Loading...
nl

Een video waar je echt stil van wordt

nikskeuh
nikskeuh sep 6 '08


Deze 12jarige dame Severn Cullis Suzuki genaamd doet een oproep tijdens een UN's Earth Summit conferentie in 1992.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '08


Ja ...ontroerend mooi, ik had hem al gezien ( een poosje geleden) zoooo ontzettend goed van haar!
Helma
Helma sep 8 '08
Zo. En dat was dan dat. En nu? Is er al iets veranderd?
silke
silke sep 10 '08
natuurlijk kun je met een toespraak in de wereld geen verschil maken,maar het kan wel anderen tot nadenken zetten.
nikskeuh
nikskeuh sep 17 '08
Nee hiddenwings, veel is er indd niet verandert.
Maar ik hoop sterk naar de toekomst toe dat er veel mensen bewuster gaan leven, mensen in deze tijd zijn zo robotachtig ingesteld confused
gast
gast sep 17 '08
She is sooooooo right!
Eros
Eros sep 18 '08
Ik vind dit een dikke proficiat voor dat meisje. Zij toond ons gewoon wat wij allang weten maar waar wij helaas soms te lui voor zijn om de waarheid naar buiten te brengen. Wij hebben allemaal angst om onszelf te zijn en vooral om als gek verklaart te worden. Dat is dan een meisje van 13 en zij zal het wel eens allemaal zeggen terwijl wij als volwassenen gewoon toekijken en denken "ja ze heeft gelijk maar bla bla bla bla en dat doen we al generaties lang. Die kinderen zijn een pak slimmer dan wij
admin
admin sep 19 '08
Ik heb geen angst om voor gek verklaard te worden, integendeel zelfs! Dan heb ik altijd een excuus laughDus wat je zegt geldt niet voor ons allemaal denk ik smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki