ja fijn he silke. lijkt me trouwens ook superleuk om te doen, speelpleinwerking. is dat een soort kindervakantiewerk?(zo heet dat hier in nl).
bij mij is het begonnen in belgie nadat ik mn eigen kindjes had gekregen. ben bijna 2 jaar onthaalmoeder geweest. nu terug in nl werk ik op de speelzaal en op school. nu zit ik er ook over te denken om 'buddy' te worden van gezinnen die problemen hebben(stond oproepje voor in de krant). is allemaal vrijwillig maar ben zeker van plan om over 1 a 2 jaar weer te gaan studeren en dan natuurlijk iets met kinderen
het geeft echt zoveel energie en soms gewoon een lekkere kick om met ze te werken.
kindjes zijn ook zo heerlijk eerlijk, en hebben een super gevoel voor humor. of gewoon enkel kijken naar een kindje wat diep geconctentreerd met iets bezig is, of lekker zit te dromen in zn eigen wereldje. of met een paar anderen een heel fantasiespel op gang zetten en daar helemaal in op gaan.
tja, ...ik kan soms helemaal in wolken zijn hoor, voelt dus echt een beetje als verliefd zijn