Loading...
nl

De uitnodiging

Thomas A
Thomas A nov 14 '06
Iets heel anders Dieneke; ik heb de foto van Ab destijds niet gelezen omdat ik niets positiefs bij hem zag en omdat ik wist dat jij wist hoe hij in elkaar stak, heb ik jou op jouw eigen waar-neming gewezen en dat deed je wat mee.

Wilde ik nog even aan jou kwijt.

Thomas
Acheliah
Acheliah nov 14 '06
welk verhaal Thomas
Liefs Dieneke
LPChip
LPChip nov 14 '06
Jouw verhaal. Het verhaal dat verteld wat je hebt meegemaakt. ;)
Thomas A
Thomas A nov 14 '06
Hoi Dieneke

Waardoor de kids uit huis zijn geplaatst en of er voorwaarden aan verbonden zijn ivm eventuele terugkomst.

Lieve groetjes

Thomas
Acheliah
Acheliah nov 15 '06
Hallo Thomas

Ik heb het gevraagd via email aan mijn voogd dus ik kan er nu geen antwoord op geven. Wat ik wel merk is dat de agressie van Ad geen goed gedaan heeft in die 6 jaar. Mijn oudste dochter moet het huis uit omdat ze 6 jaar lang de agressie van Ad heeft meegekregen en ik denk dat dat ook voor de andere kinderen telt. Ik heb voorgesteld om hulp te zoeken voor Esmée maar dan dat ze wel thuis mag blijven. Ze vindt bij mij thuis de sfeer heel anders en Esmée veel vrolijker. Ze ging het met groepsleiding bespreken en ze zou meenemen dat de sfeer heel positief was in huis. We gaan ook rond de tafel zitten wat we kunnen doen aan zijn dreigementen. Ik ga een straatverbod aanvragen en aangifte doen. Maar zoals ik mijn voogd hoorde praten had het heel veel met zijn agressie te maken. Dus ik heb er wel degelijk goed aan gedaan voor mijn kinderen te kiezen. Ze hebben te lang in deze negatieve sfeer geleefd. Het was voor mijn gevoel een heel goed gesprek.

Liefs Dieneke en Esmée
Acheliah
Acheliah nov 16 '06
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik besef dat zijn eigen gedrag dit alles veroorzaakt heeft. Ik heb mijn oortjes goed open gehouden en als ik dan al hoor dat mijn oudste dochter waarschijnlijk weg moet omdat ze 6 jaar in alle ellende heeft gezeten en agressie dan weet ik genoeg toch.

Dieneke en Esmée
Thomas A
Thomas A nov 16 '06
lieve Dieneke

Even niet fijn dat je stil bent.........

Thomas
Acheliah
Acheliah nov 17 '06
Hallo Iedereen

Ik heb aangifte gedaan en een wijk verbod aangevraagd. Ik weet dat het beter is zo voor de kinderen maar leuk is anders.

Groetjes Dieneke en Esmée
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske