Loading...
nl

Ons huis..,

Wendy's
Wendy's sep 23 '08
Ik droomde vannacht dat ik in turkije was, en dat ik samen met mijn vriendje en een ander meisje (volgensmij collega) naar huis liepen.
Toen we thuis aankwamen (het huis zag er anders uit heel klein en alleen maar van hout), zagen we dat de buitendeur nog open stond. We gingen naar binnen om te kijken of er iemand was. En er was nog iemand binnen, een inbreker!! we rende naar buiten, mijn vriendje pakte ons pistool (dat we ook hebben), en begon te schieten op hem, maar hij ontsnapte.

daarna ging het meisje weer terug naar huis toe.
iets later kwam er een man aan lopen die ik nog nooit gezien had, hij ging langs me zitten en pakte mijn hand.. hij begon automatisch schrift te schrijven, ik pakte zijn pen en papier af en ik nam het voor hem over. Ik kan alleen nog herrineren dat ik steeds 'fethiye' opschreef (daar woon ik).


In het echt hebben we 7 of 8 keer inbrekers gehad in dat huis..,
Delen:
Stardust
Stardust sep 23 '08
Wendy

De man lijkt mij geen inbreker maar een helper.
Jij bent begaafd en het zou best eens een kanaal voor je kunnen zijn. Hij is in huis omdat het symbolisch staat voor jouw bewustzijn. Het huis is je persoonlijkheid. Het is dan ook niet vreemd dat hij binnen raakt, immers in dromen of geest kun je niets afsluiten. Het aardse ego meent altijd rechten te hebben en alleenheerser te zijn en beseft niet dat die instelling in de geest niet opgaat. Dus schieten is schieten op iets in jezelf.
Ik denk dan ook dat de man binnen en buiten een en dezelfde zijn.

Een heel klein huis kan betekenen een beperkte visie. Het is wel een natuurlijk houten huisje. Soms is dat een symbool voor het zielehuisje.

Het is best wel eng als je in het echt zoveel last hebt gehad van inbrekers.

Groetjes,
Wendy's
Wendy's sep 23 '08
thnx voor uitleggen..

Jah, misschien is dat dezelfde man geweest. Eerste voelde het eng toen we hem in huis zagen, en toen man terug kwam voelde het juist weer heel erg goed..

Wat bedoel je precies met kanaal??

jah best eng, ik ben zelf 4keer thuis geweest toen er ingebroken werd. toen ik gewoon lag te slapen..
en we hebben zelfs ijzere tralies voor alle deuren en ramen! breken ze gewoon af!!
Stardust
Stardust sep 24 '08
Hoi Wendy,

hij zou een soort gids kunnen zijn die je helpen kan.
Met kanaal bedoel ik dan een verbinding.
Voor mensen die stemmen horen is dat een telefoonlijntje.
Voor anderen kan dat visueel zijn of intuïtief.
Hij kan ook als helper in dromen blijven optreden.
Hij kan een representant zijn van je mannelijke helft.

Doodeng als je in zo een omgeving moet leven zeg.
Beetje The Wild West.
Zelf heb ik ook wel ervaringen met inbraak en diefstal.
Durfde bijna niet meer weg te gaan. Daarna een alarm geïnstalleerd en dat heeft mij toch voldoende zekerheid gegeven, dus ben ik wel over de meeste angsten heen. Toch droom ik nog heel vaak dat de buitendeur niet op slot zit. In werkelijkheid sluit die ook niet zo degelijk als ik zou willen, maar daar is niets aan te verbeteren. Ook hier zijn heel wat inbraken geweest.
Er opereerde zelfs een Roemeense bende in een wijk.

Liefs,
Wendy's
Wendy's sep 24 '08
Okee.. ik snap!

Haha.. inderdaad zoiets als 'Wild West'.
Het is daar bijzonder als er een avond NIET gevochten word.. en 80% van de inwoners loopt daar met een mes of pistool op zak!

Maargoed ik heb er niets mee te maken.. en als er iets gebeurd ik heb veel mensen die achter me staan, dus dat geeft wel een goed gevoel! smileIk voel me alsnog veilig daar tonguesmile
gast
gast sep 24 '08
Het is wel een plek waar je geconfronteerd wordt met je angsten. Zijn al je angsten reeel of zijn het uit veronderstellingen geboren angsten? Heb je vertrouwen in het leven of speelt wantrouwen ten aanzien van je medemens je parten? Ik heb het gevoel dat je door deze periode heen moet en moet uitzoeken waar je zelfvertrouwen haperd. Zelfvertrouwen staat voor mij gelijk aan het algemeen vertrouwen in het leven. Wat is het dat je niet vertrouwd?
Wendy's
Wendy's sep 24 '08
jah, ik weet niet precies waar het vandaan komt!

er is ook zoveel veranderd dit jaar in mijn leven, ik heb alles opgegeven hier in nl (ik deed topsport, modellenwerk, ik werkte ook nog, geen school, vrienden blablabla).. maar daar heb ik zelf voor gekozen

ik zal eens een foto plaatsen van de afgelopen tijd, maybe komt er iets uit..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki