Loading...
nl

heel even mijn moeder gezien

Beschermengel
Beschermengel sep 7 '08


Ik heb haar gezien tussen waken en slapen ..maar zo zie ik meestal bijzondere dingen!

Ik was in mijn keuken en stond naar buiten te kijken door de deurraam ..er was niets bijzonders te zien eigenlijk zoals altijd, ineens als een inslag stond mijn (overleden) moeder voor het raam..met haar tasje en bontjasje aan, ze schrok van mij en ik van haar! en was gelijk klaar wakker.
Het was eigenlijk best wel leuk ..moest er later om lachen ..want we schrokken allebij van elkaar.
We hadden en hebben een heel goede band met elkaar hoor.
Ik voel en ruik haar regelmatig ..en vooral als ik in de keuken sta. ( ze is 2 jaar geleden overleden)

Ik wilde dit met jullie delen...was in ieder geval best blij er mee!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 7 '08


Ja he...het is eigenlijk een beetje de humor van mijn moeder..we hadden altijd veel lol met elkaar, misschien wilde ze zich zo laten zien ..dat waar ze is ook humor is!
Lena
Lena sep 7 '08
en je weet dat het haar goed gaat.
admin
admin sep 8 '08
Fijn te weten dat ze nog zo dichtbij is.
Beschermengel
Beschermengel sep 10 '08


Ja Lena..ik weet dat het goed gaat met haar en eindelijk bij mijn vader is waar ze zo naar verlangde.

Ja Karin, is echt heel fijn om af en toe toch haar aanwezigheid te voelen..voelt zo vertrouwd aan! en veilig!
Lena
Lena sep 11 '08
Ja soms heb ik van die momenten zou het met allebei goed gaan?,ben soms intens verdrietig nog.(maar kan heel blij worden als iemand een ervaring heeft als jij,daar put ik toch weer kracht uit)
Ondanks het accepteren en verwerken en dat het al zo lang geleden is,zijn ze met regelmaat in mijn gedachten.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki