Loading...
nl

The mediums, Event sept/okt 2008, Hilversum

Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 12 '08
Ik denk dat ik hier naar toe ga gewoon om eens te ervaren wat daar gebeurd. Paul Jacobs heb ik wel eens gesproken, boeiend, en bij Jose Godschalk heb ik wel eens een opleiding gedaan. ook boeiend.

Heeft er toevallig iemand zin om gezamenlijk af te spreken? Het is best kostbaar €75,- maar wel inclusief eten.

The Mediums
Iedere dag is er wel een programma over spiritualiteit op tv: Char Margolis, Derek Ogilvie, Het zesde zintuig, om maar enkele te noemen.
Paranormale zaken zijn niet langer meer taboe en krijgt steeds meer aandacht. De drang en de behoefte om bekend te worden met het onbekende wordt steeds groter.

Wilt u ook wel eens ‘live’ ervaren dat er meer is tussen hemel en aarde, dan is dit uw kans!
Van 29 september tot en met 28 november 2008 kunt u iedere werkdag in Studio 33 te Hilversum, een spetterende voorstelling bijwonen met topmediums uit Engeland en Nederland, afkomstig van het befaamde Arthur Findlay College nabij Londen.

Een interactieve voorstelling, in een intieme sfeer, waarbij u behalve toeschouwer ook deelnemer bent. Voorafgegaan door een uitgebreid luxe buffet met wereldgerechten, gelardeerd met mediums, astrologen, paragnosten, tarotisten, aura- en handlezers van eigen bodem. En gevolgd door een persoonlijke ontmoeting met de topmediums. Een unieke kans om u te laten inwijden in de geheimen van de “World of Spirits”. U zult versteld staan. Zien is geloven!

The Mediums
17.30 zaal open
18.00 - 20.00 uur Uitgebreid luxe buffet met mediums, astrologen, paragnosten, tarotisten, aura- en handlezers.
20.00 - 22.00 uur Opzienbarende voorstelling met demonstraties door topmediums uit binnen- en buitenland
22.00 - 23.00 uur Persoonlijke kennismaking met de mediums (‘meet & greet’).

http://www.themediums.nl/theater_mediumbuffet.html
Delen:
admin
admin sep 14 '08
Als ik het me kon veroorloven ging ik zeker !
Ik hoop wel op een uitgebreid verslag smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420