Loading...
nl

Is het soms vakantie?

LPChip
LPChip nov 30 '06
Haha, ja ik ken het Wendy's.

Ik vind dit wel goed voor je geheugen. Tegenwoordig onthoud ik eerst de titel van het topic, voordat ik hem aanklik. Als ik dan terugga, dan kijk ik naar de titel van dat topic of ik em al gehad heb, zo ja, dan skip ik em. :)

Ik lees overigens wel altijd van onder naar boven. Als er dan een reply is op een topic, dan zie ik die naderhand nog. En als jij zelf reageert op een topic, komt jouw topic bovenaan te staan met jouw naam erachter. Das een mooie manier om te zien dat je die al gehad hebt. :p Alles daarboven is dan namelijk zowiezo nieuw :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '06
Ik heb daar wel een handig truukje voor :). Ik klik gewoon op de link
"De actieve onderwerpen van vandaag" die je op bijna alle pagina's boven of onderaan ziet
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_daily

Je ziet hier een ideaal overzicht met wat er actief is. Dan kijk ik naar de naam die erachter staat. Is dat niet mijn eigen naam dan lees ik even het stukje dat eronder staat om te zien of ik het al gelezen heb. Komt het me niet bekend voor, dan klik ik het aan en reageer evt. Dan ga ik weer naar de actieve onderwerpen, en voila. Ben je meteen bij, en is er niets onbeantwoord ;).
Wendy's
Wendy's nov 30 '06
owjah.. das wel beter! :D
Ayasha
Ayasha nov 30 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
pfff 57 actieve onderwerpen. Het is tijd voor vakantie people ;). Ik houdt het amper bij :p .
Troost je :+ Over een weekje is het schoon leven voor mij weer voor anderhalve week voorbij en zal ik in elk geval al weer minder te zien ofja, lezen.. zijn tot die anderhalve week om is :+
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420