Hey Anne, hier een poging van mij.
Kben nog een regelrecht groentje wat betreft fotolezing, ik doe het ook dmv kaartlegging, het kan zijn dat ik misschien wat mis zit maar ik hoop dat je er iets aan zal hebben.
Je bent iemand die kan genieten van koesterende harmonie in relaties.
Herinneringen uit het verleden zetten je aan het denken. Koester de zinvolle en prettige bedenkingen die je hebt. Je bent een beetje gevoelig voor melancholie.
Je hebt veel jeugdherinneringen waar je zo nu en dan bij stilstaat.
De zin ‘onvoorwaardelijk geven’ past erg goed bij jou.
Soms krijg je het gevoel dat je vooruitgang boekt met kleine stapjes. Heb je misschien een (on)bewuste angst voor verandering?
Wat betreft de liefde: jullie leren van elkaar en steunt elkaar wat er ook gebeurt.
Je bent blij met voldoening, het eindpunt van de ‘reis’. Je hebt een sterke zelfkennis en probeert bij veel uiteenlopende zaken een blijde afloop te creëren.
Ik denk dat je veel uiteenlopende meningen liever hoort dan maar eentje. Je bent gevoelig ingesteld, heldervoelend misschien.
Je probeert altijd zo behulpzaam mogelijk te zijn voor anderen doch zijn er een paar mensen waar je liever afstand van bewaard.
Je houdt alles in de gaten en hebt je zaakjes goed voorbereid. Je bewandelt niet alleen de weg van de ratio, maar vooral die van de menselijkheid: de zwakke plek van je tegenstander(s)…
Je biedt hulp aan anderen en zonder onderscheid des persoons, pas op dat je niet alles weggeeft.
Je bent nooit bang geweest om je wensen of begeerten te uiten. Je bent inspirerend en gepassioneerd.
Je kan echt genieten van de emotionele, huiselijke en sociale aspecten van het leven.
Blijf niet in hetzelfde rondje lopen; één stapje opzij is genoeg om een grote verandering teweeg te brengen.
Nabije toekomst: Je aandacht gaat uit naar onrealiseerbare projecten of ambities, ondanks dat je het ‘achter de ellebogen ‘ hebt, heb je weinig wilskracht, manipulatie.
Kamp je soms met terugkerende problemen of hindernissen?
Je bent verstandelijk, besluitvaardig, misschien zelfs sportief.
eerlijk genomen beslissingen steun je onvoorwaardelijk.
Communiceren en analyseren zijn je sterkste talenten, je gebruikt je talenten voor bescherming en verdediging (voor jezelf en anderen).
Je natuurlijke autoriteit trekt ook types aan, waar je niet altijd even gelukkig mee bent.
Alles doorzien geeft niet altijd een prettige kijk op het leven. Je weet jezelf hier goed tegen te beschermen.
Onoverkomelijke moeilijkheden dwingen je om de zaak te laten rusten - voor dit moment…
Hoogmoed komt voor de val. Maak van een mug geen olifant en laat je niet drijven door (kwaadaardige) emotionele gevoelens.
veel liefs
nikskeuh