Loading...
nl

De kleuren van de Aura en hun betekenis

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '08
Voor mensen die aura's kunnen lezen is dit een handig overzichtje met de betekenis van de kleuren.

ROOD ( krachtig ) > kracht, ambitie, liefde, vitaliteit, vriendelijkheid, warmte
( vaag ) >
spanning, onderdrukte gevoelens, woede, angst, irritatie
HEL ROOD > aards, hartstochtelijk, wellust
DONKER ROOD > egoisme
SCHARLAKEN ROOD > bevrediging van begeerten, dierlijk, beslistheid, voortvarend, wispelturig, materieel en fysiek ingesteld
BRUIN ROOD > haat, wreedheid

BRUIN > nuchterheid, conventie, eerzucht, aanleg voor depressiviteit

ORANJE ( krachtig ) > creativiteit, plezier, constructieve ideeen, liefde gevend, sensueel, dynamiek, genotzucht
( vaag ) > irritatie, behoefte om anderen te imponeren, begeertes, lagere emoties

GEEL ( krachtig ) > intellectueel, helder denken, sociaal, verantwoordelijk, warmte, standvastigheid, staat voor kracht in de persoon, optimisme, filosofie
( vaag ) > manipulatief, kritisch, honger naar macht
LICHT GEEL > mystiek dichterlijkheid, dromer, ziener
DONKER GEEL > wantrouwen, nijd, haatgevoelens (kleur gaat vaak over naar rood)

GOUD > vrede, de hailo of aureool van heiligen of geestelijk zuivere personen is uit deze kleur opgebouwd

ZILVER > levendigheid, veelzijdigheid

GROEN ( krachtig ) > groei, vernieuwing, vitaliteit, liefdevol, vreedzaam, energie, creativiteit, intellect, kennis leergierigheid, rustbrenger
( vaag ) > eenzaamheid, kil, afgunst, oneerlijkheid
DONKER GROEN > jaloezie
OLIJF GROEN > verradelijkheid

BLAUW ( krachtig ) > loyaal, verbeeldingskracht, dromen, inzicht, goed geheugen, denker, geestelijke ontwikkeling, waarheid, waarheidsliefde, kalmte, genezing, meditatie hoger bewustzijn, verbale talenten
( vaag ) > vermoeidheid, obsessies, dogma

INDIGO > wijsheid en spiritueel inzicht en begrip, abstract denken en kosmisch overzicht

PURPER > welwillenheid, sympathie

PAARS > magnetisme, aantrekkingskracht, eergevoel, waardigheid, succes

VIOLET ( krachtig ) > bewust, onbevoordeeld, wijsheid en meesterschap, artistiek, creatief, nederig, oprecht
( vaag ) > starre overtuigingen, verwarring, spirituele verslaving, lichaamsonbewust

ROZE ( krachtig ) > medeleven, genegenheid, liefde, vreugde, enthousiasme, bescheidenheid
( vaag ) > te hard je best doen, vermijdingsdrang, verstoppen in aardigheid

WIT ( krachtig ) > zuiverheid, bescherming, nieuw begin, rustgevend, spiritueel bewustzijn,
( vaag ) > perfectieplaatjes, starheid, onechtheid, wankele gronding

ZWART ( krachtig ) > (transparant blauw-zwart) kennis uit vorige levens, wijsheid

( vaag ) > angst, ziekte, negativiteit, haat

GRIJS > bekrompenheid

DONKER GRIJS > domheid, onwelwillendheid
Delen:
admin
admin sep 25 '08
Grappig, ik heb in januari een aurafoto laten maken en die was echt helemaal knalrood, ik was er van geschrokken en dacht in eerste instantie dat het allemaal rood was van kwaaigheid of zo.
ik durfde hem haast niet te laten zien, lol.
Maris1976
Maris1976 sep 25 '08
Waar kun je een aurafoto laten maken eigenlijk? Ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat, maar ik geloof ook dat het 1 uur later weer een andere kleur/kleuren kunnen zijn? Omdat je gemoedstoestand ook veranderd?

hihi Karin was je kwaad op dat moment dan dat je dat dacht?

Ik zie trouwens geen aura's maar wel een soort lichtegoude waas om mensen, maar ook om planten en dieren. Wat is dat dan?

Maris
Wendy's
Wendy's sep 25 '08
Ik kan aura's zien als ik wil..

heb ook welleens kleuren gezien die ik niet kon plaatsen, kleuren waar ik geen naam bij kon geven.

alsof ze nog niet bestaan.. best wel vaag!
admin
admin sep 25 '08
Nou nee niet boos, wel erg opgefokt qua energie dus dat klopte wel.
Op de paravisie beurs kun je dat laten doen Maris, in december is die weer in de brabanthallen.
Het klopt inderdaad dat als ze bijvoorbeeld een half uur later dezelfde foto nemen het er helemaal anders uit kan zien.

Ik ben gewoon een klein energiebommetje (niet te verwarren met ADHD) laugh

Ik denk dat je dan de energieuitstraling kunt zien, of dat een aura zou zijn weet ik niet.
Ik heb dat ook met bomen en planten, net of er een een halo omheen is, een soort van lichtgevende rand.
Soms zie ik bij mensen ook kleuren maar dat zijn meer flitsen, of gewoon gekleurde flitsen zomaar. Maar wat dat is weet ik niet eigenlijk.

Wél kan ik aura's voelen, vroeger alleen van planten en bomen, later ook van mensen.

Bij de paravisie beurs was de afgelopen keer een heel lieve vrouw waarvan ik het gevoel had dat ik best bij haar kon gaan zitten.
Je moet je voorstellen, een grote hal met wat verkoopkraampjes en daar tussendoor tafels waarachter mediums, kaartlezers of wat dan ook hun diensten aanbieden.
Tegen betaling natuurlijk, de gemiddelde prijs is ongeveer 15 euro per sessie.
Deze vrouw had een mandje met lintjes, ze vroeg me of ik drie lintjes wilde uitkiezen en mijn energie in de lintjes te stoppen. Ik heb ze even vastgehouden en gevisualiseerd dat mijn energie in die lintjes kwam.
Toen ik haar daarna de lintjes teruggaf liet ze ze gelijk vallen, "das veel te veel"zei ze, ze kreeg gewoon een schok in haar arm en lijf.
Kortom een energiebommetje dus laughHet nadeel daarvan is dat ik het altijd koud heb.
Meestal hebben mensen met een sterke energiestroom het erg warm, bij mij voelt het als ijswater over mijn rug.

Mijn handen daarentegen kunnen soms zo heet worden dat ik somss'nachts met koude natte doeken moet slapen, dan kan ik daar mijn handen opleggen, het gekke is dat mijn handen dan van buiten niet warm voelen, maar er komt hele hete straling af.
Aarden helpt niet, dat heb ik ook geprobeerd.
Dus dan maar natte lappen in bed, vind mijn lief ook fijn, lol.

Heb je zin om mee te gaan in december?
Denk er maar eens over na, de entree kost 5 euro (met kortingsbonnen, die versier ik wel) en parkeren is ook vijf euro.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 25 '08
@Karin, die foto klopte dan wel goed, energiebommetje laugh. Jij hebt ook veel (helder of sterk) groen in je aura en dat heeft een mooie betekenis.

@Maris, naar mijn idee kun je beter vragen om je aura te laten lezen door een auralezer ik denk dat je daar echt veel meer aan hebt dan de moment opname van een foto. Onderschat niet dat er op een beurs bijzonder veel energieen om je heen zijn, die je aura beinvloeden. Maar voor de leuk is zo´n foto best wel grappig natuurlijk.

Ik heb zelf een aantal jaren geleden in mijn nieuwsgierigheid ook wel foto´s laten maken, maar inmiddels kan ik soms ineens een heel en soms een deel van het aura zien met mijn geestesoog. Er zitten bijvoorbeeld allerlei lagen in het aura, die op hun beurt ook weer onderverdeeld zijn in lagen. Hoe gevoeliger je bent hoe meer laagjes en deeltjes. Zie het als veelzijdigheid of een brede levenservaring. Mijn aandacht wordt meestal getrokken naar de gebieden die aandacht behoeven. Wat me ook opvalt is dat ik zelf soms grijze sluiers, slierten of gaten bij mensen zie, iets dat ik op zo´n foto nog nooit heb gezien hoor.

Liefs, pacho
Maris1976
Maris1976 sep 25 '08
Pacho kun je aura's eigenlijk leren lezen? Apart die gaten en slieren en grijze sluiers, beetje eng klinkt het wel hoor.

Karin, ja lijkt me heel leuk om mee te gaan naar zo'n beurs, ik ben ooit wel eens in de Orangerie geweest voor een paranormale beurs, daar kon je inderdaad ook een foto laten maken. Maar dat spreken we tzt wel af dan, lijkt me leuk en gezellig!!
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 25 '08
Maris, valt eigenlijk wel mee hoor. Volgens mijn innerlijk weten zijn dat grijze stukjes, slierten of gaten is eigenlijk niets anders dan een energie die duidt op een emotionele of fysieke gebeurtenis die nog in het energieveld is achtergebleven of nog een rol speelt. Je kunt daarbij denken aan een verlies, een botbreuk, maar bijvoorbeeld ook drugsgebruik. Veel mensen hebben er wel een of meer, iets wat je van binnenuit kunt helen, maar dmv aurahealing of magnetiseren in het helingsproces kunt ondersteunen. Of iedereen dit kan leren weet ik niet zo goed eerlijk gezegd, maar ik denk uiteindelijk van wel. De orangerie is hartstikke leuk, er heerst een fijne toegankelijke sfeer. Heel veel plezier dames!
grin
silke
silke sep 25 '08
wat ik erg gek vind is dat ik precies aura's bij namen kan zien of woorden (kleuren enz dus) van een personennaam kan ik dus daardoor afleiden wat een persoon je eigenlijk bent. Dit noem ik dus het naamlezen. Maar de kleuren zitten niet rond de naam, ze zitten 'in' de naam. Soms krijg ik ook een gevoel door. Het kost met ook wel energie om een naam te lezen, en ik ben hier nog mee aan het oefenen. Ik merk wel dat het steeds beter en beter gaat.

