Heeyy.. toen ik je foto bekeek (zonder jou tekst van te voren te lezen), kreeg ik het gevoel alsof daar nog iemand rondzweeft, en daar overleden is. Best apart dat ik de sfeer van die kamer kan voelen, ik heb dit nog nooit gehad via een foto. Maar ik zal je vertellen wat ik nog meer voel.
Volgensmij kan ik contact met haar maken?? Jah, ik heb nu contact met haar. Ze is rustig overleden, en heeft er niet veel van gemerkt (het laatste moment). Ze komt aardig over, en ook rustig. Ik merk iets van 'warmte' in haar, goed gevoel. Het is alsof ze nog iets wilt zeggen tegen je. Ze lacht vriendelijk, volgensmij lachte ze ook veel. Ik merk iets van geluk in haar.. ze is gelukkig. Misschien had ze het soms moeilijk in haar leven, maar toch genoot ze van het leven. Ze is trots op je (ik weet niet waarom, misschien weet jij dat). Apart, ze zegt dat ik naar mijn playlist moest gaan, en ze liet me zien welk liedje ik op moest zetten (normaal zet ik muziek uit met een lezing), de titel van het liedje is: 'This is the life'. Waarschijnlijk is die titel een boodschap voor je, of zit er iets in de tekst van het liedje.
ECHT SERIEUS, dit is de eerste keer dat ik dit liedje in de playlist zie staan!!
Ik denk dat ze wilt zeggen: dit is het leven, het leven gaat door wat er ook gebeurd. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat ze overleden is, maar ze wilt niet dat je er te veel door word herrinerd, en verdriet voelt. Ze is bij je.., Maar dat weet je zelf ook.. ze wilt het nog even duidelijk maken.
Wat is er met die twee stoelen? Zaten jou ouders daar vaak op (bij de kachel of te lezen?)??
Ook voel ik een mannelijk aanwezigheid, op die stoel.. Ik denk dat ze samen zijn.
Het contact zwakt af, dus ik denk dat ze het belangrijkste heeft gezegt.. Heb je welleens over haar/hun gedroomd? anders komt dat waarschijnlijk nog..,
Het liedje is van: Amy macdonald..
Misschien kun je het downloaden en naar de tekst luisteren?
Ik hoop dat er vragen voor je beantwoord zijn, best appart dit. Ik hoop dat ik haar gevoel goed in woorden heb vertaald.