Loading...
nl

wie bepaalt wat 'nieuwetijdse' kindjes zijn??

liesanne
liesanne sep 2 '08
Origineel bericht van: NiMS
Als je tegenwoordig om je heen kijkt naar de jonge nieuwetijdse kindjes dan hebben ze bijna allemaal blond haar en fel blauwe ogen


wie bepaalt wat 'nieuwetijdse' kindjes zijn??
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 2 '08




niemand! je kunt ze wel herkennen aan hun gevoeligheid!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '08
Inderdaad, het is enkel een etiketje dat wij gebruiken om makkelijker te kunnen duidelijk maken wat voor globale eigenschappen een kindje heeft.
fdsajkl
fdsajkl sep 2 '08
Ja, etiketje, mensen in een doosje categoriseren en definities opleggen, goed gedaan. Zet er meteen even de kleur ogen en haar bij en je kunt zo een encyclopedie schrijven...
Lena
Lena sep 2 '08
ik geloof alleen in het unieke menszijn smile
gevoeligheid komt ook bij kinderen met rood haar voor!
en bruin en zwart.
sarina
sarina sep 2 '08
Er is al heel veel gezegd over nieuwetijdsen en kristalkinderen op dit forum. Uit dit topic heb ik dit maar weer eens naar voren gehaald...

Nieuwetijdskinderen, indigo's, zijn om te beginnen kinderen. Toch zijn ze anders dan de oudetijdskinderen. Ze zoeken echtheid en erkenning van hun 'weten'. Je hoeft ze echt niets wijs te maken, ze weten het al voordat jij het hebt uitgesproken. Ze hebben een enorme denksnelheid (30 x meer dan oudetijdskinderen) Ze willen laten zien wat ze kunnen, als je ze de ruimte geeft zijn ze in hun element... Er zijn al heel veel nieuwetijdskinderen, dus ze voelen zich onderling door elkaar wel begrepen. Het is geweldig met ze te werken, maar ook vermoeiend. Nieuwetijdskinderen zijn gewoon de kinderen van nu. Niets bijzonders dus...

Kristalkinderen

De kinderen met Kristalvibratie zijn veel kwetsbaarder, maar dat is juist hun grote kracht. Ze zijn uiterst gevoelig voor energieën van anderen, en weten wat anderen denken. Ze zijn ook gevoelig voor energieën van dieren en planten. Ze zullen letterlijk geen vlieg kwaad doen. Kristalkinderen zijn zo liefdevol, dat ze nooit een keuze maken vanuit de emotie 'angst'. Ze weten gewoonweg niet wat dat is. Ik ken een paar kristalkinderen, en ze zijn intens lief en bijzonder. Maar daardoor dus ook erg kwetsbaar, want de wereld om hen heen is (nog)niet op hen ingericht.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '08
Volgens mij zijn indigo's geen kinderen:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_2_tijdslijn.htm

De eerste Indigowezens kwamen naar de planeet in de 40er jaren. De "Tweede Wereldoorlog" had veel negativiteit van de planeet verwijderd waardoor de eerste hoogontwikkelde wezens in fysieke vorm konden incarneren. Op dat moment werd in de Hogere Dimensies de beslissing genomen dat de Aarde zou blijven voortbestaan en dat de nieuwe Gouden Eeuw zou komen.

In de jaren 40, 50 en 60 werden "de leiders" van de Nieuwe Aarde, de eerste "Nieuwe Kinderen" geboren. Zij werden overal op de planeet geboren en het was hun missie om het proces te beginnen van 'in twijfel trekken' en 'op de proef stellen'.

Op dit moment zijn veel van deze vroege Indigo's de leiders en verlichters voor de bewustzijnsverschuiving die deel uitmaakt van het proces van Opstanding en Overgang.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_2_2_de%20jaren%2070.htm
In de jaren 70 incarneerde een enorme golf van Indigo's op Aarde en begon de energie op de planeet "op te krikken". Met de geboorte van elk nieuwe Indigo- of Kristalkind wordt het bewustzijn in het Collectief automatisch verhoogd.

Deze Vroege Indigo's bereidden de weg voor de eerste "golf" Indigo's, die we een "massale landing" kunnen noemen. Als grote aantallen van hen tegelijkertijd incarneren, wordt het Collectief in versneld tempo verhoogd.

De eerste golf Indigo's bereiken nu volwassenheid en zijn achter in de twintig en dertig. Zij zijn klaar om de hoofdstroom van de samenleving te betreden om ook daar een grote verandering teweeg te brengen.

De snelle vooruitgang in technologie van de laatste 30 jaar kan worden gezien als een geschenk van de Indigo's, wier hoogontwikkelde bewustzijn de menselijke soort tot versnelde ontwikkeling dreef op dit en vele andere gebieden van menselijk streven.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_2_3_de%20jaren%2080.htm
In de jaren 80 incarneerde de tweede golf Indigo's, opnieuw een golf met een hoogontwikkeld bewustzijn. Met behulp van deze energie kon de Harmonische Convergentie plaatsvinden waarbij het Nieuwe Rastersysteem voor de Nieuwe Aarde werd geïnstalleerd en de activaties van dit rastersysteem begonnen.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_2_4_de%20jaren%2090.htm
In de jaren 90 bleven Indigokinderen incarneren, maar nu begon ook een nieuw type kind te arriveren. De eerste Kristalkinderen begonnen eind jaren 90 te arriveren. Op dat moment was het nieuwe Kristallen Rastersysteem van de Aarde voldoende "online" om de incarnatie van deze hoogontwikkelde kinderen mogelijk te maken.

Kristalkinderen zijn geaard op het Nieuwe Rastersysteem. Zij zijn voor mensen de drijvende kracht in hun gezinnen en gemeenschappen om de verschuiving te maken van het Oude Rastersysteem naar het Nieuwe.

Uiteindelijk zullen alle wezens in het Nieuwe Rastersysteem geboren worden en zal het oude systeem wegvallen. Dan zal de Nieuwe Aarde volledig gevestigd zijn!

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_2_5_2003%20tot%20nu.htm
In 2003 vond een gebeurtenis plaats die bekend is als "Harmonische Convergentie", waarin volwassen mensen zich in groten getale begonnen af te stemmen op de Nieuwe Rasters. De eerste Kristallen-volwassenen of Christus-volwassenen of Menselijke-Engelen ontstonden hier.

Deze convergentie vereiste een snelle overgang van het ene Raster naar het Andere, en voor sommigen was het heel traumatisch en moeilijk omdat zij met hun "voeten" in de nieuwe energieën stonden.

Deze nieuwe energieën zijn sterk en krachtig en zij vereisen absoluut dat het Hartchakra open is. De Nieuwe Kristallen Rasters stemmen zich af op het Hartchakra en niet op de lagere chakra's die het Oude Raster voeden.

Met het "online komen" van de Nieuwe Rasters wordt ons als mensen, door onze kinderen, de keuze gegeven om de verschuiving te maken.

Het is een gezegend pad en de Nieuwe Kinderen tonen de weg!
sarina
sarina sep 2 '08
Origineel bericht van: NiMS
Volgens mij zijn indigo's geen kinderen:


In de jaren 40, 50 en 60 werden "de leiders" van de Nieuwe Aarde, de eerste "Nieuwe Kinderen" geboren. Zij werden overal op de planeet geboren en het was hun missie om het proces te beginnen van 'in twijfel trekken' en 'op de proef stellen'.


We hebben het toch allebei over 'kinderen'? Ongeacht met welke energie en bla bla ze hier zijn gekomen, ze worden altijd nog geboren als 'gewone' kinderen, en ik hoop ook behandeld als 'gewone' kinderen. Als ik voor een groep kinderen sta ga ik echt niet bedenken wie van de 28 er nu indigo is.... Ik ben gewoon juf en zij zijn gewoon kind.... En of je nu indigo bent of niet, je zult moeten leven in de maatschappij die er nu is. Ik praat nooit met de kinderen over hun 'speciale takenpakket', wel over de komende cito-toets.

Maar waar ik wel rekening mee hou is dat ik echt ben, ze weten wat ze aan me hebben. En veel kinderen zoeken dat en waarderen dat. Meer hoef je niet te doen.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '08
Dan begrijp ik niet wat je bedoeld met deze zin:
"Nieuwetijdskinderen, indigo's, zijn om te beginnen kinderen."

Kinderen worden ook groot, en de meeste indigo's zijn allang geen kinderen meer.
sarina
sarina sep 3 '08
Als je het zo bekijkt heb je gelijk. Ik bedoelde alleen maar met deze opmerking dat er soms erg veel aandacht wordt besteedt aan het stukje indigo, terwijl ik er juist voor pleit dat deze kinderen allereerst 'kind' zijn. Natuurlijk zijn er ook veel indigo volwassenen nu, ik ben er zelf één....
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '08
Ah ik snap wat je bedoeld laugh. Bedankt voor de opheldering. Laat de kinderen ook gewoon kinderen zijn.
liesanne
liesanne sep 3 '08
Origineel bericht van: liesanne
wie bepaalt wat 'nieuwetijdse' kindjes zijn??
Origineel bericht van: niMs
Inderdaad, het is enkel een etiketje dat wij gebruiken om makkelijker te kunnen duidelijk maken wat voor globale eigenschappen een kindje heeft.



Wie is 'wij'?

De teksten t.a.v nieuwetijdse kinderen (indigo's en kristalkinderen) die jij hierboven weergeeft en die hier op Merudi staan, hoe zijn die tot stand gekomen?
liesanne
liesanne sep 3 '08
NiMs had je mijn vragen nog gezien, als ik het vragen mag?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '08
Ik denk het niet. Kan je ze nog eens stellen?
liesanne
liesanne sep 3 '08
zie hier vlak boven, vandaag 1 minuut voor negen wink
nikskeuh
nikskeuh sep 10 '08
Ik kan me meer vinden in wat beschermengel eerder zei:

Origineel bericht van: beschermengel
niemand! je kunt ze wel herkennen aan hun gevoeligheid!


dan dat ik dingen lees of hoor dat ze blond zijn en blauwe ogen hebben.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki