Loading...
nl

Veliefdheid is enkel een lichamelijke reactie

inneke
inneke okt 7 '08
Ik ben samen met een man die sterk in contact leeft met zijn vrouwelijke kant, maar leert zijn mannelijke kant ook te eren.En dat is heel fijn smile
Het is ongelooflijk wat een effect hij heeft op typische man-mannen (waarmee ik bedoel: mannen die bang zijn voor hun vrouwelijke kant omdat ze dan misschien als homo versleten zouden worden en dat kan toch echt niet...)Eerst zijn ze vaak een beetje argwanend, maar als ze weten dat de kust veilig is (want hij is getrouwd...met een vrouw ;)) dan openen ze zich beetje bij beetje en durven ze ook emotie en affectie te tonen. Het is alsof hij ze uitnodigt om uit het stoere harnas te komen.
Lena
Lena okt 7 '08
Origineel bericht van: gast
Haha, Lena, ik wist wel dat we veel raakvlakken hebben. Voor mij telt precies hetzelfde. Als van jongs af aan kan ik beter met mannen dan met vrouwen overweg.


vrouwen doen vaak moeilijk laugh
mannen zijn directer
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
vrouwen komen van venus en mannen van mars zeggen ze. het vrouwelijke kan niet zonder het mannelijk. ik ook niet. ik heb mijn soulmate eindelijk gezien, een heftige ervaring! ik had er veel over gelezen, maar had niet verwacht dat dit zoveel kon losmaken in een mens. dat geeft maar aan dat mijn eerdere beweringen kloppen. we zoeken onze oorspronkelijke ziel hier op aarde door emoties uit te werken. we zoeken ook die andere ziel(en) die het ons kunnen laten herinneren........
Lena
Lena okt 26 '08
zou je hier nog meer van willen vertellen , heeft het ook alles met het bewustworden of bewustzijn in deze tijd te maken?
proost
proost okt 26 '08
Excuses dat ik die reactie niet afwacht, maar ik lees nergens iets over 'vlinders in je buik' en dat is toch typisch bij verliefdheid?
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
het ontmoeten van je soulmate gaat verder dan vlinders in je buik en afvragen of dit ware liefde is. het is het gevoel alsof je eindelijk geboren wordt in een lichaam. ik denk ook dat we de ware liefde hiervoor moeten vinden op aarde. om echt geboren te worden op aarde. tot die tijd blijven we zoeken.....dit onvoorwaardelijke liefde die toevoegt in plaats van te nemen en die je met beide benen op de grond zet. het is het ultieme geluk wat zich opent als je je soulmate ontmoet. je hele leven veranderd hierdoor. ook al heb je een relatie, dan zal de hele kijk die je hebt op anderen en je omgeving hierdoor veranderen.
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
Ja en niets zal blijven zoals het was. Je begint jezelf te zien doordat je zichtbaar wordt in de wereld waarin we leven, wat uiteindelijk het aarden impliceert...........
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
krijg je de eerste onvoorwaardelijke liefde mee van je ouders is de vraag en voelt dat ook zo?
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
In mijn geval waren deze er dus niet..........
Soulmate
Soulmate okt 26 '08
nee, in mijn geval ook niet en daarom heb ik daar zo lang naar moeten zoeken. tot ik mijn hart opende en trok de ware aan....die me verder laat groeien en waarbij ik heel veel blokkades heb los kunnen laten. het is dus de onvoorwaardelijke liefde die heel wat met de mens doet...
Thomas A
Thomas A okt 26 '08
Ik neem mijn ouders hun onwetendheid en afwezigheid niet kwalijk, ook mijn onwetendheid neem ik mij niet kwalijk..........
admin
admin okt 26 '08
Quote:
krijg je de eerste onvoorwaardelijke liefde mee van je ouders is de vraag en voelt dat ook zo?


Nee, dat denk ik niet.
Ik vermoed dat hier verschillende niveaus van liefde worden besproken en dat we sommigen door elkaar halen smile

Ik lees, universele liefde, liefde tussen mensen, onvoorwaardelijke liefde, vlinders.

Volgens mij verschillende "liefdes"dus.

Of ik ben in de war crazy
admin
admin okt 26 '08
Quote:
Ik neem mijn ouders hun onwetendheid en afwezigheid niet kwalijk, ook mijn onwetendheid neem ik mij niet kwalijk..........


Ik denk persoonlijk dat je hun en jezelf dat ook niet kwalijk kan nemen.
Soulmate
Soulmate okt 30 '08
hoi Karin,

mijn ervaring is: om te kunnen indalen in een aards lichaam en te kunnen groeien is er (onvoorwaardelijke) liefde nodig. de meeste liefdevormen vragen altijd iets terug. ook is verantwoordelijksgevoel een vorm die we nog wel eens verwarren met liefde. het gaat erom hoe veel liefde blijft er over als alles wegvalt?
Lena
Lena okt 30 '08
Origineel bericht van: Soulmate
hoi Karin,

mijn ervaring is: om te kunnen indalen in een aards lichaam en te kunnen groeien is er (onvoorwaardelijke) liefde nodig. de meeste liefdevormen vragen altijd iets terug. ook is verantwoordelijksgevoel een vorm die we nog wel eens verwarren met liefde. het gaat erom hoe veel liefde blijft er over als alles wegvalt?


die laatste zin soulmate zou een mooi topic zijn
smile
Soulmate
Soulmate okt 30 '08
hoi Lena, de topic zou wel eens dualiteit kunnen zijn, dit omvat eigenlijk de tendens hede ten dage. zowel in onszelf als de wereld.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki