Loading...
nl

één

gast
gast sep 10 '08
Delen:
gast
gast sep 10 '08
Soms vraag ik me wel eens af of mensen daadwerkelijk hun verantwoordelijkheid willen nemen voor hun eigen leven. Ookal zeggen ze dat ze dat willen komen ze met ik weet niet hoeveel excusses om het toch maar niet te doen. Het grootste en meest gebruikte excuus is denk ik wel dat het altijd door anderen komt dat ze het niet kunnen. Welke anderen?
Dit filmpje (en alle andere die gemaakt zijn door deze mensen) kan confronterend zijn voor mensen met allerlei excusses maar ook zeer verhelderend en kan een eye opener zijn.

Ik vind ze, die ik tot nu toe gezien heb, geweldig.
Lena
Lena sep 11 '08
Eigenlijk zou het zo eenvoudig kunnen zijn he?
Het is een goed weergegeven,heb zelf ook geleerd alleen jij bent verantwoordelijk voor je gedachten,je gevoel en hoe je handelt.
gast
gast sep 13 '08
Het zou niet zo eenvoudig kunnen zijn, Lena, het IS zo eenvoudig!
Het hele gedoe van bewustwording draaid er alleen maar om ons te doen beseffen dat het eenvoud is, en dat je alleen door die eenvoud het allesomvattende kunt leren kennen. Maar ook dat is nog geen eindstation, maar slechts een middel/manier om weer verder te kunnen in de ontwikkeling. Het houd nooit op, het is eeuwigdurend.

De grens van ons bestaan is de grens van ons bewustzijn. Dit is geen vaste grens maar één gelijk de horizon.
gast
gast sep 13 '08
Nog eentje over oneness maar dan uitgelegt door iemand anders:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki