volgens mij is het geen vakantie. ben zelf op het moment niet echt actief, omdat ik niet echt lekker in mijn vel zit. sorry, daarvoor. zal proberen weer wat vaker wat van me te laten horen, maar kan niets beloven.
Snap ook niet waarom ze helemaal niet op mijn foto's reageren.......
NIMS had al een upje geplaatst, maar nee hoor, niks. Vind dat wel een beetje flauw.
Ik weet dat t vrijwillig is en dat ze er geen geld voor krijgen....
Maar hoe lang hebben die foto's er niet opgestaan?
Nou ja, wil er niet langer over zeiken.
Groetjes Tamara.
P.S Heb mijn zoontje bij de pasar malam een steentje uit laten zoeken.
Hij pakte de bergkristal! Wat houd dit in en wat doet deze steen?
ow.... hahahahaha... sorry Tamara, ik weet bar weinig van stenen, maar via Google vond ik:
Bergkristal
Heeft een heldere tot troebel witte kleur. Is een krachtige steen (kan voor sommigen te hard zijn). Reinigt en zuivert, bijvoorbeeld na ziekte of operatie. Verdrijft depressies en angsten, tegen duizeligheid en evenwichtsstoornissen. Bevordert helder denken. Geeft energie (oplaadsteen)
heej
ik heb ook geen vakantie maar wel ff een hele drukke tijd! we zijn dit weekend helemaal verhuisd!!! eindelijk een plekje voor mezelf en wij en de honden hebben het (tot nu toe) kei goed naar ons zin! heerlijk is dat..
Bobby is trouwens een stuk relaxer nu (al na 2 dagen) hij is niet meer zo bang en schrikkerig (kan ff geen ander woord verzinnen) ikzelf ben ook een stuk relaxer dus misschien was het al die tijd gewoon mijn schuld.. maar goed daar kan ik toch niks aan doen. nu ga ik ff verder kijken op het forum of ik nog iets gemist heb
groetjes Jo
Hey, het is idd geen vakantie. Ikzelf ben heel druk bezig geweest met het restylen van http://www.goedzo.com Dat is nu vrij goed klaar, dus check it out ;-). Ik heb dus wat meer tijd om hier weer wat vaker rond te hangen .
jaah het is vakantie Ik heb nu een weekje vrijaf van school! Daarna is het wel weer 2 maanden werken (anderhalve eig) want dan zijn de exames van kerst alweer maar daar denken we nu nog niet aan
ja iedereen heeft het druk denk ik! is dat niet altijd rond deze tijd van het jaar dat iedereen het drukker heeft dan normaal? het zal wel gewoon aan mij liggen hoor!!
Ik ben net terug van een weekendje Londen . En kijk nu weer eens even of er nog wat te doen is hier. Is alweer laat, dus veel zal ik niet meer zeggen. Maar goed, laten we niet iets melden om het melden. Er komen vast wel dingentjes boven die interessant zijn om te delen .
maar das wel irritant, want als ik iets gelezen heb dan blijft dat blauw! en blijft het nog op 'nieuwe post' staan! dus dan lees ik steeds alles dubbel! :p