Zijn er eigenlijk nog mensen met zo een ervaring ? want tot toe ben ik nog niet echt iemand tegen gekomen die hetzelfde kan zien als ik confused
nikskeuh
nikskeuh sep 25 '08
Soms neem ik felrood of wit-blauwachtig bij mezelf waar voor de rest niet echt iets speciaals.
Leuk dat je de betekenissen erbij hebt gezet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 26 '08
Als je een aurafoto moet je je goed beseffen dat je enorm opgelicht wordt. Die foto's die je op beurzen kan laten maken in zo'n stoel zijn namelijk hartstikke nep. Helemaal als je dan een uitleg krijgt, want er zit gewoon iemand te vertellen die jou als persoon leest, en een mooi verhaaltje ophangt.

Ik heb het ooit een keer laten doen, en het was gewoon één grote show.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aura_(paranormaal)
Er bestaan toestellen waarmee een 'aura-foto' kan worden gemaakt. De op zulke foto's waarneembare aura wordt echter veroorzaakt door fotografische effecten of (elektronische) nabewerking. Dikwijls zijn er LEDs rondom de lens van dergelijke toestellen gemonteerd, die het aura-effect veroorzaken. Dit is steeds het geval wanneer er in de foto een persoon te zien is met kleuren rondom zich.

Een andere manier van aura fotografie is Kirlianfotografie, hier wordt geen gebruik gemaakt van een lens, waardoor het niet echt om een foto gaat in de meest gekende vorm. Er kunnen dus enkel lichaamsdelen of voorwerpen zoals boombladeren ed. gefotografeerd worden.
gast
gast sep 26 '08
Ik denk dat een camera die warmte kan registreren nog het meest betrouwbare resultaat geeft want de kleuren in het aura worden bepaald door de (lichaams)warmte die je uitstraalt.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 26 '08
@Gast,inderdaad, we bestaan uit vocht en verdampen daar een deel van ook geven we trillingen af en dat bij elkaar beinvloed de atmosfeer om ons heen. Iedere kleur heeft zijn eigen trilling. Een een boze emotie geeft een totaal andere trilling en andere verdamping in de lucht dan een verdietige emotie. Het eerste zit meer in rood (zware of lage trilling) en het tweede zit meer in blauw. Rood zit dicht bij de aarde en blauw (hoge en lichte trilling) gaat meer richting lucht.
Bij het rood krijgen we het warm, bij het ander krijgen we het koud. Warmte geeft een hogere verdamping, vandaar dat rood sterker aanwezig is dan blauw. Haha zo dat was natuurkunde voor vandaag tongue

Ben jij trouwens zo´n laat slaper of is de tijd gewoon totaal anders daar?




























@Silke, in wezen is het niet zo heel anders in de zin van dat je werkt met je innerlijke intuitie of ook wel je ´derde oog´, geef je er maar gewoon aan over zou ik zeggen.Het is blijkbaar de methode die het beste bij jou past waardoor je er mee kunt werken. Als ik jou mijn naam stuur, zou je die eens willen lezen? Ik denk dat je dit heel goed kunt. Wellicht is een apart topic, auralezen ook leuk.

Liefs, pacho
Maris1976
Maris1976 sep 26 '08
Zo hey Nims, wat een oplichterij dan ook he? En maar verdienen aan de onwetende mens.

Maris
gast
gast sep 26 '08
Pacho het is hier nu 6 uur vroeger dan in Nederland straks met de wintertijd is het weer 5 uur. Dus nee, ik ben hier geen laat slaper, lig meestal voor half 11 op bed. In Nederland was dit overigens wel anders, daar lag ik nooit voor half 1 in bed. Hier sta ik ook veel vroeger op, meestal rond 7 uur terwijl ik er in Nederland echt niet eerder uit kwam als 10 uur als ik niet persee hoefde wink

Honesty; je wil niet weten wat er aan de onwetende mens allemaal verdiend wordt!
admin
admin sep 27 '08
Quote:
Als je een aurafoto moet je je goed beseffen dat je enorm opgelicht wordt. Die foto's die je op beurzen kan laten maken in zo'n stoel zijn namelijk hartstikke nep. Helemaal als je dan een uitleg krijgt, want er zit gewoon iemand te vertellen die jou als persoon leest, en een mooi verhaaltje ophangt.


Gewoon fotolezen dus, wat hier ook gebeurd..... laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '08
Precies! Dat is wat ze doen. En hier is het gewoon gratis wink.
admin
admin sep 27 '08
Ja, das ook weer waar...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki