Loading...
nl

De 4 elementen

Emuca
Emuca mrt 5 '09
Ik ben ook water, en toevallig ook een kreeft. Maar ik ken zat mensen die niet overeen komen met hun element en hun sterrenbeeld.
Jasmijn
Jasmijn mrt 5 '09
Hoe weet ik welke element het bij mezelf is?
Voel je dat?
Emuca
Emuca mrt 5 '09
ALs je aan de vier elementen denkt. Welke komt dan als eerste omhoog?

Als je je ogen sluit, welke van de vier basiskleuren zie je dan voor je?

Grote kans dat dat je element onthuld.
Jasmijn
Jasmijn mrt 5 '09
Rood :-)
Ik heb wel wat met vuur.
En ik ben een steenbok.
Dus wat ben ik nu???

By the way je bezit veel kennis en ik ben hier om te leren zoals ik al zei....over dit soort onderwerpen
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Rood en vuur, grote kans dat jou element dus hartstikke vuur is. Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat iedereen diep van binnen wel weet wat zijn of haar element is. Met dit soort vragen krijg je ze naar boven. smile

Bedankt trouwens, ik ben hier ook om te leren, en we leren allemaal het beste van elkaar. Toch? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '09
Jazeker, je leert het meest door vragen te stellen. Die met die kleur is ook een goeie. Mijn kleur is blauw, wat ook weer op water wijst laugh.
admin
admin mrt 5 '09
Een sterrenbeeld zegt niet alles. Ik heb me lang beziggehouden met astrologie. Eigenlijk moet je drie dingen weten van jezelf:

Je zonneteken (dat kent iedereen wel), ik ben bijv. Ram.
Het teken waar de maan in stond op je geboortemoment
En de ascendant, het teken wat op de horizon stond.

In mijn geval zijn het alle drie vuurtekens.
Ik hoef dus niet te zeggen welke kleur het bij mij is smile

En toch draag ik voornamelijk kleren in blauwe, soms zwart kleuren. En ben ik volgens Tzolkin een blauwe adelaar. Maar mijn geboortegolf is weer rood.....
Emuca
Emuca mrt 16 '09
Ik denk dat de kleur waar je je zelf het fijnst bij voelt, jou kleur is. Als jij je bij vuur op je gemak voelt, ben jij vuur.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki