Loading...
nl

Vrouw in de kamer

Maryssa
Maryssa sep 1 '08
Heb sinds kort een nieuwe vriend en we hadden vannacht iets raars. Ik schijn vannacht in bed te hebben gezegd tegen hem dat er een vrouw aanwezig was in de kamer. Ik weet nergens van! Heel raar! Het is wel een oud huis uit 1920 en voelde me toen ik binnenstapte in dat huis bekeken door "iets". Raar wel maar voelde niet boosaardig of zo. Mijn vriend vindt het doodeng en heeft het idee dat door mijn komst er wat veranderd is in de energie in huis. Wat kan ik doen om te voorkomen dat dat weer gebeurd als ik er weer slaap? Vind het namelijk heel naar dat hij er bang van wordt.En ik vind het zelf ook best spooky. Bedankt alvast
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '08
Je kamer reinigen.

Zet waxine lichtjes in de hoeken van je kamer, steek wat wierrook aan, en beweeg hiermee door de kamer. Hierbij moet je uitspreken dat de entiteiten die daar niets meer hebben te zoeken, naar het licht kunnen gaan. Dat het tijd is om verder te gaan.
admin
admin sep 1 '08
Toeval bestaat niet.
Gisteren heb ik mij laten vertellen hoe je echt goed je huis moet reinigen. Ik zal vanavond een kleine aanvulling doen aan jouw stukje Nims, als je dat oké vind.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '08
Tuurlijk! Graag zelfs smile.
admin
admin sep 1 '08
Ik zal het niet te hekserig maken,
Wierrook is een goed alternatief als je geen beschikking hebt over witte salie, maar witte salie heeft toch de voorkeur.
Gebruik een kooltje om de salie brandende te houden en laat de rook elke kiertje, elk hoekje echt overal heen kringelen.
Zoals Nims al aangeeft helpt het des te meer als je daarbij voor jezelf of hardop zegt dat je wil dat elke energie of entiteit die zich in je huis bevindt nu zal moeten vertrekken. Belangrijk zijn inderdaad ook de kaarsen, je geeft aan dat je wil dat ze naar het licht gaan, dan zul je ook licht moeten brengen. (het letterlijke licht in de duisternis). Gebruik ook natuurlijk zeezout en strooi dat in alle hoeken van je huis, je kunt hierbij gebruik maken van de vier elementen als je dat prettig vind. Ik ga daar nu niet op in omdat je dan een wicca ritueel krijgt en ik weet niet of dat in jouw straatje past. Strooi het zout ook in de afvoer van je wasbak, toilet werkelijk elk gaatje waardoor jij denkt dat negativiteit of uberhaupt energie die je niet wil kan binnenkomen, als je een open haard hebt, strooi dan ook in het rookkanaal.
Na een uur of twee kun je het zout weg stofzuigen.
Als je witte salie brandt, laat de ramen dan nog even dicht zodat de reinigende werking van dit kruidje goed overal in doordringt (kleine tip, doe de batterijen uit je rookmelder even los) Wat eventueel ook een optie is om via een pastoor of wellicht een bekende water te laten wijden en dat rond te spetteren in je kamer/huis. Wordt niet boos op de energie of entiteit waar jij last van hebt, maar wees wel duidelijk dat je echt niet wil dat ze rondhangen. Als je niet goed weet hoe je het voor jezelf moet zeggen kun je ook "gewoon"bidden. Een gebed is net zo krachtig als een sterk uitgesproken intentie.

Witte salie is bij veel reform winkels te koop, mocht je er echt niet aan kunnen komen wil ik graag een zakje naar je toesturen. houd er rekening mee dat witte salie niet echt goedkoop is. Gisteren heb ik 25 gram gekocht en betaalde daarvoor 3 euro 95.
Mocht je meer vragen hebben of als je hulp nodig hebt, geef maar een gil
Maryssa
Maryssa sep 2 '08
Hallo Karin en Nims,

Voor mij is het niet snel te hekserig hoor Karin! smile
Dank je wel voor jullie informatie we gaan de salie branden en ook met de andere dingen aan de slag die jij en Nims noemen. Goede tip ook die batterijen uit de rookmelder halen smile
Fijne dag!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki