Loading...
nl

Pas Fotolezen

Delen:
Wendy's
Wendy's sep 18 '08
ik wil wel een poging wagen..

het is voor mij wel een jaar geleden:

Wat ik zie is dat er een belangrijk overleden persoon, bij jou rondhangt, en een beetje op je past en let, (volgensmij een jongen
ik krijg het woord 'zoon' door.

Ook zie ik dat je niet van leugens houdt.
Soms ben je niet een van de makkelijkste.

Heb je soms last van stress, of drukte die je niet goed aan kan??
Als jij je niet op je gemak voelt, denk aan boos of verdrietig zijn.. toch laat jij de buitenwereld merken (door je uitstraling) alsof je het goed hebt. Mensen zien niet snel of je ergens mee zit, toch kan jij wel je gevoelend uiten bij personen die echt belangrijk voor je zijn., en waar jij je goed bij voeld.. ik denk alleen niet dat dit veel personen zullen zijn, zal maar een klein aantal zijn.
als jij je op een moment niet zo goed voelt.. wil jij er niet zoveel aan denken, en zo snel mogelijk eroverheen,.

Je beroep vindt je erg belangrijk.
Ik denk dat jij graag mensen wilt helpen die probleme hebbe. ik zie iets van meedeleven.. alsof jij kan mee leven in de situaties van andere personen. en dat jij hier ook wel iets mee kunt, of wil doen.

Je komt vriendelijk over.
'niet begrepen worden', hmmmm ik weet niet of dat jij sommige mensen niet begrijpt, ofdat jij jezelf anders voelt dan hen. Of jij soms het gevoel krijgt om niet begrepen te worden, alsof je voelt dat andere mensen je anders vinden.

Ik voel iets van rust, en krijg een soort van rustig landschap tezien.. ook dieren, maar meer natuur..

Je denkt goed aan jezelf, hoe je het beste kunt handelen. en wat dus het beste voor jou is.

ik heb het gevoel dat jij je foto laat lezen met een doel? en niet alleen voor jezelf, maar ook voor andere reden. ik denk dat je eerst je foto laat lezen, en dan pas iets over jezelf verteld!

hmmmm ik denk dat het dit was.. is dus super lang geleden voor mij! dus ik weet niet of ik het goed heb gedaan..
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 18 '08
Kom jij oorspronkelijk uit Griekenland? Je lijkt me een hele sterke persoonlijkheid, goed in balans voor jezelf en voor anderen. Je bent zorgzaam, maar niet meer ten koste van jezelf. Je hebt behoorlijk wat meegemaakt in je leven, maar je bent goed in staat daar mee om te gaan. Je verdriet stop je soms wel een beetje weg en je bent een sterke persoon in discussies, je laat je niet alles wijsmaken. Je bent goed in balans al denken de mensen uit jouw omgeving soms dat dit niet zo is. Temperament en emoties zijn gewoon normaal voor jou, maar je merkt soms dat mensen er meer van maken dan het is. Je hebt goed inzicht in mensen en je zou een goede psycholoog zijn. Je houdt ook van creatieve dingen en kunst. Ik heb het idee dat je soms een beetje onder je kunnen werkt maar dat je iemand bent die ook van aanpakken weet en overal het beste uit haalt en er dan toch wel plezier in vind.
Wat is de reden dat je deze foto wilde laten lezen? Ik heb het gevoel dat er een belangrijke vraag is die ik hierboven niet beantwoord heb, wellicht wil je die ook stellen? Eventueel per pm.
Wendy's
Wendy's sep 18 '08
Origineel bericht van: Wendy's

Je beroep vindt je erg belangrijk.
Ik denk dat jij graag mensen wilt helpen die probleme hebbe. ik zie iets van meedeleven.. alsof jij kan mee leven in de situaties van andere personen. en dat jij hier ook wel iets mee kunt, of wil doen.

ik kreeg ook 'psycholoog' door, daarom dat ik het zo opgeschreven heb
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 18 '08
Hey Wendy, dat is herkenbaar hoor. Het kan helpen om direct (desnoods eerst op klad) op te schrijven wat je hoort.
Namasté
Namasté sep 18 '08
Hoi Wendy's,

Veel dingen die je geschreven hebben passen, ik ben onder de indruk.

Die overleden persoon kan ik (nog) niet helemaal goed plaatsen maar ik heb de indruk dat ik hier iets mee kan / mag.

M.b.t. leugens; helemaal waar, door leugens te vertellen geef je een ander geen eerlijke kans in mijn ogen... En dat ik niet een van de gemakkelijkste ben, dat is ook helemaal waar ;-)

De stress en drukte die je voelt heeft te maken met veranderingen die de afgelopen tijd in mijn leven hebben plaatsgevonden. Na een periode van 6 jaar op mezelf geweest te zijn heb ik nu een relatie met een man met drie kinderen waarvan er 1 klassiek autisme heeft. Zelf heb ik geen kinderen en deze overgang levert voor mij nog wel eens een stukje drukte / stress op waarin ik een balans in het zoeken ben.

Qua emoties ben ik geen open boek en er zijn inderdaad maar enkele mensen waarbij ik mijn emoties kan / wil laten zien.

Mijn werk / werkrelaties lopen als een rode draad door mijn leven, dit is voor mij een belangrijk leerproces (gebleken). Op dit moment werk ik samen met mijn partner in een bedrijf waar we voedingssupplementen maken die ingezet worden bij 'zieke' mensen en met name kinderen. Hiermee proberen we een handvat te geven aan mensen die dit kunnen gebruiken. Zelf denk ik dat we een bijdrage mogen leveren aan een stukje (spirituele) bewustwording.
Het is een mooi en dankbaar beroep, maar ook wel zwaar op momenten aangezien ik soms moeite heb me te beschermen tegen de pijn / verdriet van anderen.....

Het niet begrepen worden is iets wat ik ook kan plaatsen aangezien ik anders denk dan andere mensen of dat ik andere mensen niet helemaal begrijp. Dit gaat al stukken beter dan in mijn verleden.

De rust en het rustige landschap heeft te maken met de omgeving waarin ik werk / woon. Het is een geweldige plek in een natuurgebied omgeven door bomen, gras, dieren en een geweldige oase aan rust.....

Het doel van het lezen van mijn foto is mij niet helemaal duidelijk. Ik heb het idee dat ik een stukje aanvullende informatie krijg waar ik iets mee mag.

Nou Wendy's helemaal super gedaan ondanks dat het zo lang geleden voor je is.

Een dikke dankjewel!!

Liefs Pas
Namasté
Namasté sep 18 '08
Hoi bezoeker,

Dank je wel voor je lezing. Griekenland kan ik niet plaatsen, maar ik heb wel eens eerder een reading gehad waar er gerefereert werd naar zuidelijke voorouders. Qua temperament en emoties kan ik dit zelf beter plaatsen ;-)
M.b.t. persoonlijkheid ben ik inderdaad sterk (geworden) en voortdurend bezig met het vinden van een balans in mezelf en naar andere mensen toe. Het werken onder mijn kunnen en het kunnen aanpakken past op dit moment ook wel in het plaatje van mezelf. Ben de afgelopen jaren bezig geweest met kijken wat qua beroep en kunnen bij mij past. Denk dat de omgeving / collega's en het werkplezier hierbij vooropstaat. Ben er nog niet helemaal uit wat het nu precies is, maar hier wordt aan gewerkt. In ieder geval vind ik het een voorrecht om mensen te mogen helpen.

De reden van de fotolezing, daar ben ik nog niet helemaal uit. Afgelopen jaar nam ik regelmatig een kijkje op Merudi en iedere keer had ik het gevoel dat ik mijn foto mocht laten lezen... Dit gevoel liet me niet los maar het juiste moment was niet daar. Ben hier wel mee bezig.... Mocht het voor mij duidelijk zijn zal ik dit melden.

Dank je wel voor de tijd en moeite die je genomen hebt om mij deze informatie door te geven.

Warme groet,

Pas
Harmonie
Harmonie sep 19 '08
Hallo,

Ik doe het iets anders dan de anderen.
Ik doe eerst een stukje telepathie, daarna geef ik droomsymbolen waarvan ik daarna de uitleg geef.
Je foto heb ik eerlijk gezegd niet nodig, maar bekijk ze wel altijd effe. Tikkeltje nieuwsgierig. wink

Telepathie:
Probeer wat mee jezelf te zijn, loop niet met alle winden mee. Je past je dus teveel aan aan anderen, probeer jezelf te blijven. Ga wat meer rust inplannen en zorg ervoor dat je lichaam en geest rust krijgt, nu heb je de neiging jezelf te vergeten en dat drukt je eigen groei. Als je dus verder wilt komen dan zul je wat consessies moeten doen anders kom je maar langzaam verder. ga wat meer met de natuur doen, dat is goed voor je, wandelen in het bos is al goed wat dat betreft, het brengt meer harmonie in jezelf.

Droomsymbolen:
ik zie iemand die op een wit balkon staat en naar onderen kijkt, dan ineens staat ze in een witte wasmand en gaat naar beneden. Voor haar is een grote donkere muur met een dubbele poort, ook donker. De deur gaat open en je stapt naar binnen, binnen staat een man met een zwart kleed en een wandelstok, hij lijkt heel oud en is ineengekrompen. Als jij naar binnen gaat wuift hij dat ik weg moet met zijn rechterhand.

Uitleg hiervan:
Een balkon is een uitstulping van het huis, het huis kan het lichaam voorstellen en dus is het balkon dan de borsten, iets moederlijks dus. Als je daarvan van af valt dan lijkt de geborgenheid weg die je ooit wel had. Maar je bevind je dan in een wasmand, waarom in een wasmand, probeer je je kleding te laten reinigen, maar dan moet je die in een wasmachine doen en niet afwachten totdat het er vanzelf inloopt. Je wilt dus wel een innerlijke reiniging maar je blijft vooralsnog passief hierin.
De zwarte muur en poort is denk ik een verdediging en lijkt te horen bij die val, wellicht een noodzakelijke verdediging in jezelf, want de man gebaart dat ik moet gaan, ik heb niets te zoeken in jouw domein. Je lijkt dus moeite te hebben met het toelaten van mensen in jou innerlijk, in je leven.

Droomsymbolen 2e deel:
Ik zie weer een oude man met een zwart kleed, een lang kleed. Weer een stok heeft hij bij zich, hij knielt en gooit wat water in zijn gezicht en wast zijn gezicht dus. Hij lijkt nu wat op Jezus ineens. Dan zie ik ineens witte vleugel verschijnen achter hem, een andere man of vrouw komt eraan (denk vrouw), ook witte vleugels. Dan zie ik twee toilet potten, een man links lijkt op een prins, lichtgekleurd jasje met zwarte vertikale streepje (enkele bij de schouders). hij plast in het toilet, naast hem staat iemand met een cape op, deze gaat af en ik zie een vrouw met lichtgevende glinsterende ogen, mooi beeld om te zien dit. ze wrikt wat aan de toilet pot, alsof hij los moet of niet goed vastzit. Dan graait ze in het toilet en haalt er een metaalkleurig dingetje uit. Het lijkt een klein rondje met een staafje in het midden erop. Als ze in het staafje blaast komt er een bel op, daarna zet ze die neer en lijkt het een schemerlampje met een bol energie erop, de energie zie ik op en neer flikkeren in de bubbel.

Uitleg hiervan:
De Man in het zwart is waarschijnlijk de Wijze man in jezelf, je innerlijke wijsheid dus (Is een archetype). Als je je gaat reinigen wordt deze minder negatief en krijgt zelfs witte vleugels waardoor je deze weer uit kan slaan. Dan komt er een vrouw bij, de wijze man is vaak bij de Anima te vinden, de vrouw beleeft de anima (de vrouw in jezelf). Dit betekend dat er iets meer harmonie komt en je lijkt vrijer te worden. De Animus( man in jezelf) is aan het plassen en hij loost dus innerlijke rotzooi in het toilet. De animus in je lijkt hier dan positief te zijn, die vertegenwoordigd je mannelijk eigenschappen zoals rationeel denken, verstand, genius etc.
De vrouw lijkt mij het goddelijk deel van jezelf, je ziel dus. De ogen verraden dat het iets goddelijks is iig. Het toilet zit los blijkbaar en dus moet dit eerst gerepareerd worden, dmv innerlijke reiniging dus. De bal met energie vertelt denk ik dat deze dan steeds meer invloed krijgt, je overige innerlijke delen en vooral je ziel, krijgen meer en meer vat op je, dit gaat langzaam maar zeker uiteraard. Nu lijkt je nog verstoken van je ziel, maar dit komt goed als je je innerlijk reinigt.

Hopelijk heb je er wat aan.

Harmonie
Stardust
Stardust sep 20 '08
Harmonie

Die dubbele poort is toch denk ik een keus?
De oude man is gekrompen en daarmee niet op zijn volle maat.
Waarom zijn er twee toiletten? Dames en Heren?
Misschien is de wasmand een (vuil?) nest?
Omlaag vallen is een lagere energetische of bewuste status.
(Dan wel weer op de grond of basis)
Namasté
Namasté sep 23 '08
Hoi Harmonie,

Dank je wel voor deze bijzondere reading. Ik heb je tekst en uitleg een aantal keren gelezen.
Het innerlijk willen reinigen kan ik goed plaatsen. Ik zal ook zeker je advies ter harte nemen om wat meer rust te nemen door in de natuur te wandelen.

Namasté Pascale
Anne
Anne sep 23 '08
Hoi Namaste,

Ik wil je foto wel lezen hoor graag wat klopt en wat niet smile

Je bent een interessant persoon.
Daarmee bedoel ik dat je moeilijk te gronden bent.
Je hebt over het algemeen de dingentjes best wel op orde in je leven.
Veel beter dan vroeger. Ik denk dat jij een zoektocht naar jezelf wie je bent en wat je grenzen zijn je dingen je gevoelens hebt doorgemaakt en dat je daardoor nu een heel sterk persoon bent geworden.
Je straalt hierdoor rust en warmte uit naar de buitenwereld en kracht.

Je bent een krachtig persoon een doorzetter die niet snel opgeeft en voor de dingen gaat waar ze zich in verdiept.
Je houd erg van recht gelijkheid dit heb je al heel je leven gehad je kan er niet tegen als mensen niet gelijk worden behandeld als mensen worden voorgetrokken.

De zoektocht naar jezelf is wel een tocht geweest om eindelijk te kunnen vinden en te ervaren wie je bent.
Je bent anders dan andere mensen ik denk dat je dat zinnetje al vaak heb gehoord en heb gevoeld zeker toen je nog jonger was als kind puber.
Je bent ook anders dan andere je straalt een hele andere energie uit een energie die hier weinig is op deze planeet.
Ik vraag me af of je ook wel van deze planeet komt dat klinkt misschien een beetje raar maar ik krijg er zo gevoel van dat je uit een andere dimensie komt die veel hoger is heb je dit gevoel zelf ook wel eens?

Vroeger als kind puber in je jongeren jaren vond je deze wereld raar je had het erg moeilijk mee om je plaatst hier te vinden op aarde en deze te accepteren je voelde je zo anders.
Nu straal je rust en warmte uit en kracht. Je hebt je zoektocht naar jezelf goed bewandeld denk ik.

Hou je van katten of katachtigen??
Verder zie ik jou gezicht veranderen in wat andere gezichten wat dat precies betekent weet ik niet het kunnen geesten zijn die bij je zijn overleden personen, of mensen die je in vorige levens bent geweest ik weet nog niet precies wat dat inhoud waarom ik dat zie, de gezichten zijn echter niet negatief.

Ik hoor graag je reactie op mijn fotolezing smile
Liefs aNNe
Namasté
Namasté sep 24 '08
Hoi Anne,

Allereerst bedankt voor de moeite en tijd die je genomen hebt mijn foto te lezen.

Het moeilijk te doorgronden zijn heeft volgens mij te maken met de zoektocht naar mezelf. Het (nog) niet weten wat ik zelf voel(de) of wil(de) heeft geen duidelijke signalen naar mijn omgeving afgegeven. Ben hier absoluut in gegroeid en weet steeds beter wat ik wil en waar mijn grenzen liggen, door vallen en opstaan.

Het doorzettingsvermogen klopt ook wel, als ik ergens voor ga en een doel heb dan zal ik niet snel opgeven en ga ervoor. Qua gelijkheid; ik vind niemand meer of minder dan mezelf en kan absoluut niet tegen onrechtvaardigheid. Ik ben een vrij rustig persoon maar op moment dat iets niet rechtvaardig is werkt het bij mij als een rode lap op een stier ;-)

Ja het anders zijn dan andere mensen, dit heb ik inderdaad heel vaak gevoeld en dit heeft voor mij tot veel eenzaamheid geleid in mijn jeugd. Inmiddels kan ik hier veel beter mee omgaan. Dit heeft ook te maken met een stukje zelfacceptatie. Het uit een andere dimensie komen voel ik niet direct zo behoudens het feit dat anders denk / voel.

Het niet kunnen plaatsen van mezelf in deze wereld heeft voor mij ook weer te maken met de zoektocht naar mezelf en niet goed aan kunnen geven wat ik nu precies wilde. Veel mensen weten precies wat ze willen, hebben een passie, een lievelingsboek, -film, -kleur,
-getal, -zanger etc. Dit zijn dingen die ik niet zo voelde, ik had veel interesses en kon / wilde me denk ik niet beperken hierin.

Katten of katachtigen, nou ik vind dat katten geweldige ogen hebben maar heb er niet iets speciaals mee. Behoudens het feit dat ze doen wat ze willen. Ze zeggen wel eens een hond heeft een ‘baasje’ en een kat heeft ‘personeel’ .

Dank je wel!

Liefs Pascale
Anne
Anne sep 24 '08
Hoi Pascale

Ik hoop dat je er wat aan hebt aan de fotolezing.. waarom wilde je je foto laten lezen??
De zoektocht naar jezelf is nu wel compleet?

Liefs aNNe
Namasté
Namasté sep 26 '08
Hoi Anne,

Denk dat de zoektocht naar mezelf nooit compleet is......

Mijn foto wilde ik laten lezen omdat ik het gevoel heb/had een aanvullend stukje informatie te krijgen waarmee ik mijn spirituele weg beter kan bewandelen.

Liefs Pascale

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420