Loading...
nl

he hallo weer terug...

jo
jo sep 29 '08
he
ben al heel lang niet meer geweest en nu zag ik de naam weer ineens tussen mijn favorieten staan!
er is hier van alles gebeurd...
de laatste keer dat ik hier was kan ik me herinneren dat ik net zwanger was van ons eerste kindje....
ik was op 3 augustus uitgeteld... Ons zoontje is geboren op 25 mei 2008 dus 10 weken te vroeg... na 5 dagen kreeg hij een infectie en is 10 dagen na zijn geboorte overleden... ik mis hem zo! hij heet Joris en was 37 cm lang en woog 1420 gram een heel mooi knap en sterk ventje dat is hij maar de infectie was helaas sterker. Nu ben ik weer zwanger bijna 12 weken... En vlak voordat ik teste dus voordat ik wist dat ik zwanger was kwam Joris in mijn droom en zei: mama mama jij krijgt nog een kindje mijn zusje! ik word grote broer! of het een meisje word weten we nog niet maar ik geloof hem meteen..
Een paar weken nadat Joris is overleden werd ook nog een hand ziek en moesten we die laten inslapen.. het is zo moeilijk geweest deze afgelopen maanden. ik hoop dat alles nu beter word

Liefs Jo
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 29 '08


Wat vreselijk allemaal...wat heb je een hoop moeten verwerken!
ja ik snap dat je hem heel erg mis,

Je bent weer in verwachting en de droom ..wat mooi! Ja ze kunnen in dromen verschijnen en je boodschappen doorgeven en contact blijven houden.

Je hoort vaak dat honden of katten na een overlijden van een kind ook overgaan, misschien om ze gezelschap te houden, mijn kat en hond zijn ook kort na het overlijden van mijn jongste zoon ook overleden, en bij diverse mediums gehoord dat ze ook bij hem zijn.

veel sterkte van mij, en ja het duurt even ..maar er komt weer zonneschijn in je leven.

dikke knuffel
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 29 '08
Zo wat een verhaal jo. Ik vroeg me al af waar je was gebleven. Welkom terug zou ik zeggen en gefeliciteerd met je aanstaande dochtertje wink.
jo
jo sep 29 '08
Nims ik hoop het! zou zo mooi zijn ook als het een jongetje is natuurlijk dat maakt me niet uit als hij of zij nu maar wel bij ons mag blijven want ik wil dit geen 2x mee maken

beschermengel het duurt zeker wel even tot dat die zon weer schijnt... ik heb het nog lang niet verwerkt maar het begin is er volgens mij is dit echt het ergste wat je maar kan gebeuren je kindje verliezen en helaas kunnen heel veel ouders daar over mee praten ook jij zoals ik lees... heb jij ook veel gedroomt over jou zoon? hoe oud was hij?

liefs Jo
gast
gast sep 29 '08
Hi Jo, welkom back smileWat een verhaal zeg! Niet bepaald een roze wolk. Dit gun je werkelijk niemand. Ik hoop dat de zon niet te lang op zich laat wachten en dat jullie straks volop kunnen genieten van jullie kindje. Niets is voor niets ookal kan het heel hard zijn.
Veel geluk.
Beschermengel
Beschermengel sep 29 '08


Ja het is echt het ergste wat een ouder kan overkomen..door de hel ben ik gegaan, en ja ik droom best wel veel over hem ik heb het hier allemaal geschreven op het form ( niet allemaal hoor een paar) maar ik heb ook soms contact met hem.
Hij was 15 jaar en 9 mnd en is op het voetbalveld verongelukt, ze zijn opelkaar gesprongen na een doelpunt ( hij was keeper) en mijn kind lag onderop ..toen ze vanelkaar af gingen was hij al dood. Ze hebben mij gebeld toen, ik was er binnen 2 minuten want ik woonde er toen achter, maar hij leefde al niet meer.
Vanaf die tijd is mijn leven zo veranderd, en ben ook eigenlijk nooit meer de oude geworden, het is nu inmiddels 13 jaar geleden.

En ja er gaat zo'n tijd overheen eer je een beetje weer gewoon kunt functioneren.. ik denk dat je het nooit echt kunt verwerken het blijft je hele leven bij je.

En het weten inmiddels dat hij ergens anders is (dat heeft hij me laten zien) is een geruststelling..maar had hem liever hier op aarde.

Gewoon veel over hem praten ..dat helpt echt waar ..ik praat nog vaak over hem hoor hij is nooit uit mijn gedachten...

Het is voor jou nog zo kort geleden dus je zit nog zo in het rouwproces...ik vindt het echt heel erg voor je, en ik weet wat je doormaakt....maar dat is een kleine troost voor jou.
Grunie
Grunie sep 29 '08
Wat een verschrikkelijke periode Jo. Dat je dochtertje mag helpen de zon te laten doorbreken.
Anne
Anne sep 29 '08
Hej Jo,
Wat verschrikkelijk allemaal om mee te maken.
Wel mooi dat joris in je droom voor komt en dat je een meisje krijgt mooi smile
Heel veel liefs en sterkte aNNe
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 29 '08















Sinds 2008 op 25 mei, hoort Joris er helemaal bij,
en al is het nauwelijks te geloven, hij is vlakbij hierboven
Met liefde heeft hij een plaatsje vrijgemaakt,
voor zijn zusje...terwijl hij waakt.


Sterkte meid en geniet van je aankomend kindje.

Liefs,

pacho

Je raakt me in het bijzonder omdat ik zelf een gezonde zoon heb, die dezelfde naam draagt. De naam heeft een mooie herkomst: Joris, die de bevolking redde van de draak, die in sommige mythen synoniem staat voor de aartsengel Michael.
jo
jo sep 30 '08
hee
bedankt voor jullie lieve berichtjes!

beschermengel 15 jaar bijna 16 kan me niet goed voorstellen hoe dat moet zijn ik kende mijn joris maar 10 dagen en jij al bijna 16 jaar. wat een verschrikkelijk ongeluk.
ze willen mijn vriend nu al weer aan het werk sturen en hebben zijn zietewet uitkering stop gezet maar hij kan het echt niet hij kan thuis niet eens iets doen laat staan op het werk.. wat hij trouwens niet meer heeft omdat ie nadat joris overleden was ontslagen is omdat zijn contract afgelopen was en ze waren kei tevreden over hem maar hij ging niet aan het werk 2 weken na de crematie!!

ik hoop elke dag dat dit kindje gezond ter wereld komt en het alles kan geven wat ik van joris heb niet alleen zijn spulletjes maar ook zijn kusjes en knuffels.
Lena
Lena okt 1 '08
hallo jo,
wij kennen elkaar ook nog niet geloof ik,maar ik wens je ook kracht en sterkte toe.
jo
jo jan 24 '09
We weten inmiddels wat het word!!!
het is echt een meisje! Eerst als ik dat vertelde van die droom dachten een hoop mensen die is gek dat zag je gewoon aan hun gezichten. Maar nu we het duidelijk op de echo gezien hebben denkt iedereen: he misschien was het wel echt! en is ze niet gek!
dat vind ik best belangrijk maar waarom weet ik eigenlijk niet misschien omdat ze net deden alsof ik loog ofzo...
ben inmiddels 28 weken zwanger en lig op bed met weeenremmers omdat ik 2 weken geleden ineens naar het ziekenhuis moest met weeen gelukkig geen ontsluiting maar wel weer heeeeel erg schrikken. begin nu weer een beetje te denken dat het allemaal wel goed komt endat Joris zijn mama en zusje wel helpt!
net zoals hij steeds met de lampen knipperd kei lief.
ik mis hem echt elke dag maar ik merk dat ik aan hem kan denken zonder dat ik meteen denk dat ie weg is maar aan hij was zo mooi en knap en aan de mooie momentjes die we gehad hebben.
groetjes Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '09
Gefeliciteerd! En wat leuk dat je dit nog even aan ons laat weten smile.
Beschermengel
Beschermengel jan 24 '09


Ja hij zal je zeker helpen! ..hij heeft het in je droom verteld! en Joris word haar grote broer!
Lena
Lena jan 24 '09
wat mooi jo een meisje smile
zo zie je maar weer er is meer tusssen hemel en aarde.
en wat moet het een heerlijk gevoel zijn dat joris aanwezig is.
Maryssa
Maryssa jan 24 '09
Wat heb je een moeilijke tijd achter de rug, Jo. Ik vind het ontzettend mooi dat Joris via een droom de komst van je dochtertje bij je heeft aangekondigd! Hij weet er dus van, is er blij mee en zal zoals ik het lees ook over haar waken. Bijzonder deze droom ik wens dat de warmte van de boodschap en zijn blijdschap erover je voor altijd omhullen.
jo
jo jan 26 '09
ja ik probeer eraan te denken dat het nu allemaal anders is als de vorige keer en dat Joris zal helpen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki