land waar ze, met haar levensvisie, natuurlijk heel graag eens naar toe wilde.

Haha ik geloof dat de eerste stap richting midlife gezet is, zit al te teuten over vroegah.. eek

Mocht je tijd en zin hebben, stukjes van die uitzending zijn in dit interview met de major nog te zien.

Uitzending Majoor Boshart & Herman Brood

grin
inneke
inneke okt 8 '08
hey Karin,
Ik heb even diep gegraven bij het lezen van je antwoord :-) Had mezelf ook al bedacht of ik niet gewoon jaloers was. En mijn antwoord was 'nee', totaal niet. Maar even verder dacht ik: 'hoe kan ik dat zo stellig beweren?' En dan besefte ik ineens dat 'me aan de kant geschoven voelen- het gevoel te hebben wel geaccepteerd te worden (of getollereerd) maar niet echt graag gezien' als thema heel veel opduikt de laatste tijd- een oud zeer dat ik aan het doorwerken ben. Dus ja, ik denk dat er wel degelijk pijn van mij in mijn reageren zat. Niet letterlijk naar jou of jouw berichtje, maar naar mezelf. De mogelijkheid dat mensen mij ECHT graag kunnen zien, ook al ga ik voor mezelf staan en ook al los ik niet perfect hun verwachtingen in- dat is heel onwennig voor mij.(al 'wist' ik dat rationeel natuurlijk al lang)

Gek hoor, hoe dingen in beweging worden gezet en hoe onbewust drijfveren kunnen zijn- al laat je er je bewuste licht opschijnen.

Daarnaast, inderdaad, had ik wat moeite met de (dubbele) boodschap dat het niet goed met je ging, maar dat je er geen reacties op wilde. Ik denk dat mijn 'helper'( dan word ik graag gezien) zich afgewezen voelde omdat ze wel het papiertje te zien kreeg, maar niet het snoepje en ze dus aan de kant moest blijven staan.
Lena
Lena okt 8 '08
Inneke
je weet het allemaal al lang en je kent jezelf heel goed.
mooi dat je allert blijft op de dingen die gebeuren en je eigen reacties en je kijk op jezelf.
veel mensen vragen zich wel af, doe ik er iets toe,of houden mensen wel van mij.zien ze me wel staan?.
jijzelf hebt alle antwoorden al,en geloof het of niet als je je loskunt maken van anderen zal dat je heel veel vrijheid geven. smile
inneke
inneke okt 8 '08
I know.
bedankt Lena smile
Volgens sommigen
Zo dat is eruit! En dan nu tijd voor een heerlijk kopje koffie, thee of iets anders..wie ook?

Ik ga nog altijd voor capuchino of marokaanse munt-kaneel thee, Genieten met een hoofdletter G!

Excuses als mijn opgewektheid soms een beetje irriteert, ik ben gewoon in mijn sas met dit jaargetijde en alles wat er momenteel in mijn leven gebeurd. Soms zit je na een lange tijd ineens weer op het goede spoor en dat is onbeschrijflijk fijn.

liesanne
liesanne okt 8 '08
Ik doe met je mee, doe mij maar thee...... wink

Origineel bericht van: inneke
. En dan besefte ik ineens dat 'me aan de kant geschoven voelen- het gevoel te hebben wel geaccepteerd te worden (of getollereerd) maar niet echt graag gezien' als thema heel veel opduikt de laatste tijd- een oud zeer dat ik aan het doorwerken ben. (....) De mogelijkheid dat mensen mij ECHT graag kunnen zien, ook al ga ik voor mezelf staan en ook al los ik niet perfect hun verwachtingen in- dat is heel onwennig voor mij.(al 'wist' ik dat rationeel natuurlijk al lang)

Wát herkenbaar voor mij.... smile

een knuffel voor jullie.....

inneke
inneke okt 8 '08
Ieee, poezies! Ik heb er twee, het vrouwtje is dolverliefd op mij man! shockedZie je wel! Ik ben ècht zielig! laugh<)

En ja Bezoeker (gekken naam om te schrijven hoor, vond Waco leuker...): het is volkomen terecht dat je je excuseert voor je opgewektheid! Schaamteloos... crazy
Volgens sommigen
laugh

En hou nou eens op met dat ge-waco.. madcry

Ook een koppie thee? De poes van de buren die met hun goedbevinden, hier regelmatig op de bank ligt wil wel bij je op schoot hoor..

grin

inneke
inneke okt 8 '08
He dat is precies ons Byzantijntje (liefje van mijn ventje)!!! Wrijf het er nog maar eens goed in ja grin
Volgens sommigen
Ach arme, ook dat nog! Stukje chocolade erbij dan maar? terwijl deze meer naar dames trekkende slaapkop bij je op schoot kruipt.. wink
admin
admin okt 8 '08
Chocola? Waar...?

admin
admin okt 8 '08
Ha ha, nu heb ik echt het perfecte vriendje gevonden!

Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 9 '08
Hahaha.. laughlaugh..

niks therapie
niks zakdoekie
gewoon uit de keukenla
een lekker brokje chocola

(fluit een deuntje)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk