Vanacht droomde ik dat ik in een ander land rende.. ik rende weg voor de mensen die me achternazaten. Ik was op de vlucht.
Ze wilde mij hebben. Waarom weet ik niet.
Het waren mannen met pistolen maar hele oude pistolen en oude kleding bruinachtig. Van de pistolen die ze in de middeleeuwen gebruikte als je schiet komt er een rook wolkje vanaf. En oude klederdracht.
Heel de droom was trouwens bruinachtig.. somber.
Ik was met meerdere mensen aan het rennen op de vlucht die andere mensen kende ik niet.
Sommige werden neergeschoten. Ik zag bloed hoorde pijn.
Op een gegeven moment rende ik langs een rivier aan de overkant waren huizen alles was bruin achtig de rivier de huizen de lucht alles.
Ze zaten vlak achter me.. sommige mensen die vluchten zwommen de rivier over.. maar ze werden op gegeten door vissen die er zwommen een soort van haaien.
Ik verchool me onder de rand van de afgrond boven hoorde ik de mannen met pistolen.. ik kon kiezen of ik dook het water in of ze zouden me vinden.
Toen werd ik wakker.
Ik voelde me heel raar.. en nu nog steeds de droom betekent iets maar ik weet niet wat.
Ik heb het zo koud.... nu nog steeds gewoon niet normaal.. als ik het zo koud heb dan klopt er iets niet.
Ik voel me zo raar dat ik mezelf verdrietig voel ik heb hoofdpijn en ben bang maar voor wat.. ik voel angstig en niet op me gemak.. me energie is weg.
Het lijkt te zijn opgeslokt.
Wie kan me helpen met deze droom??
Liefs aNNe