Hallo,
Ik doe het iets anders dan de anderen.
Ik doe eerst een stukje telepathie, daarna geef ik droomsymbolen waarvan ik daarna de uitleg geef.
Je foto heb ik eerlijk gezegd niet nodig, maar bekijk ze wel altijd effe. Tikkeltje nieuwsgierig.
Telepathie:
Probeer wat mee jezelf te zijn, loop niet met alle winden mee. Je past je dus teveel aan aan anderen, probeer jezelf te blijven. Ga wat meer rust inplannen en zorg ervoor dat je lichaam en geest rust krijgt, nu heb je de neiging jezelf te vergeten en dat drukt je eigen groei. Als je dus verder wilt komen dan zul je wat consessies moeten doen anders kom je maar langzaam verder. ga wat meer met de natuur doen, dat is goed voor je, wandelen in het bos is al goed wat dat betreft, het brengt meer harmonie in jezelf.
Droomsymbolen:
ik zie iemand die op een wit balkon staat en naar onderen kijkt, dan ineens staat ze in een witte wasmand en gaat naar beneden. Voor haar is een grote donkere muur met een dubbele poort, ook donker. De deur gaat open en je stapt naar binnen, binnen staat een man met een zwart kleed en een wandelstok, hij lijkt heel oud en is ineengekrompen. Als jij naar binnen gaat wuift hij dat ik weg moet met zijn rechterhand.
Uitleg hiervan:
Een balkon is een uitstulping van het huis, het huis kan het lichaam voorstellen en dus is het balkon dan de borsten, iets moederlijks dus. Als je daarvan van af valt dan lijkt de geborgenheid weg die je ooit wel had. Maar je bevind je dan in een wasmand, waarom in een wasmand, probeer je je kleding te laten reinigen, maar dan moet je die in een wasmachine doen en niet afwachten totdat het er vanzelf inloopt. Je wilt dus wel een innerlijke reiniging maar je blijft vooralsnog passief hierin.
De zwarte muur en poort is denk ik een verdediging en lijkt te horen bij die val, wellicht een noodzakelijke verdediging in jezelf, want de man gebaart dat ik moet gaan, ik heb niets te zoeken in jouw domein. Je lijkt dus moeite te hebben met het toelaten van mensen in jou innerlijk, in je leven.
Droomsymbolen 2e deel:
Ik zie weer een oude man met een zwart kleed, een lang kleed. Weer een stok heeft hij bij zich, hij knielt en gooit wat water in zijn gezicht en wast zijn gezicht dus. Hij lijkt nu wat op Jezus ineens. Dan zie ik ineens witte vleugel verschijnen achter hem, een andere man of vrouw komt eraan (denk vrouw), ook witte vleugels. Dan zie ik twee toilet potten, een man links lijkt op een prins, lichtgekleurd jasje met zwarte vertikale streepje (enkele bij de schouders). hij plast in het toilet, naast hem staat iemand met een cape op, deze gaat af en ik zie een vrouw met lichtgevende glinsterende ogen, mooi beeld om te zien dit. ze wrikt wat aan de toilet pot, alsof hij los moet of niet goed vastzit. Dan graait ze in het toilet en haalt er een metaalkleurig dingetje uit. Het lijkt een klein rondje met een staafje in het midden erop. Als ze in het staafje blaast komt er een bel op, daarna zet ze die neer en lijkt het een schemerlampje met een bol energie erop, de energie zie ik op en neer flikkeren in de bubbel.
Uitleg hiervan:
De Man in het zwart is waarschijnlijk de Wijze man in jezelf, je innerlijke wijsheid dus (Is een archetype). Als je je gaat reinigen wordt deze minder negatief en krijgt zelfs witte vleugels waardoor je deze weer uit kan slaan. Dan komt er een vrouw bij, de wijze man is vaak bij de Anima te vinden, de vrouw beleeft de anima (de vrouw in jezelf). Dit betekend dat er iets meer harmonie komt en je lijkt vrijer te worden. De Animus( man in jezelf) is aan het plassen en hij loost dus innerlijke rotzooi in het toilet. De animus in je lijkt hier dan positief te zijn, die vertegenwoordigd je mannelijk eigenschappen zoals rationeel denken, verstand, genius etc.
De vrouw lijkt mij het goddelijk deel van jezelf, je ziel dus. De ogen verraden dat het iets goddelijks is iig. Het toilet zit los blijkbaar en dus moet dit eerst gerepareerd worden, dmv innerlijke reiniging dus. De bal met energie vertelt denk ik dat deze dan steeds meer invloed krijgt, je overige innerlijke delen en vooral je ziel, krijgen meer en meer vat op je, dit gaat langzaam maar zeker uiteraard. Nu lijkt je nog verstoken van je ziel, maar dit komt goed als je je innerlijk reinigt.
Hopelijk heb je er wat aan.
Harmonie