Loading...
nl

Wie wil een foto van mij lezen, foto is recent

Maris1976
Maris1976 sep 23 '08
Hoiiii
Ik heb hier enige tijd geleden wat oudere foto's geplaatst van mij om te lezen, maar ik heb nu een foto van vandaag, recenter kan niet he?
Ben erg benieuwd, ik zou deze foto graag willen laten lezen om te zien of innerlijk ook verband houd met uiterlijk en andersom.

Delen:
Anne
Anne sep 23 '08

Hoi Maris,
Ik had al belooft je foto te lezen maar kwam er niet van en zag net deze nieuwe foto dus dacht ik ik ga gelijk aan de slag smile

Gevoelig.........

Je bent een erg gevoelig persoon je trekt dingen gauw aan. Als iemand wat over je zegt dan trek je het erg op jezelf altijd. Je denkt vaak dat je niet goed genoeg bent. Je voelt je daardoor soms erg ongelukkig en bang
Je bent gevoelig voor andermans pijn je voelt de pijn van andere, als je bijv al wat ziet op tv kan jij het voelen de pijn.
Je bent erg schrikkerig schrikt snel van dingen en voelt de pijn scheuten in je hart.
Je bent ook wat bang, bang voor deze wereld en de mensen om je heen bang voor de gevoelens.
Je bent een hsp mens een hoogsensitiviteits persoon.

Door je gevoeligheid ben je erg kwetsbaar mensen weten dat ze voelen dat. Je laat daarom snel over je heen lopen wat niet de bedoeling is omdat je eigenlijk een heel krachtig persoon bent maar je je in deze wereld niet echt thuis voelt je vind de wereld vreemd en kan moeilijk je draai vinden daardoor laat je snel over je heen lopen omdat je gevoelens ken je nog niet optimaal je grenzen en gevoelens die in deze wereld nodig zijn om te overleven

Kracht............

Je hebt een kracht bij je maar je weet nog niet precies hoe je ermee om kan gaan. Ik denk dat dit te maken heeft met het nog niet precies weten wat je gevoelens zijn hoe je je voelt en je grenzen. Je laat je makkelijk overspoelen door andermans gevoelens hierdoor raak je jezelf kwijt.
Als je je grenzen en je gevoelens leert kennen kan je er beter mee omgaan en zal je meer kracht hebben waar je wat aan hebt voor jezelf. Meer energie ook.
Het is een hele klus om dat op orde te krijgen je gevoelens te erkennen en je grenzen te weten maar als je dat kan is het leven een stuk makkelijker voor jezelf.

Je herkent ook goed verdriet en pijn in andere mensen zoals bewust en onbewust.. je neemt dit dan ook vaak over.
Ik denk dat je zelf ook in het verleden verdriet en pijn hebt gekent het staat op je gezicht getekent en bangheid.. hopeloosheid.
Verder ben je een goed en lief persoon.

Dit was het wel voor nu ik hoop dat je er wat aan hebt en wil graag horen wat klopt en wat niet natuurlijk smile
Liefs aNNe
Maris1976
Maris1976 sep 23 '08
Hoi heel erg bedankt voor jet lezen van de foto, het meeste klopt wel, zoals de gevoeligheid en de paniek, wat je zegt, die pijnscheuten in mijn hart, ik zal er nooit aan wennen. What to do, what to do..hahaha

Ik kan mijn grenzen inderdaad niet moeilijk aangeven en dat is verrekte lastig, niet alleen lopen mensen over me heen, maar ik kan ook de andere kant opslaan en meer aggressief worden, omdat ik mijn gevoelens niet onder controle heb.

Maar wat ik wilde vragen, je schrijft dat het verleden pijn en verdriet hebben gebracht en dat het getekent staat op mijn gezicht...zie ik er ongelukkig uit dan? Nee toch hoop ik??

Het verleden is het verleden, iedereen heeft een rugzakje met stukje verleden, daarin zit bij mij verdriet, maar ook gelukkige tijden.

Ik hoop dat je dat ook kunt zien? Dat ik ook vrolijk ben en positief in het leven sta.

Ook de wereld vind ik niet vreemd, ik voel me erg thuis, vooral met de natuur en natuurlijk met mijn gezin, alleen de andere mensen die erop lopen die zijn af en toe een beetje vreemd en kan ik moeite mee hebben, omdat ik denk dat ik anders ben. Ik heb het gevoel dat ik wat dieper ga dan de schoolpleinmoeders bij ons op school. Niet zo oppervlakkig.

Heel erg bedankt nogmaals Anne
Anne
Anne sep 23 '08
hoi maris

''Maar wat ik wilde vragen, je schrijft dat het verleden pijn en verdriet hebben gebracht en dat het getekent staat op mijn gezicht...zie ik er ongelukkig uit dan? Nee toch hoop ik??''

Nee de meeste mensen zullen dat ook niet van je zien hoor. Alleen mensen die gevoelig zijn en foto's kunnen lezen zouden dit kunnen op merken

Je staat zeker niet negatief in het leven dat is zo winkje staat positief in het leven.

Weetje eigenlijk dat je hsp bent??
Liefs aNNe
Maris1976
Maris1976 sep 23 '08
Hoi Anne, ik vind het erg knap dat je dit zo kunt lezen, lees je al lang foto's en hoe kwam je daar dan achter?

Ja ik weet dat ik hsp ben, al een tijdje nu en ik ben er trots op geloof ik. Ik heb de diagnose adhd gekregen een tijdje geleden, omdat ik lijdt aan chaos in mijn hoofd en geen structuur aan de dag kan bieden wegens overprikkeling, maar hsp kan ik toch iets meer mee.

Leuk je zo te leren kennen, het is net alsof je mij al wel erg goed kent nu...ehehe

Liefs Maris
Anne
Anne sep 23 '08
Hoi Maris,
Ik lees al een paar jaar foto's ik kwam er achter toen ik hier op merudi kwam en me verhaal vertelde dat ik vaak dingen voel van andere mensen weet hoe ze zijn enzo toen zei nims dat ik misschien ook wel fotos kon lezen en toen probeerde ik dat en ging best aardig al zeg ik het zelf smile

Ik weet heel snel als ik iemand tegen kom onbekend of bekend hoe die persoon is waar die mee zit en wat die gene moet doen om zich beter te voelen.. ik voel soms de pijn verdiet vanandere vroeger nam ik het te vaak over was vaak ziek deed dit onbewust ik had heel koud en raare dromen.
Ik ben erachter gekomen sinds een half jaar dat ik ook hsp ben hierdoor heb ik me grenzen beter leren kennen en mijn gevoelens.. ik wist niet dat ik gevoelens had voelde altijd alles van anderen maar niet mezelf.
Ik heb een boek gelezen en me wereld veranderde in 1 klap een boek over hsp. Misschien ook wat voor jou smile

Ja hsp is eigenlijk een hele goede eigenschap vind ik zelf als je je er zelf in verdiept leer je jezelf heel goed kennen en met je zelf om gaan. smile

Ik vind het ook leuk je te leren kennen het voelt heel apart en goed smiledat heb ik niet zo vaak

Liefs aNNe
Maris1976
Maris1976 sep 24 '08
Grappig, ik voel ook heel goed mensen aan, soms lijkt het net alsof ik al weet hoe ze in elkaar steken voordat ik een woord met ze heb gesproken, ik doe hier niks mee, maar mijn vriend weet wel dat ik zo ben. Hij staat wat met meer beide benen op de grond, maar dat sta ik ook voor mijn gevoel.

Sowiezo heb ik sterk het gevoel dat ik een heel sterke intuitie heb en ga ook vaak mijn gevoel achterna.
Voorheen deed ik dit niet, maar kwam erachter dat ik toch wat vaker mijn gevoel moet gebruiken. Juist omdat ik met mijn verstand handelde gingen er dingen niet goed, het voelde niet goed. Nu nog mijn grenzen bewaken...hahaha

"leuk" dat je ook hsp bent Anne, ik vind het echt een verrijking, heb jij dat ook? Welk boek was dat die je hebt gelezen over hsp?

Fijne dag smile
Anne
Anne sep 24 '08
Misschien kan jij dan ook wel foto lezen maris smile
Je kan het proberen bij mijn foto maakt niet uit als je in begin maar paar dingen weet te zegen of misschien weet je wel heel veel ';)
probeer het zou ik zegen

je grenzen bewaken is zeker van levensbelang smilehet is soms wel moeilijk ja

Het boek wat ook wat voor jou zou zijn is carolina bont- Hoogsensitiviteit als kracht
Het is een heel mooi en interessant boek ook met oefeningen. Ik heb dat boek ook van iemand gekregen hier op het forum smile

Liefs aNNe
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 25 '08
Maris, ik denk dat Anne een hele mooie reading gedaan heeft en je al veel antwoorden gegeven heeft.

Als aanvulling wil ik je meegeven dat het op dit moment ontzettend belangrijk is dat je keuzes gaat maken in de dingen die je wérkelijk wilt. Want dit haalt je soms wat uit je energie, geeft je een loom gevoel. Je hebt naar mijn idee een doel nodig, iets om naar toe te werken. Ga eens na waar je passie ligt en zet die stap, want dan gaat het ook daadwerkelijk de dingen brengen waar je zo naar verlangt. Je hebt zoveel in je, maar je laat het een beetje liggen lieverd! In je aura zie ik best veel oranje, roze (een beetje margenta roze = sterk roze) en een grijs stukje rechtsboven je hoofd. Het oranje staat in bij jou voor levendigheid, plezier en warmte maar neigt soms naar licht oranje en die uit je dan door irritatie die je soms zelf niet begrijpt. Het roze staat voor mijn gevoel bij jou voor medeleven, liefde voor je medemens, je soms verstoppen voor dingen waar je je geen raad mee weet en heel erg je best doen om alles goed te doen.

Kan je daar iets mee?
Maris1976
Maris1976 sep 26 '08
Origineel bericht van: Bezoeker
Maris, ik denk dat Anne een hele mooie reading gedaan heeft en je al veel antwoorden gegeven heeft.

Als aanvulling wil ik je meegeven dat het op dit moment ontzettend belangrijk is dat je keuzes gaat maken in de dingen die je wérkelijk wilt. Want dit haalt je soms wat uit je energie, geeft je een loom gevoel. Je hebt naar mijn idee een doel nodig, iets om naar toe te werken. Ga eens na waar je passie ligt en zet die stap, want dan gaat het ook daadwerkelijk de dingen brengen waar je zo naar verlangt.

Bedankt voor het lezen Pacho smile
Ik heb dus nu op dit moment geen idee wat ik wil gaan doen. Ik ben op het moment thuisblijfmoeder van 3 kleintjes en dat is echt waar ik voor ga, wel ontzettend vermoeiend.
Ik voel wel een prikkel dat er meer is voor me weggelegd dan alleen maar moederen, maar daar is de tijd nog niet rijp voor. Ik heb geen idee wat ik wil en waar en met wie.
Ik ben wat dat betreft een echte laatbloeier en doe meestal de dingen die op min pad terecht komen. Na jaren nagedacht te hebben wat ik nu echt wilde kwam de conclusie dat ik het dus echt niet weet. Gewoon helemaal niet.
Dus dat vind ik nog wel spannend allemaal. Ik denk er op dit moment ook af en toe aan, maar schuif het weg, omdat ik het ook wel wer eng vind op de arbeidsmarkt of waar dan ook.

Wat leuk dat je mijn aura kon zien en wat een mooie kleuren ook smile
Alleen dat grijze vlakje boven mijn rechterkant van mijn hoofd kan ik niet plaatsen. Heeft de rechterkant ook nog iets van betekenis?

Liefs Maris

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420