Hey Anne, hier een poging van mij.
Kben nog een regelrecht groentje wat betreft fotolezing, ik doe het ook dmv kaartlegging, het kan zijn dat ik misschien wat mis zit maar ik hoop dat je er iets aan zal hebben.
nikskeuh dankje wel dat je me foto wilde lezen ik denk dat het wel aardig klopt
Je bent iemand die kan genieten van koesterende harmonie in relaties.
Herinneringen uit het verleden zetten je aan het denken. Koester de zinvolle en prettige bedenkingen die je hebt. Je bent een beetje gevoelig voor melancholie.
Dat klopt erg ik hou erg van harmonie in relaties en geniet er van en koester het. Herhinneringen van vroeger zetten me zodanig aan het denken dat ik ze anders kan bekijken en er iets aan heb als een les.
Je hebt veel jeugdherinneringen waar je zo nu en dan bij stilstaat.
De zin ‘onvoorwaardelijk geven’ past erg goed bij jou.
onvoorwaardelijk geven ik aan de mensen waar ik meeste van hou en die het verdienen ik ben absoluut zo persoon die onvoowaardelijk geeft maar niet aan iedereen aan heel weinig.
Soms krijg je het gevoel dat je vooruitgang boekt met kleine stapjes. Heb je misschien een (on)bewuste angst voor verandering?
Ik merk ook vaak dat door kleine stapjes ik vooruitgang boek ik ben niet erg bang voor verandering maar misschien wel een heel klein beetje niet heel erg in ieder geval
Wat betreft de liefde: jullie leren van elkaar en steunt elkaar wat er ook gebeurt.
Ja klopt helemaal
Je bent blij met voldoening, het eindpunt van de ‘reis’. Je hebt een sterke zelfkennis en probeert bij veel uiteenlopende zaken een blijde afloop te creëren.
Ja ik heb een sterke zelfkennis zo voelt het ook en probeer altijd een goede afloop te maken
Ik denk dat je veel uiteenlopende meningen liever hoort dan maar eentje. Je bent gevoelig ingesteld, heldervoelend misschien.
Ja ik ben zo dat je open moet staan voor meerdere mogelijkheden en ze alle goed moet bekijken welke de beste is houd je blik niet vast op 1 ding maar heb een wijde blik de wereld in
Ik ben erg gevoelig en ook heldervoelend.
Je probeert altijd zo behulpzaam mogelijk te zijn voor anderen doch zijn er een paar mensen waar je liever afstand van bewaard.
Ja ik kies uit wie ik wil helpen lang niet iedereen. Ze moeten het wel verdienen van mij
Je houdt alles in de gaten en hebt je zaakjes goed voorbereid. Je bewandelt niet alleen de weg van de ratio, maar vooral die van de menselijkheid: de zwakke plek van je tegenstander(s)…
Ja ik hou alles in de gaten hahaha ik let op alles en ben altijd goed voorbereid ik obesveer altijd iedereen heel erg goed en weet mensen hun zwakke plekke erg goed te vinden
Je biedt hulp aan anderen en zonder onderscheid des persoons, pas op dat je niet alles weggeeft.
Nee ik geef niet hulp aan iedereen daar kijk ik wel een beetje mee uit anders loop ik over mezelf heen ze moeten het wel verdienen
Je bent nooit bang geweest om je wensen of begeerten te uiten. Je bent inspirerend en gepassioneerd.
Nee ik leef voor mijn wensen mijn doelen en ben erg gepassioneerd en inspirerend mensen vragen ook vaak een oplossing aan mij als ze het even niet meer weten
Je kan echt genieten van de emotionele, huiselijke en sociale aspecten van het leven.
Ja dat is ook mijn doel gewoon lekker simpel huisje boompje beestje daar geniet ik het meeste van mijn thuis
Blijf niet in hetzelfde rondje lopen; één stapje opzij is genoeg om een grote verandering teweeg te brengen.
Oke.....
Nabije toekomst: Je aandacht gaat uit naar onrealiseerbare projecten of ambities, ondanks dat je het ‘achter de ellebogen ‘ hebt, heb je weinig wilskracht, manipulatie.
Dit snap ik niet zo goed bezit ik weinig wilskracht? en manipulatie??
Kamp je soms met terugkerende problemen of hindernissen?
Dat zullen de negatieve personen zijn die ik aantrek, negatieve sferen entiteiten waar ik eigenlijk niks mee te maken wil hebben
Je bent verstandelijk, besluitvaardig, misschien zelfs sportief.
eerlijk genomen beslissingen steun je onvoorwaardelijk.
Communiceren en analyseren zijn je sterkste talenten, je gebruikt je talenten voor bescherming en verdediging (voor jezelf en anderen).
ja klopt haha ben heel erg goed in analyseren en communiceren ook wel ik neem eerlijke beslissingen en ben verstandelijk en besluitvaardig
Je natuurlijke autoriteit trekt ook types aan, waar je niet altijd even gelukkig mee bent.
Je bedoelt mijn uitstraling trekt types aan waar ik niet zo blij mee bent?? Ja dat klopt ook wel
Alles doorzien geeft niet altijd een prettige kijk op het leven. Je weet jezelf hier goed tegen te beschermen.
Nee klopt inderdaad alles doorzien is ook niet altijd leuk hoor je ziet dan teveel de echte dingen en die zijn niet altijd het leukst mensen kunnen zich anders voordoen zoals ze zijn maar als je ze doorziet is het niet leuk meer.
Onoverkomelijke moeilijkheden dwingen je om de zaak te laten rusten - voor dit moment…
Ja moet nu even goed aan mezelf denken en tijd rust nemen anders kan ik niet meer helder nadenken
Hoogmoed komt voor de val. Maak van een mug geen olifant en laat je niet drijven door (kwaadaardige) emotionele gevoelens.
Zal ik niet doen
Dankje wel voor de fotolezing ik vind hem erg goed kloppen en kan er wel wat mee
Liefs aNNe
veel liefs
nikskeuh