Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen :P

Anne
Anne sep 23 '08
Hoi allemaal smile
Het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik hier mijn foto liet lezen op merudi of al langer ik weet het niet meer, het leek me leuk om mijn nieuwe foto's te plaatsen die een paar dagen oud zijn en de reactie's te horen smile

Liefs aNNe

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1201

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1200
Delen:
Lena
Lena sep 23 '08
smileleuk je even te zien
Anne
Anne sep 23 '08
hahaa ben ik wie je verwacht had tongue
Lena
Lena sep 23 '08
eigenlijk dacht ik aan blond haar met hele blauwe ogen wink
Anne
Anne sep 23 '08
hahaha nee ik ben blij hoor met me bruine haar en donkere ogen tongue
ben er tros op laugh
Lena
Lena sep 23 '08
smilemaar je hebt een lief koppie
Anne
Anne sep 23 '08
Dankje wel hoor blush
Maris1976
Maris1976 sep 23 '08
Mooie foto's hoor smile
Knappe meid smile
Anne
Anne sep 23 '08
dankje:$
Anne
Anne sep 24 '08
fotolezen...

Nymira
Net lid

Nou Anne, dat was een snelle reactie....ik zit er nog achter dus dan begin ik maar....met trillende vingers...raar he..voor het eerst dat ik het werkelijk opschrijf...
wat ik voel is; wicca...rituelen...magie...je houd van het verborgene.....
ik ben trouwens ook wel benieuwd waarom je je foto wilt laten lezen...volgens mij weet je alles zelf wel ;-)
een grote kracht helderheid wijsheid &kennis (die je al veel levens bij je draagt )die je denk ik ook hier gaat inzetten om te kunnen helpen....
voel mannelijke energie , directheid....denk dan ook dat je je verbaal zeer goed kunt uiten en voor jezelf opkomen...goed en scherp 'gebekt'zeg maar....
soms (misschien als iemand je boos maakt of over je grenzen gaat )kun je dat denk ik zo goed dat mensen weleens bang voor je zouden kunnen worden of er moeite mee hebben.
ook vecht je voor en bescherm je mensen die je in je hart gesloten hebt..
ik denk dat je je wat meer moeite hebt met je kwetsbaar opstellen dan boos worden..ik denk dat je je vaak wat 'stoerder'voordoet dan je bent...
uiteraard om jezelf te beschermen denk ik...door iets van vroeger tijden...maar ik denk dat je hier nu redelijk over uit bent...
wellicht zit er nog een staartje van een stuk boosheid, denk ook dat je het hier vroeger moeilijker mee hebt gehad , er was toen wellicht ook iets met wat donkere energieen die aan je boosheid gingen plakkenwaar je last van kreeg waardoor het er niet makkelijker op werd..(ook door je gevoeligheid en het voelen van al die energieen) ik zie je ook als een soort priesteres met vele inwijdingen uit vorige levens...maar ook kwesties wat met macht&magie te maken heeft...weet even niet hoe ik het duidelijker moet omschrijven(wil daar ook een beetje voorzichtig mee zijn)....nou ik stop er eerst even mee want het verhaal wordt steeds langer.....oh ja..p.s.hou je van slangen en katachtigen? natuur en dansen ?of trommelen o.i.d.

ik kan er natuurlijk vet naast zitten maar ja dat is het risico van proberen....en uiteraard hoor ik het dan ook wel van je he?? ik ben benieuwd wat je ervan vind...
Nou Anne, dat was een snelle reactie....ik zit er nog achter dus dan begin ik maar....met trillende vingers...raar he..voor het eerst dat ik het werkelijk opschrijf...
wat ik voel is; wicca...rituelen...magie...je houd van het verborgene.....

Dat klopt ik hou van magie rituelen en van het verborgene wicca weet ik niet ik heb me er nooit in verdiept op zich heb ik wel wat met heksen.............

ik ben trouwens ook wel benieuwd waarom je je foto wilt laten lezen...volgens mij weet je alles zelf wel ;-)

Ja ik weet al veel dingen zelf, maar wilde me foto toch laten lezen omdat ik benieuwd was of mensen nog wat aparte dingen te zegen hadden over mij waar ik iets aan zou hebben wat ik van mezelf nog niet wist

een grote kracht helderheid wijsheid &kennis (die je al veel levens bij je draagt )die je denk ik ook hier gaat inzetten om te kunnen helpen....

Ja zo voelt het wel dat dat het doel is van mijn leven nu om mensen te kunnen helpen om inzicht te geven in hun zelf en de wereld.
voel mannelijke energie , directheid....denk dan ook dat je je verbaal zeer goed kunt uiten en voor jezelf opkomen...goed en scherp 'gebekt'zeg maar....
soms (misschien als iemand je boos maakt of over je grenzen gaat )kun je dat denk ik zo goed dat mensen weleens bang voor je zouden kunnen worden of er moeite mee hebben.

Ik weet van mezelf dat ik heel erg boos kan worden maar dat was meer vroeger toen ik mijn grenzen nog niet wist en mijn gevoelens toen was ik grensloos en had ik een soort extra power waardoor ik extra boos kon worden. Nu word ik dat niet meer omdat ik mijn grenzen en gevoelens ken en oude dingen heb kunnen plaatsen ik kan wel boos worden maar gewoon normaal wel goed boos maar niet dat het eng gaat worden.

ook vecht je voor en bescherm je mensen die je in je hart gesloten hebt..
ik denk dat je je wat meer moeite hebt met je kwetsbaar opstellen dan boos worden..ik denk dat je je vaak wat 'stoerder'voordoet dan je bent...
uiteraard om jezelf te beschermen denk ik...door iets van vroeger tijden...maar ik denk dat je hier nu redelijk over uit bent...

Dat klopt ook over het algemeen zit ik niet te wachten om lief en leuk gevonden te worden door mensen op straat of die ik niet ken. Ik vind de gesprekke die nergens over gaan soms erg irritant ik hou me meer bezig om dingen te leren dan zinloze gesprekkken te hebben. Hierdoor kom ik op de meeste mensen ook stoer en dat is alleen maar om mezelf te beschremen tegen de buitenwereld, de mensen en de indrukken ik weet heel goed wie ik wel mag en wie niet die gene krijgen ook mijn aandacht andere niet.
Een ander voorbeeld is bijv ik kan op centraal station lopen met een glimlach ik weet dat mannen naar me kijken als ik lach komen ze tegen me praten maar wil ik dat? nee
Als ik gewoon loop zonder een lach op me gezicht dan kijken ze wel maar laten ze me gewoon met rust daar zit ik meer op te wachten ik hoef geen aandacht van iederen.

wellicht zit er nog een staartje van een stuk boosheid, denk ook dat je het hier vroeger moeilijker mee hebt gehad , er was toen wellicht ook iets met wat donkere energieen die aan je boosheid gingen plakkenwaar je last van kreeg waardoor het er niet makkelijker op werd..(ook door je gevoeligheid en het voelen van al die energieen)

De boosheid is er nog een klein beetje maar het maakt geen schade meer aan mezelf omdat ik het heb kunnen plaatsen.
Hoe bedoel je dat van dat er donkere energieen waren vastgeplakt aan me boosheid? Daar ben ik wel heel benieuwd naar omdat ik wel iets weet. Ik voel trouwens nu nog steeds waar ik ook mag zijn en wie ik ook tegen kom donkere energieen negatieve energieen die op die plaatsen zijn of bij de mensen.

ik zie je ook als een soort priesteres met vele inwijdingen uit vorige levens...maar ook kwesties wat met macht&magie te maken heeft...weet even niet hoe ik het duidelijker moet omschrijven(wil daar ook een beetje voorzichtig mee zijn)....

je bedoelt dat ik vele vorige levens heb gehad? en kwestie van macht en magie kan je daar wat meer over zegen ben je er bang van omdat je zegt wil er voorzichttig mee zijn?

nou ik stop er eerst even mee want het verhaal wordt steeds langer.....oh ja..p.s.hou je van slangen en katachtigen? natuur en dansen ?of trommelen o.i.d.

Ik hou van katachtigen tijgers en katten vooral de natuur ook dansen weet ik niet of ik het kan nooit gedaan maar ik hoor dat vaker van mensen dat ik dat heel goed zou kunnen...van trommels hou ik ook wel vooral iets met indianen

ik kan er natuurlijk vet naast zitten maar ja dat is het risico van proberen....en uiteraard hoor ik het dan ook wel van je he?? ik ben benieuwd wat je ervan vind...

ik vind het heel goed je fotolezing ben benieuwd wat je bedoelt met de paar vraagjes die ik nog had
Liefs aNNe

Wendy's
Wendy's sep 24 '08
hee vrouwke,

ik zal eens kijken naarje foto wink..

Soms kun jij te snel zijn met keuzes maken. Als je een keuze hebt die gemaakt kan worden, volg je hart en luister daarna. Volgensmij kijk jij veel naar de praktische kant van een keuze (dat is ook belangrijk), maar je gevoel telt ook mee. Je denkt goed na over keuzes, maar toch heb ik het gevoel dat je ze soms toch nog iets te snel maakt.

Ook krijg ik 'levenslessen' door. Ik denk dat jij het leven als levenlessen ziet, en elke ervaring. Wat ik denk is dat jij al wat ervaringen hebt, waar je geleerd van hebt (en hier ben jij je ook bewust van), denk dat er ook nog wat ervaringing voor je te wacht staan.

Je bent sterker geworden, en meer bewust bezig met bepaalde dingen. Het gevoel dat je er bent voor bepaalde mensen en er iets voor moet doen heb je, maar ben er wel zeker van dat het de juiste personen zijn. Ik heb zo'n idee dat jij ook weleens de verkeerde mensen kunt kiezen waar je mee omgaat, wees hier voorzichtig mee. Misschien heb je het nu nog niet zo zeer in de gaten, maar waarschijnlijk zie je dat later wel.

Ben je bezig met je toekomst? Wil je iets bereiken, waar je voor gaat??

Negatieve energieen pik jij snel op, dit voel jij aan. Ik weet niet wat je daarmee doet, of jij er afstand van houdt of het negeerd. Zorg ervoor dat je hierdoor niet word beinvloed..
Maar ik denk wel dat jij weet dat je er niet teveel mee moet bezighouden

'Er is iets wat je te wachten staat'? dit hoord bij het stukje over ervaringen (hierboven), ik weet niet waar het overgaat, ik krijg het gewoon door.. misschien heb jij een idee?

Jij vind het belangrijk om je leven goed op orde te hebben, zonder te veel dingen aan je hoofd.. als er iets is denk jij er overna en probeer je er iets aan te doen, zodat je hoofd niet zo vol is..

denk dat het belangrijkste gezegt is, ik hoop dat je er iets mee kunt doen.. xx
Anne
Anne sep 24 '08
hee vrouwke,

ik zal eens kijken naarje foto ..

Soms kun jij te snel zijn met keuzes maken. Als je een keuze hebt die gemaakt kan worden, volg je hart en luister daarna. Volgensmij kijk jij veel naar de praktische kant van een keuze (dat is ook belangrijk), maar je gevoel telt ook mee. Je denkt goed na over keuzes, maar toch heb ik het gevoel dat je ze soms toch nog iets te snel maakt.
ja ik heb bijvoorbeeld de keuze voor mijn werk te snel gemaakt om daar te werken zo anderhalf jaar geleden omdat ik geen werk had heb ik dit genomen maar het ligt me niet helemaal maar ik dacht aan geld verdienen, nu ondervind ik de gevolgen want zit thuis met rugpijn nekpijn en hyperventilatie door het werk

Ook krijg ik 'levenslessen' door. Ik denk dat jij het leven als levenlessen ziet, en elke ervaring. Wat ik denk is dat jij al wat ervaringen hebt, waar je geleerd van hebt (en hier ben jij je ook bewust van), denk dat er ook nog wat ervaringing voor je te wacht staan.
het voelt ook dat ik al veel heb geleerd en weet en ik zie me leven zeker als levenslessen waarvan ik steeds meer leer en sterker word en ik denk ook wel dat er nog meer ervaringen staan te wachten.

Je bent sterker geworden, en meer bewust bezig met bepaalde dingen. Het gevoel dat je er bent voor bepaalde mensen en er iets voor moet doen heb je, maar ben er wel zeker van dat het de juiste personen zijn. Ik heb zo'n idee dat jij ook weleens de verkeerde mensen kunt kiezen waar je mee omgaat, wees hier voorzichtig mee. Misschien heb je het nu nog niet zo zeer in de gaten, maar waarschijnlijk zie je dat later wel.
Ik voel me ook sterker geworden en wat meer doelgerichter omdat ik mijn doel beter begrijpt nu smileik ben er al een tijdje inderdaad achter dat ik soms de verkeerde personen aantrek ik denk mede dankzij mijn gevoeligheid en het weten hoe ik mensen kan helpen dat ze daardoor naar mij worden toe getrokken komen en daar wil ik niet mijn energie in steken het is niet goed voor mij

Ben je bezig met je toekomst? Wil je iets bereiken, waar je voor gaat??
Ja ik ben wel bezig met de toekomst wat ik precies wil bereiken weet ik nog niet maar word stukje bij stukje duidelijker.

Negatieve energieen pik jij snel op, dit voel jij aan. Ik weet niet wat je daarmee doet, of jij er afstand van houdt of het negeerd. Zorg ervoor dat je hierdoor niet word beinvloed..
Maar ik denk wel dat jij weet dat je er niet teveel mee moet bezighouden
Negatieve energieen voel ik en zie ik en hoor ik maar al te goed ik wil er niks mee te maken hebben iets wat negatief is kan mijzelf schade en dat wil ik niet daar vind ik mezelf teveel waard voor.

'Er is iets wat je te wachten staat'? dit hoord bij het stukje over ervaringen (hierboven), ik weet niet waar het overgaat, ik krijg het gewoon door.. misschien heb jij een idee?
Wat me te wachten staat weet ik niet precies ik weet alleen wel dat ik een doel heb en dat is mensen helpen die niet lekker in hun vel zitten en ze door kleine aanwezigingen eerop te wijzen dat iets ook anders kan ze moeten voor de rest zelf het werk doen dat kan ik niet voor hun doen

Jij vind het belangrijk om je leven goed op orde te hebben, zonder te veel dingen aan je hoofd.. als er iets is denk jij er overna en probeer je er iets aan te doen, zodat je hoofd niet zo vol is..
Als me hoofd vol is ben ik er niet.. dan zweef ik ergens tussen mijn gedachtens dit moet ik vermijden omdat het niet goed voor mezelf is en in een soort van andere wereld terecht komt daarom los ik alle dingen op zo snel mogelijk om ze te kunnen plaatsen.

denk dat het belangrijkste gezegt is, ik hoop dat je er iets mee kunt doen.. xx
Dankje wel wendy het klopt aardig smile
Nymira
Nymira sep 24 '08
hee Anne,

k'zag dat je mijn 'reading'inmiddels openbaar hebt gemaakt..pffoe en dat vind ik best doodeng omdat het de eerste keer is datn iedereen zomaar mijn schrijven kan lezen.. het zweet brak me uit en moet daar nog erg aan wennen...t'raakt bij mij ook een oud stuk..en dat is dat ik beter mn mond had kunnen houden omdat dit 'grote gevolgen'heeft....is dus niet zo , wat dat betreft is dit topic een goede oefening.

wat je vragen beteft...ik zie trouwens bij andere reacties de vragen keurig 'ingelijst' en daarna beantwoord, waardoor men het overzichtelijk kan houden..maarru hoe doe je dat?
over die levens , ja vele levens..een zgn. 'oude ziel'maar dit weet je allang denk ik. Levens waarin je denk ik ook vaak in oude tijden die kennis uitgedragen hebt.(in tempels enzo bijv.)
en wat het andere betreft ik vind het niet zo correct dit allemaal hier neer te zetten en dat stuur ik je liever even prive, akkoord? lieve groet, Nymira (oeps wou bijna mn eigen naam zeggen ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 25 '08
Als je op het volledige reactie scherm klikt, of op de quote knop onderaan het bericht klikt, dan krijg je een mooi schermpje met allemaal knopjes en opties, waarmee je dus dat kan instellen wat anne ook doet. Ze heeft voor haar tektsten de Bold knop gebruikt.

Groetjes.
Nymira
Nymira sep 25 '08
ok, thanks...
Anne
Anne sep 25 '08
wat je vragen beteft...ik zie trouwens bij andere reacties de vragen keurig 'ingelijst' en daarna beantwoord, waardoor men het overzichtelijk kan houden..maarru hoe doe je dat?
over die levens , ja vele levens..een zgn. 'oude ziel'maar dit weet je allang denk ik. Levens waarin je denk ik ook vaak in oude tijden die kennis uitgedragen hebt.(in tempels enzo bijv.)
Dat gevoel heb ik wel dat ik veel levens heb gehad veel dingen heb meegemaakt zo voelt het wel, ook als kleind kind had ik voorkeuren voor bepaalde culturen ik kreeg dan zo gevoel van binnen dat ik er heel veel van wist dat was dan op school als we het bijv over eygpte hadden de piramides

en wat het andere betreft ik vind het niet zo correct dit allemaal hier neer te zetten en dat stuur ik je liever even prive, akkoord? lieve groet, Nymira (oeps wou bijna mn eigen naam zeggen ;-)
Dat is goed Nymira ik hoor het verder dan wel in een pb bericht ik vind het super van je dat je het toch aandurfde je fotolezing te laten plaatsen smileLiefs aNNe
Stardust
Stardust sep 25 '08
Anne

Je kunt toch met Quote een omlijstinkje maken?
ik kan het wel als voorbeeld geven hoe je dat doet.

[*quote=Anne]Briefje enz. blablabla [*/quote]
of
[*quote] blablablabla [*/quote]
Alleen moet je de sterretjes weglaten die staan er omdat het anders niet zichtbaar is, Zo dus:
Origineel bericht van: Anne
Briefje enz. blablabla

of
Quote:
blablablabla

Liefs
Anne
Anne okt 5 '08
Wil iemand nog een poging doen mijn foto te lezen tongue
Liefs aNNe
nikskeuh
nikskeuh okt 7 '08
Hey Anne, hier een poging van mij.
Kben nog een regelrecht groentje wat betreft fotolezing, ik doe het ook dmv kaartlegging, het kan zijn dat ik misschien wat mis zit maar ik hoop dat je er iets aan zal hebben. smile

Je bent iemand die kan genieten van koesterende harmonie in relaties.
Herinneringen uit het verleden zetten je aan het denken. Koester de zinvolle en prettige bedenkingen die je hebt. Je bent een beetje gevoelig voor melancholie.

Je hebt veel jeugdherinneringen waar je zo nu en dan bij stilstaat.
De zin ‘onvoorwaardelijk geven’ past erg goed bij jou.

Soms krijg je het gevoel dat je vooruitgang boekt met kleine stapjes. Heb je misschien een (on)bewuste angst voor verandering?

Wat betreft de liefde: jullie leren van elkaar en steunt elkaar wat er ook gebeurt.

Je bent blij met voldoening, het eindpunt van de ‘reis’. Je hebt een sterke zelfkennis en probeert bij veel uiteenlopende zaken een blijde afloop te creëren.

Ik denk dat je veel uiteenlopende meningen liever hoort dan maar eentje. Je bent gevoelig ingesteld, heldervoelend misschien.

Je probeert altijd zo behulpzaam mogelijk te zijn voor anderen doch zijn er een paar mensen waar je liever afstand van bewaard.

Je houdt alles in de gaten en hebt je zaakjes goed voorbereid. Je bewandelt niet alleen de weg van de ratio, maar vooral die van de menselijkheid: de zwakke plek van je tegenstander(s)…

Je biedt hulp aan anderen en zonder onderscheid des persoons, pas op dat je niet alles weggeeft.

Je bent nooit bang geweest om je wensen of begeerten te uiten. Je bent inspirerend en gepassioneerd.

Je kan echt genieten van de emotionele, huiselijke en sociale aspecten van het leven.

Blijf niet in hetzelfde rondje lopen; één stapje opzij is genoeg om een grote verandering teweeg te brengen.

Nabije toekomst: Je aandacht gaat uit naar onrealiseerbare projecten of ambities, ondanks dat je het ‘achter de ellebogen ‘ hebt, heb je weinig wilskracht, manipulatie.

Kamp je soms met terugkerende problemen of hindernissen?

Je bent verstandelijk, besluitvaardig, misschien zelfs sportief.
eerlijk genomen beslissingen steun je onvoorwaardelijk.
Communiceren en analyseren zijn je sterkste talenten, je gebruikt je talenten voor bescherming en verdediging (voor jezelf en anderen).

Je natuurlijke autoriteit trekt ook types aan, waar je niet altijd even gelukkig mee bent.

Alles doorzien geeft niet altijd een prettige kijk op het leven. Je weet jezelf hier goed tegen te beschermen.

Onoverkomelijke moeilijkheden dwingen je om de zaak te laten rusten - voor dit moment…

Hoogmoed komt voor de val. Maak van een mug geen olifant en laat je niet drijven door (kwaadaardige) emotionele gevoelens.

veel liefs
nikskeuh
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy