Hoi Maris,
Ik had al belooft je foto te lezen maar kwam er niet van en zag net deze nieuwe foto dus dacht ik ik ga gelijk aan de slag
Gevoelig.........
Je bent een erg gevoelig persoon je trekt dingen gauw aan. Als iemand wat over je zegt dan trek je het erg op jezelf altijd. Je denkt vaak dat je niet goed genoeg bent. Je voelt je daardoor soms erg ongelukkig en bang
Je bent gevoelig voor andermans pijn je voelt de pijn van andere, als je bijv al wat ziet op tv kan jij het voelen de pijn.
Je bent erg schrikkerig schrikt snel van dingen en voelt de pijn scheuten in je hart.
Je bent ook wat bang, bang voor deze wereld en de mensen om je heen bang voor de gevoelens.
Je bent een hsp mens een hoogsensitiviteits persoon.
Door je gevoeligheid ben je erg kwetsbaar mensen weten dat ze voelen dat. Je laat daarom snel over je heen lopen wat niet de bedoeling is omdat je eigenlijk een heel krachtig persoon bent maar je je in deze wereld niet echt thuis voelt je vind de wereld vreemd en kan moeilijk je draai vinden daardoor laat je snel over je heen lopen omdat je gevoelens ken je nog niet optimaal je grenzen en gevoelens die in deze wereld nodig zijn om te overleven
Kracht............
Je hebt een kracht bij je maar je weet nog niet precies hoe je ermee om kan gaan. Ik denk dat dit te maken heeft met het nog niet precies weten wat je gevoelens zijn hoe je je voelt en je grenzen. Je laat je makkelijk overspoelen door andermans gevoelens hierdoor raak je jezelf kwijt.
Als je je grenzen en je gevoelens leert kennen kan je er beter mee omgaan en zal je meer kracht hebben waar je wat aan hebt voor jezelf. Meer energie ook.
Het is een hele klus om dat op orde te krijgen je gevoelens te erkennen en je grenzen te weten maar als je dat kan is het leven een stuk makkelijker voor jezelf.
Je herkent ook goed verdriet en pijn in andere mensen zoals bewust en onbewust.. je neemt dit dan ook vaak over.
Ik denk dat je zelf ook in het verleden verdriet en pijn hebt gekent het staat op je gezicht getekent en bangheid.. hopeloosheid.
Verder ben je een goed en lief persoon.
Dit was het wel voor nu ik hoop dat je er wat aan hebt en wil graag horen wat klopt en wat niet natuurlijk
Liefs aNNe