Hey Nims,
Bedankt voor je fotolezing : ).
Je hebt het goed over heel veel vlakken.
Ik krijg bij jou het gevoel dat je moeite hebt met aarden, dat je je niet echt thuis voelt op deze planeet en dat jij jezelf eigenlijk wel anders vind dan de rest. Nou denk ik ook eigenlijk dat dat in jouw geval wel klopt en ben je eigenlijk ook niet zo "standaard" zeg maar. Ik heb ook het idee dat je de laatste tijd dit gevoel wat meer hebt gekregen, en vandaar ook weer je interesse in een fotolezing. Ik heb het idee dat je vooral op zoek bent naar wie je bent en wat je wilt.
Klopt helemaal, heb ik al van kleins af aan gehad. Ik voel helemaal niet thuis op deze aarde in deze tijd hoe het eraan toe gaat. Ik wel graag verder.
“Ik heb het idee dat je vooral op zoek bent naar wie je bent en wat je wilt”Klopt, ik heb het gevoel dat ik mezelf niet ken en dat ik hier maar ben niet echt wetend wat te doen. Iemand vertelde me eens dat dit te maken heeft met de zielsopsplitsing en dit gevoel ook fel verminderd als men ziel weer ‘heel’ wordt.
Op de foto ben je erg gesloten en was het volgens mij een situatie waarop je je niet helemaal op je gemak voelde. Misschien was je ergens zenuwachtig voor, of voelde je je niet lekker? Ik weet het niet precies, maar ik moet het even opschrijven om de blokkade die ik zie, weg te nemen bij je zodat ik wat dieper kan kijken.
Die foto is getrokken toen ik op stap ging. Ik heb me wel degelijk geamuseerd
maar omdat ik dan weer veel omringd ben door mensen ben ik weer voorzichtig.
Want dat merk ik wel, je laat echt bijna niet in je kijken. Je hebt moeite om mensen te vertrouwen. Vind het lastig om te beoordelen of ze wel echt zijn. (geen idee waarom ik dat zo opschrijf, maar dat is wel wat ik lees?)
Ook deze klopt, het duurt een lange tijd eer ik mensen echt kan vertrouwen en zelfs dan nog heb ik momenten dat ik zit te piekeren. Ik laat niet snel in mijn kaarten kijken omdat er nog een aantal mensen rondlopen die het niet goed voorhebben met anderen.
Daarbij denk ik dus, wat heb jij met "nep" of gedrag dat je nep vindt? Ik heb het idee dat jij daar echt heel slecht tegen kan.
Meelopers, mensen die gewoon meepesten om zelf het slachtoffer niet te worden, vooroordelen, je kleden naar wat je totaal niet bent,…
Ik snap het gewoon niet en kan er ook slecht tegen. Waarom fake zijn, wees gewoon jezelf.
Ok dat gezegd zie ik dieper weer een ontspannen meisje dat ook de rust in zichzelf kan vinden. Het zit alleen erg diep, dus probeer eens wat dichter bij jezelf te komen om wat meer rust te krijgen, want ik krijg echt het idee dat je op je tenen aan het lopen bent. En volgens mij kost je dat erg veel energie, waardoor je best vaak moe bent.
In de natuur kom ik heel vaak tot rust maar eenmaal ik doorheb dat er mensen mij zitten aan te staren is het voor mij verpest. Thuis vinden ze het nogal raar soms maar gelukkig ken ik ook een paar personen die meevoelen met mij.
Misschien zie ik het verkeerd, maar heb jij ervaring met Faalangst, of iets in die richting? Ik krijg het gevoel dat jij hier last van hebt (of heb gehad).
Ik heb schrik om dingen fout of verkeerd te doen zodat dit weer reacties uitlokt van anderen. Het hoort erbij natuurlijk maar hier kan ik slecht tegen.
Je ziet heel veel om je heen gebeuren alleen is dit soms wel erg overweldigend. Je bent scherp en weet vaak wel wat er speelt. Alleen omgaan met al deze stromen van informatie kost je wel eens moeite omdat je nog niet goed weet hoe je dit uit moet zetten. Ik zou je graag willen aanraden om wat chakra oefeningen te doen waarbij je ook je concentreert op je zonnenvlecht (je navel). En dit is een rare ingeving, maar mocht je een navelpiercing hebben dan wil ik je toch vragen om deze niet zo vaak in te doen. Ik heb het gevoel dat deze je energiebanen verstoord op een voor jou onprettige manier.
Ik heb geen navelpiercing maar wou er wel eentje laten zetten
Slecht idee dus?
Chakra oefeningen.. maakt het specifiek uit wat voor soort oefeningen?
Verder zie ik nog iets wat jij erg leuk zal vinden en ook veel mee kan gaan doen. En dat zijn tarot kaarten. Mocht je nog geen deck hebben, dan wil ik je graag het raider waite deck aanraden. Ik heb het idee dat jij een enorme goede kaartlegster kan worden. Dus wie weet
. Het is maar een ingeving.
Tarot kaarten heb ik al vaker aan gedacht maar het ziet er zo gecompliceerd uit. Maar ik zal je tip volgen, lijkt me wel leuk.
Groetjes en mercikes xxx
Nikskeuh