Loading...
nl

veranderen van naam

admin
admin sep 7 '08
Vandaag schreef ik een reactie op een schrijfsel van iemand hier. In eerste instantie leek het een nieuw persoon te zijn, later zag ik dat het een moderator was.
Ik vind het persoonlijk heel vervelend, is het omdat je even niet herkend wil worden?
Het zou in principe niets aan mijn antwoord af moeten doen toch vind ik het prettig om te weten wie ik tegenover me heb en dat als je je naam verander je dat even doorgeeft.
Kijk iedereen mag zich noemen zoals hij of zij wil, natuurlijk dat recht heb je net als wij allemaal.
Het lijkt me alleen wel zo netjes om dit even te zeggen en niet iedereen te laten raden.
But, who the bleep am i..
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '08
Sorry Karin, maar dit is meer iets voor een PM aan die persoon dab er een onderwerp over te starten. Niet iedereen veranderd zomaar zijn naam, en als iemand dat wel doet zijn daar vast zijn / haar redenen voor.

Wil je dit dan ook via PM vragen als je het wilt weten?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '08
Aangezien dit blijkbaar toch niet over 1 persoon ging, is hij weer geopend.
admin
admin sep 8 '08
Bezoeker waarom een schaam gezichtje?
Omdat jij ook je naam hebt veranderd?
Ja jammer dat het even duurde voor ik doorhad dat jij het was.
Het maakt dat ik een andere reactie geef, iemand die ik denk niet te kennen benader ik anders als iemand die ik al denk te "kennen".
Wellicht is dit ook een stuk van mijn autisme, ik heb moeite met dingen die plotseling veranderen zonder dat ik dat vooraf weet, net of ik opnieuw gereset moet worden, ik weet het niet beter uit te leggen. Natuurlijk is het niet zo dat iedereen daar rekening mee moet houden, natuurlijk niet dat zou onzin zijn. Wel vind ik dat ik moet kunnen aangeven dat dat voor mij moeilijk is. Onverwachte veranderingen kan ik beter mee omgaan dan veranderingen die van te voren verteld kunnen worden. Lastig, heel lastig en dat is mede ook voor mij een reden dat ik heel open ben (en ook voor mijn autistische zoons). Ik hoop een beetje duidelijk te zijn geweest smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 8 '08
Haha, ik dacht, ben er ook zo één tongue
Geen enkel probleem hoor Karin, ik snap je heel goed. Ik had er best even een topic aan kunnen geven, maar ik had niet zo veel zin de reden helemaal uit te leggen. Ik realiseer me nu dat dat ook helemaal niet nodig is natuurlijk. I.i.g. excuus voor de verwarring. Het grappige is dat ik niets aan je gemerkt heb eigenlijk, maar ja voor mij was jij dezelfde natuurlijk! Nu je dit zo schrijft realiseer ik me wel weer hoe we dan een beeld vormen wat voor ons gaat leven, dat ligt dan even omver, ik had dat zelf ook even van de week. Zo´n huh?! gevoel. Volgens mij is dat een normale reactie.
grin

P.s. ik heb een tijd met autistische mensen gewerkt, duidelijkheid en voorspelbaarheid werkt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '08
Dat is ook de reden waarom je voor mij steeds gewoon pacho bent smileben bang dat je daar ook niet zo makkelijk vanaf komt, dus waarom niet gewoon terugveranderen wink?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki