Loading...
nl

Is het soms vakantie?

LPChip
LPChip okt 14 '06
Ik heb gemerkt dat er de laatste dagen weinig activiteiten op het forum zijn...

Is er soms een vakantie waarvan ik niet op de hoogte ben? :rolleyes:

Een topic om weer wat leven op het forum te krijgen :)
Delen:
mause
mause okt 14 '06
volgens mij is het geen vakantie. ben zelf op het moment niet echt actief, omdat ik niet echt lekker in mijn vel zit. sorry, daarvoor. zal proberen weer wat vaker wat van me te laten horen, maar kan niets beloven.

liefs maureen.
Tamara26
Tamara26 okt 15 '06
Nee hoor.
Wij hebben ook geen vakantie!

T is wel erg saai zo he?

Snap ook niet waarom ze helemaal niet op mijn foto's reageren.......
NIMS had al een upje geplaatst, maar nee hoor, niks. Vind dat wel een beetje flauw.
Ik weet dat t vrijwillig is en dat ze er geen geld voor krijgen....
Maar hoe lang hebben die foto's er niet opgestaan?

Nou ja, wil er niet langer over zeiken.

Groetjes Tamara.

P.S Heb mijn zoontje bij de pasar malam een steentje uit laten zoeken.
Hij pakte de bergkristal! Wat houd dit in en wat doet deze steen?
CoZ
CoZ okt 15 '06
Ik denk dat je zoontje bergkristal mooi vindt ;)
Tamara26
Tamara26 okt 15 '06
Ja , dat begrijp ik, dat ie m mooi vind. Maar deze stenen hebben een helende werking, daar doel ik op!!
Hahaha.
CoZ
CoZ okt 15 '06
ow.... hahahahaha... sorry Tamara, ik weet bar weinig van stenen, maar via Google vond ik:

Bergkristal
Heeft een heldere tot troebel witte kleur. Is een krachtige steen (kan voor sommigen te hard zijn). Reinigt en zuivert, bijvoorbeeld na ziekte of operatie. Verdrijft depressies en angsten, tegen duizeligheid en evenwichtsstoornissen. Bevordert helder denken. Geeft energie (oplaadsteen)
Tamara26
Tamara26 okt 15 '06
Heeft ie m zeker voor mij uitgekozen!!

Hahaha dat is wel grappig.
Nou ja hij had er 2 dus ga ik er maar eentje lenen. hihi.
jo
jo okt 16 '06
heej
ik heb ook geen vakantie maar wel ff een hele drukke tijd! we zijn dit weekend helemaal verhuisd!!! eindelijk een plekje voor mezelf en wij en de honden hebben het (tot nu toe) kei goed naar ons zin! heerlijk is dat..
Bobby is trouwens een stuk relaxer nu (al na 2 dagen) hij is niet meer zo bang en schrikkerig (kan ff geen ander woord verzinnen) ikzelf ben ook een stuk relaxer dus misschien was het al die tijd gewoon mijn schuld.. maar goed daar kan ik toch niks aan doen. nu ga ik ff verder kijken op het forum of ik nog iets gemist heb
groetjes Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '06
Hey, het is idd geen vakantie. Ikzelf ben heel druk bezig geweest met het restylen van http://www.goedzo.com Dat is nu vrij goed klaar, dus check it out ;-). Ik heb dus wat meer tijd om hier weer wat vaker rond te hangen :).
Ayasha
Ayasha okt 17 '06
Nee helaas niet, anders was ik hier wel vaker te vinden :D

Ik ben vanaf nu ook weer meer online. Na een hele zware week is het tijd om weer even tot rust te komen ;)
Wendy's
Wendy's okt 22 '06
IK WAS OP VAKANTIE!!! :D
kben gisteren avond pas terug gekomen

het was super vet!!

alleen het terug gaan naar nederland was niet leuk.. en het afscheid nemen :(
LPChip
LPChip okt 22 '06
Bedenk niet dat je weg gaat van je huidige bestemming, maar dat je naar je volgende bestemming toe gaat. Dan wordt de pijn zachter. :)
Wendy's
Wendy's okt 22 '06
dankuu :)

komt omdat mijn vriendje daar woont,
en die mis ik nu gewoon :(

maar in december ga ik waarschijnlijk weer terug :D
Ayasha
Ayasha okt 27 '06
jaah het is vakantie :DIk heb nu een weekje vrijaf van school! Daarna is het wel weer 2 maanden werken (anderhalve eig) want dan zijn de exames van kerst alweer maar daar denken we nu nog niet aan :D
LPChip
LPChip okt 30 '06
Weet iemand waar de reanimatie spulletjes liggen? Blijkbaar was het niet genoeg, want het is weer een beetje ingezakt... :(
Wendy's
Wendy's okt 30 '06
idd :(
jo
jo okt 30 '06
ja iedereen heeft het druk denk ik! is dat niet altijd rond deze tijd van het jaar dat iedereen het drukker heeft dan normaal? het zal wel gewoon aan mij liggen hoor!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '06
Ik ben net terug van een weekendje Londen :). En kijk nu weer eens even of er nog wat te doen is hier. Is alweer laat, dus veel zal ik niet meer zeggen. Maar goed, laten we niet iets melden om het melden. Er komen vast wel dingentjes boven die interessant zijn om te delen :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '06
pfff 57 actieve onderwerpen. Het is tijd voor vakantie people ;). Ik houdt het amper bij :p .
Wendy's
Wendy's nov 30 '06
Ik hou het al niet meer bij!!!

maar das wel irritant, want als ik iets gelezen heb dan blijft dat blauw! en blijft het nog op 'nieuwe post' staan! dus dan lees ik steeds alles dubbel! :p
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420