Loading...
nl

Oproepje:Ghosthunting Equipment.

Riaction
Riaction aug 30 '06
Hay Luitjes,

Ik zoek apparatuur wat je nodig hebt om te ghosthunten. Zoals EMF detector/ temperatuur meter enzvoorts enzovoorts.
Ik weet helaas alleen niet waar ik het kan halen.
Iemand enig ID & wat tips?
Delen:
LPChip
LPChip aug 30 '06
Gewoon uit nieuwschierigheid hoor, maar wat wil je daarmee gaan doen, als ik vragen mag?
Riaction
Riaction aug 30 '06
We lopen al een tijdje met het id in ons hoofd om Hier in Ierland te gaan ghost hunten. Nu willen we het natuurlijk eerst nog uit proberen. Dus zoeken we wat goedkopere apperatuur. Behalve de EMF meter wil ik wel wat duiten voor neerleggen.

Enige ideen waar ik het vandaan haal?

(Nims,Ierland is niet zo ver weg, is maar 1 uur en 10 min!)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
haha, leuke hobby waar ik een uurtje voor moet reizen. Zal ook wel niet gratis zijn zeker ;). Het lijkt me wel leuk om een keertje te meeten btw :).
Riaction
Riaction aug 30 '06
Geen probleem je kunt altijd komen. We hebben nog wel een luchtbed en een dekbed of slaap zakje voor je, wat jij natuurlijk prefereert. :D

Dus om slaapplek hoef je je geen zorgen te maken.
Tja, en de reis kan ik helaas niet voor je betalen.
Wanneer het zo ver is laat ik je het weten, zodat je een xtje mee kan.
Nu alleen nog beginnen...dus....wie kan mij helpen met de spulletjes????????

Ik had trouwens al gemaild naar het adres wat jij mij gaf, maar nog geen antwoord gehad. Heel erg bedankt Nims! Vind het super tof dat je deze website hebt gemaakt!! :DDankje wel!

pppssst, dit is de goedkoopste vlieg maatschappij om in Ierland te komen. http://www.ryanair.com/site/NL/ ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
Ben blij iets te kunnen doen voor de mensen. En daarnaast moet het nog in het Engels worden vertaald ;)maar daar ben je al mee bezig :D. Dus jij ook super bedankt!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki