Meditatie kan erg gevaarlijk zijn.
Ik wil niet te controversieel zijn maar naar mijn ervaringen is meditatie echt erg gevaarlijk, vooral wanneer je je gedachten niet uit kunt schakelen en met de negativiteit van tegenwoordig al helemaal. Met mediteren open je bepaalde kanalen en gooi je jezelf dus helemaal open; hier kan misbruik gemaakt van worden en dat wordt ook echt wel gedaan door de negatieve wezens.
Een goed voorbeeld is reiki: mensen die vaak last hebben van negativiteit of andere dingen denken dat reiki een goede oplossing is omdat ze er dan zelf wat aan kunnen doen. Maar vervolgens komen ze erachter dat het alleen maar erger wordt. Dit komt doordat reiki ook bepaalde kanalen opent en, wanneer men zich niet weet hoe zich te verdedigen, men allerlei negatieve dingen oppikt en de situatie verergert.
Ik heb zelf eens ooit getest wat er op me af zou komen door mezelf open te gooien en alle verdediging uit te schakelen. Ik werd binnen een minuut bezeten door een negatieve entiteit. Ben je mooi klaar mee. Ik zou oppassen; een gewaarschuwd mens telt voor twee.