Loading...
nl

Portals waarnemen

nikskeuh
nikskeuh sep 20 '08
Ok, maar ik ga er niet te zeer over vertellen anders gaan we echt wel off-topic (wat overigens niet zo leuk zal zijn voor Sarake denk ik).

Enerzijds in mijn nachtbewustzijn waar ik via men dromen naar andere frequenties ga. Soms herinner ik dit overdag nog waar ik shifte en als het een steeds terugkerende plek is in verschillende dromen weet ik het zeker. Diezelfde medium bevestigde dit omdat ik het eerst zelf niet kon geloven.

Anderzijds overdag dat ik een beetje als het ware naar die plek wordt "toegezogen", als ik mijn handen uitsteek dan voel ik de energie sterker worden op die plekken.

groetjes
Delen:
Maryssa
Maryssa sep 21 '08
Quote:
Ok, maar ik ga er niet te zeer over vertellen anders gaan we echt wel off-topic (wat overigens niet zo leuk zal zijn voor Sarake denk ik).

Enerzijds in mijn nachtbewustzijn waar ik via men dromen naar andere frequenties ga. Soms herinner ik dit overdag nog waar ik shifte en als het een steeds terugkerende plek is in verschillende dromen weet ik het zeker. Diezelfde medium bevestigde dit omdat ik het eerst zelf niet kon geloven.

Anderzijds overdag dat ik een beetje als het ware naar die plek wordt "toegezogen", als ik mijn handen uitsteek dan voel ik de energie sterker worden op die plekken.

groetjes
Quote:




Hallo Nikskeuh,

Zo even een nieuw topic geopend.
Hoe moet ik me dat voorstellen dat shiften? En om wat voor soort plekken gaat het dan voor jou? Ik ken het zelf niet en vind het boeiende materie.

Groetjes Maryssa
Ashrobbe
Ashrobbe sep 21 '08
Goedemorgen,

Ben pas lid van gisteren. Bestaat er over die "portals" materiaal dat je bvb kunt lezen of raadplegen?? Of is mijn vraag niet relevant in deze materie?

Greetz,

Robertusss.
nikskeuh
nikskeuh sep 21 '08
@ Maryssa
*Hoe moet ik me dat voorstellen dat shiften?*
Op die plaatsen waar zich een portaal bevindt bevinden zich meestal bezoekers van andere frequenties.
Soms heb ik er in mijn dromen contact mee en dan gaat het gewoon vanzelf, echt veel kan ik mij er niet van herinneren alleen dat portaal dan.
Een medium vertelde mij dat ik bij die portalen een voor mij speciale code invoer die symbolisch is voor mijn aanpassingen aan het lichaam waardoor ik langer dimensionaal kan shiften.
Ik heb ooit mijn andere zielsdelen op aarde ontmoet via dit portaal, jammer dat ik maar weinig van herinner.
Ik heb ook minder leuke ervaringen met die portalen.
Die portals zijn er altijd al geweest maar naarmate de tijd vordert komen er steeds meer.

@Ashrobbe
Sorry, ik weet niet echt een boek of site. Ik heb er zelf jaren aan gedaan eer dat ik het zelf kon inzien.
Het gebeurt allemaal in mijn nachtbewustzijn.
In mijn dagbewustzijn kan ik mij alleen maar kleine stukjes herinneren die dan "dromen" zijn.
Tis ook dankzij die medium dat ik zo het zeker weet.

veel liefs
Ashrobbe
Ashrobbe sep 21 '08
Dankje, voor reply. Idd, het is niet "in taal" uit te drukken. En het zoooh menselijke?? wereldje verkiest nog altijd de enkel maar de louter zintuigeljke waarneming, dus ook geen boeken of info, tsss. Al es nagegaan wat er aan spullen, materiaal, zelfs gloednieuwe dingen , in de originele verpakking zelfs, ongeopend "kleeft"?? Als men er wat gevoeliger? in wordt, heeft men er hopen werk aan en mee. En "Kunstvoorwerpen", allerhande, als vb, daar hangt ook nogal wat aan "vast", brrr. Iedereen, ik bedoel er niemanden special mee, ikzelf dus ook inbegrepen, "resoneert" wel altijd op "iets" en in deze dualiteitsmodus, lijkt dat niet altijd even gunstig en "met z'n allen", maken we der wel een erg gevariëerd "hutsepotje" van. Het lijkt mij dat er ook poorten( portals) zijn die niet "bemand" zijn, weetni waarom dat zo is (reserve??), ook partals met "enkel-ricing" en OP's,(Obeservatie Posten), pfff, 't lijkt wel net of wij voeren hier in meer dan totale onwetendheid een soortement toneelstuk op, zonder da we enig benul hebben "waar" ons geacht?? publiek zich zou kunnen bevinden.

Heb maar langs deze weg geantwoord, want 'k wind niet zo meteen "waar" deze discussie ergens staat. Als't niet bevalt, weetek dat graag, danku.

Heb een weldoende nachtrust !

OM Namah Shivayah & D.S.V.
Robertuss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki