Loading...
nl

dit lijkt op een orb

Beschermengel
Beschermengel sep 25 '08


Dit is een foto van het lege huis van mijn inmiddels overleden ouders...nu zag ik op internet foto's staan van de verkoop van het huis, en precies waar mijn moeder is overleden zie ik een orb? ...het is helemaal achterin de foto te zien bij het raam, precies waar haar bed stond. zien jullie het ook? bij de andere foto's want er stonden er meerdere was niets te zien.

Misschien is het te klein om te zien..maar hij staat bij merudi fotolezen en is misschien daar beter te zien.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 25 '08
bij fotoalbum kijken daar kun je het beter zien en dan klikken op vergroten ...hij is een beetje te klein blush
Wendy's
Wendy's sep 26 '08
Heeyy.. toen ik je foto bekeek (zonder jou tekst van te voren te lezen), kreeg ik het gevoel alsof daar nog iemand rondzweeft, en daar overleden is. Best apart dat ik de sfeer van die kamer kan voelen, ik heb dit nog nooit gehad via een foto. Maar ik zal je vertellen wat ik nog meer voel.

Volgensmij kan ik contact met haar maken?? Jah, ik heb nu contact met haar. Ze is rustig overleden, en heeft er niet veel van gemerkt (het laatste moment). Ze komt aardig over, en ook rustig. Ik merk iets van 'warmte' in haar, goed gevoel. Het is alsof ze nog iets wilt zeggen tegen je. Ze lacht vriendelijk, volgensmij lachte ze ook veel. Ik merk iets van geluk in haar.. ze is gelukkig. Misschien had ze het soms moeilijk in haar leven, maar toch genoot ze van het leven. Ze is trots op je (ik weet niet waarom, misschien weet jij dat). Apart, ze zegt dat ik naar mijn playlist moest gaan, en ze liet me zien welk liedje ik op moest zetten (normaal zet ik muziek uit met een lezing), de titel van het liedje is: 'This is the life'. Waarschijnlijk is die titel een boodschap voor je, of zit er iets in de tekst van het liedje.
ECHT SERIEUS, dit is de eerste keer dat ik dit liedje in de playlist zie staan!! laugh

Ik denk dat ze wilt zeggen: dit is het leven, het leven gaat door wat er ook gebeurd. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat ze overleden is, maar ze wilt niet dat je er te veel door word herrinerd, en verdriet voelt. Ze is bij je.., Maar dat weet je zelf ook.. ze wilt het nog even duidelijk maken.

Wat is er met die twee stoelen? Zaten jou ouders daar vaak op (bij de kachel of te lezen?)??
Ook voel ik een mannelijk aanwezigheid, op die stoel.. Ik denk dat ze samen zijn. smilesmile

Het contact zwakt af, dus ik denk dat ze het belangrijkste heeft gezegt.. Heb je welleens over haar/hun gedroomd? anders komt dat waarschijnlijk nog..,

Het liedje is van: Amy macdonald..
Misschien kun je het downloaden en naar de tekst luisteren?

Ik hoop dat er vragen voor je beantwoord zijn, best appart dit. Ik hoop dat ik haar gevoel goed in woorden heb vertaald.
Maris1976
Maris1976 sep 26 '08
Wendy, ik vind het knap hoor dat je zulke gedetailleerde dingen door krijgt. Heb je dit altijd al gehad? En vind/vond je dit niet eng?

Liefs Maris
Wendy's
Wendy's sep 26 '08
Heyy, dankje.. Nee hoor het is helemaal niet eng, het voeld juist heel erg goed. En ik vind het ook leuk om te doen..

ik heb dit altijd al gehad (onbewust), laatste drie jaar ben ik er pas bewust mee bezig..

als ik dit doe, is het mijn doel om andere ermee te helpen, en door te geven wat er gezegt moet worden. Wat ze ermee doen is hun eigen keus..
Beschermengel
Beschermengel sep 26 '08
@ Bedankt Nims dat je de foto hebt uitvergroot!

@ Wendy wat mooi wat je daar allemaal zegt!...ik kreeg een heel warm gevoel toen ik het allemaal las, ja ze is na een langdurig ziekbed rustig overleden ..en ja ze was (is) een heel lieve moeder en ja we hadden veel lol samen altijd in voor een grap, en ja ze miste mijn vader ontzettend en ik geloof ook dat ze nu eindelijk weer samen zijn, hij was haar grote liefde en andersom ook ze waren al vanaf hun 16 jaar bijelkaar, mijn vader was 82 toen hij overging en mijn moeder 84 dus kun je nagaan hoeveel ze van elkaar hielden om zo lang bijelkaar te zijn.

En ja ze was altijd al trots op me blushheb ook heel veel meegemaakt (als enige eigenlijk van de kinderen want ik heb nog 1 broer en 2 zussen) en was eigenlijk het zorgenkindje en de jongste. maar wat leuk dat ze het nu ook tegen jou zegt! kan wel huilen van geluk! wat leuk!

Het liedje waar kan ik dat vinden ..is het op yutube? ik ben erg nieuwschierig.

Ze is 2 jaar geleden overleden in februari haast dezelfde datum als mijn vader, ja de stoelen daar zaten ze inderdaad vaak te lezen bij de kachel...de stoelen zijn het enige die niet meegegaan zijn met de opkoper ( we hebben ook veel zelf meegenomen hoor maar we konden niet alles meenemen)

En ja ik droom best wel veel over ze ..dat ze samen zijn, ze zeggen niets.. maar ik ben er dan wel en zie ze.

Ik ben erg benieuwd naar het liedje...zeg je me waar ik het kan vinden! Je hebt haar heel goed aangevoeld Wendy..en ben er reuze blij mee! dank je wel!
Wendy's
Wendy's sep 26 '08
Heey, ik ben blij dat het jou een goed gevoel geeft.
Echte liefde dus!! laughlaughlaugh
Die stoelen voelen erg rustgevig aan.

Dit is het liedje:..
http://www.youtube.com/watch?v=og3MI1I4sdM
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 26 '08
En dit zijn de lyrics:

Oh the wind whistles down
The cold dark street tonight
And the people they were dancing to the music vibe
And the boys chase the girls with the curls in their hair
While the shy tormented youth sit way over there
And the songs they get louder
Each one better than before

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Where you gonna sleep tonight?

So your heading down the road in your taxi for four
And you're waiting outside Jimmy's front door
But nobody's in and nobody's home 'til four
So you're sitting there with nothing to do
Talking about Robert Riger and his motley crew
And where you're gonna go and where you're gonna sleep tonight

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

Where you gonna sleep tonight?
Beschermengel
Beschermengel sep 27 '08


Goed liedje! trouwens het is het liedje wat mijn kleinzoon helemaal uit zijn hoofd kan zingen haha...leuk he ..ik lied hem het liedje horen, nou ik wist niet wat ik hoorde!

Ja ik denk dat mijn moeder het me zo wil laten zien.
Ik ben trouwens ook een manadala aan het tekenen en de mandala heet...The flower of Live!
admin
admin sep 27 '08
Mooi liedje, grappig dat het door mijn hoofd spookte toen ik dit topic aan het lezen was voordat ik doorhad dat dit liedje werd genoemd smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '08
Zoveel bevestiging heb je vast nog nooit gehad laugh.
admin
admin sep 27 '08
Wie ikke?
Eigenlijk maak ik dit bijna elke dag wel een paar maal mee, allerlei toevalligheden die ik dus niet toevallig vind.
En ik ben met elke toevalligheid" altijd superblij laughieder liedje of tekst waar net mijn oog op valt, woorden van een voorbijganger of wat dan ook, ik geniet daar enorm van.
Beschermengel
Beschermengel sep 27 '08


Ja leuk is dat ..ik heb het ook vaak en ben er ook heel blij mee met de toevalligheden, ik probeer er ook naar te leven.
Als je er bewust van bent dan lijkt het wel of het meer word!
Het zal me vroeger ook wel gebeurt zijn, maar toen lette ik er nooit op...was niet echt bewust bezig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '08
Nee ik bedoelde beschermengel Karin smile.
Wendy's
Wendy's sep 27 '08
wink
Beschermengel
Beschermengel sep 27 '08


We wonen nu in dit lichaam en als wij overgaan, gaan wij over als een klein licht bolletje genoemd een ORB.
Beschermengel
Beschermengel sep 27 '08

Het woord orb ..dit komt van het Latijnse orbis en betekend cirkel. maar word tegenwoordig dus ook lichtbol genoemd.

Echte Orbs zijn vaak te herkennen doordat ze patronen in zich hebben en ook is het voor mensen die gericht Orbs fotograferen heel duidelijk wanneer een Orb echt is. Omdat Orbs vaak reageren op de gedachtes van degene die ze wil fotograferen, als je dus vragen stelt aan de Orbs, zul je vaak merken dat ze ook echt doen wat je vraagt. Dit kan wel enige oefening vergen
Orbs worden vaak gefotografeerd op blijde gebeurtenissen, maar ook tijdens hele droevige gebeurtenissen. Maar het valt de meeste mensen ongetwijfeld niet op, want je kunt dingen die je niet weet vaak niet zien!

Ook geesten die geen gedaantevorm hebben aangenomen, vertonen zich vaak in de vorm van een bol. Dat is voor hun gemakkelijker en kost hun minder moeite dan het aannemen van een gedaantevorm.



Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki