Loading...
nl

icoon keuze

????
???? jul 30 '06
Sinds kort wordt er door de meeste van ons gebruik gemaakt van een icoon.

Nu ben ik heel benieuwd waarom je keuze is gevallen op het icoon die je gebruikt.

Ik zal de spits afbijten. Ik heb voor het zonnetje gekozen omdat die mij deed herinneren dat ik vroeger vaak Sunny of sunshine genoemd werd door verschillende personen. Vandaar dus mijn keuze.

Ben benieuwd naar jullie reden.

Sylli
Delen:
LPChip
LPChip jul 31 '06
Leuk topic :)

Het ikoon dat ik gekozen heb, is eigenlijk omdat ik het een heel mooi ikoon vind. De kleuren en de verbeelding passen bij me, en spreekt me erg aan.
Anne
Anne jul 31 '06
Zker leuk verzonnen.

Ik heb dit plaatje gekozen..omdat het op mij lijkt..alleen net even wat anders dan anderen.

[emot-angel]Groetjess aNNe
mause
mause jul 31 '06
ik heb gekozen voor een vredes duif, omdat ik de gedachte van vrede erg mooi vind, bovendien spreekt het idee om zo vrij te kunnen zijn als een vogel me erg aan.
Ayasha
Ayasha aug 2 '06
Ik heb gekozen voor dit icoon omdat ik verslaafd ben aan Redbull. :)
Als je aan al mijn vrienden vraagt waaraan ze het eerste denken bij 'favoriete dranken' dan zeggen ze stuk voor stuk: redbull!

Hoewel niet iedereen het er over eens is of redbull wel zo gezond is voor me :D
jo
jo aug 2 '06
ik heb voor dit icoon gekozen omdat ik het een mooi plaatje vind en het is een hart en ik ben gek op hartjes!
Thomas A
Thomas A aug 2 '06
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een icoon toevoeg?

Vast bedankt

Thomas
????
???? aug 2 '06
Tuurlijk.

Ga naar "mijn profiel" (kleine lettertjes helemaal boven aan iedere pagina)

Kies daar ""bekijk/pas profiel aan"

Daar kun je dus van alles invullen. Bij "Icoon"
kun je dus rechts "kies een ander icoon"
Als je die aanklikt kun je dus een icoon uitzoeken. Klik op het icoon van je keuze en klik vervolgens op "kies dit icoon" en je bent de trotse bezitter van je "eigen" icoon.
Thomas A
Thomas A aug 2 '06
Thanks Silly
????
???? aug 2 '06
Ja het is je gelukt [Ok]

Maar waarom deze? (is mijn geluksgetal)
Thomas A
Thomas A aug 2 '06
Ik heb iets met het getal; het stemt mij mild en brengt mij naar "binnen".

thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 3 '06
Mijn icoon is het teken van oneindigheid. Ik vind het vooral het teken van de nieuwe aarde en de 5e dimensie. In de 5e dimensie bestaat namelijk geen tijd. Als je de 8 ziet, heb je een plek in het midden waar alles samen komt. Voor mij is dit het NU. Links van de het midden zit het verleden, en rechts ervan zit de toekomst.

In de 5e dimensie bestaat geen verleden en toekomst, dus als je je energie hierop richt wordt het uitgewaaierd (de bogen in de 8). De focus is dus het midden in het NU = zonder tijd = de oneindigheid.
Debiorah
Debiorah aug 3 '06
Ja mijn icoon
Ik heb gewoon een foto van mezelf bewerkt tot icoon :D
[Kiss]Deborah
LPChip
LPChip aug 3 '06
Debiorah, je nieuwe icoon is erg mooi :)Mijn complimenten :)
Debiorah
Debiorah aug 4 '06
:o:DHaha, erg bedankt Chip!

[Kiss]Deborah
Kiwa
Kiwa aug 7 '06
Op mijn icoon staat een van mijn degoes (vrij onbekende knaagdieren).
Ik gebruik deze foto in elk forum als avatar. (mijn gebruikersnaam komt ook van 2 van m'n degoes: KIki en kaWA)
Ik vind van mezelf dat het mijn berichten speelser maakt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki