Loading...
nl

mijn foto

nikskeuh
nikskeuh aug 25 '08
Hallo iedereen,

Ik heb er lang over nagedacht maar dankzij een paar prachtmensen heb ik me over de twijfel heengezet en wil ik een foto plaatsen.
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar wat jullie te zeggen hebben.

groetjes
Delen:
silke
silke aug 25 '08
plezant dat je er nog eens bent !
haha ik ga het lezen wel aan de anderen overlaten. Ik ken u gewoon een beetje te goed wink.

veel succes

groetjes Silke
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '08
Hoi Nikki,

Ik wil graag je foto voor je lezen. Het is alweer even geleden dat ik er eentje gelezen heb dus even kijken of het niet vastgeroest is wink. Ik hoor graag je reactie en wat er wel / niet goed is.

Ik krijg bij jou het gevoel dat je moeite hebt met aarden, dat je je niet echt thuis voelt op deze planeet en dat jij jezelf eigenlijk wel anders vind dan de rest. Nou denk ik ook eigenlijk dat dat in jouw geval wel klopt en ben je eigenlijk ook niet zo "standaard" zeg maar. Ik heb ook het idee dat je de laatste tijd dit gevoel wat meer hebt gekregen, en vandaar ook weer je interesse in een fotolezing. Ik heb het idee dat je vooral op zoek bent naar wie je bent en wat je wilt.

Op de foto ben je erg gesloten en was het volgens mij een situatie waarop je je niet helemaal op je gemak voelde. Misschien was je ergens zenuwachtig voor, of voelde je je niet lekker? Ik weet het niet precies, maar ik moet het even opschrijven om de blokkade die ik zie, weg te nemen bij je zodat ik wat dieper kan kijken.

Want dat merk ik wel, je laat echt bijna niet in je kijken. Je hebt moeite om mensen te vertrouwen. Vind het lastig om te beoordelen of ze wel echt zijn. (geen idee waarom ik dat zo opschrijf, maar dat is wel wat ik lees?)

Daarbij denk ik dus, wat heb jij met "nep" of gedrag dat je nep vindt? Ik heb het idee dat jij daar echt heel slecht tegen kan.

Ok dat gezegd zie ik dieper weer een ontspannen meisje dat ook de rust in zichzelf kan vinden. Het zit alleen erg diep, dus probeer eens wat dichter bij jezelf te komen om wat meer rust te krijgen, want ik krijg echt het idee dat je op je tenen aan het lopen bent. En volgens mij kost je dat erg veel energie, waardoor je best vaak moe bent.

Misschien zie ik het verkeerd, maar heb jij ervaring met Faalangst, of iets in die richting? Ik krijg het gevoel dat jij hier last van hebt (of heb gehad).

Je ziet heel veel om je heen gebeuren alleen is dit soms wel erg overweldigend. Je bent scherp en weet vaak wel wat er speelt. Alleen omgaan met al deze stromen van informatie kost je wel eens moeite omdat je nog niet goed weet hoe je dit uit moet zetten. Ik zou je graag willen aanraden om wat chakra oefeningen te doen waarbij je ook je concentreert op je zonnenvlecht (je navel). En dit is een rare ingeving, maar mocht je een navelpiercing hebben dan wil ik je toch vragen om deze niet zo vaak in te doen. Ik heb het gevoel dat deze je energiebanen verstoord op een voor jou onprettige manier.

Verder zie ik nog iets wat jij erg leuk zal vinden en ook veel mee kan gaan doen. En dat zijn tarot kaarten. Mocht je nog geen deck hebben, dan wil ik je graag het raider waite deck aanraden. Ik heb het idee dat jij een enorme goede kaartlegster kan worden. Dus wie weet smile. Het is maar een ingeving.

Goed, dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd naar je reactie. Groetjes Julien.
nikskeuh
nikskeuh aug 26 '08
Hey Nims,
Bedankt voor je fotolezing : ).
Je hebt het goed over heel veel vlakken.

Origineel bericht van: NiMS
Ik krijg bij jou het gevoel dat je moeite hebt met aarden, dat je je niet echt thuis voelt op deze planeet en dat jij jezelf eigenlijk wel anders vind dan de rest. Nou denk ik ook eigenlijk dat dat in jouw geval wel klopt en ben je eigenlijk ook niet zo "standaard" zeg maar. Ik heb ook het idee dat je de laatste tijd dit gevoel wat meer hebt gekregen, en vandaar ook weer je interesse in een fotolezing. Ik heb het idee dat je vooral op zoek bent naar wie je bent en wat je wilt.

Klopt helemaal, heb ik al van kleins af aan gehad. Ik voel helemaal niet thuis op deze aarde in deze tijd hoe het eraan toe gaat. Ik wel graag verder.
“Ik heb het idee dat je vooral op zoek bent naar wie je bent en wat je wilt”Klopt, ik heb het gevoel dat ik mezelf niet ken en dat ik hier maar ben niet echt wetend wat te doen. Iemand vertelde me eens dat dit te maken heeft met de zielsopsplitsing en dit gevoel ook fel verminderd als men ziel weer ‘heel’ wordt.

Op de foto ben je erg gesloten en was het volgens mij een situatie waarop je je niet helemaal op je gemak voelde. Misschien was je ergens zenuwachtig voor, of voelde je je niet lekker? Ik weet het niet precies, maar ik moet het even opschrijven om de blokkade die ik zie, weg te nemen bij je zodat ik wat dieper kan kijken.

Die foto is getrokken toen ik op stap ging. Ik heb me wel degelijk geamuseerd winkmaar omdat ik dan weer veel omringd ben door mensen ben ik weer voorzichtig.

Want dat merk ik wel, je laat echt bijna niet in je kijken. Je hebt moeite om mensen te vertrouwen. Vind het lastig om te beoordelen of ze wel echt zijn. (geen idee waarom ik dat zo opschrijf, maar dat is wel wat ik lees?)

Ook deze klopt, het duurt een lange tijd eer ik mensen echt kan vertrouwen en zelfs dan nog heb ik momenten dat ik zit te piekeren. Ik laat niet snel in mijn kaarten kijken omdat er nog een aantal mensen rondlopen die het niet goed voorhebben met anderen.

Daarbij denk ik dus, wat heb jij met "nep" of gedrag dat je nep vindt? Ik heb het idee dat jij daar echt heel slecht tegen kan.

Meelopers, mensen die gewoon meepesten om zelf het slachtoffer niet te worden, vooroordelen, je kleden naar wat je totaal niet bent,…
Ik snap het gewoon niet en kan er ook slecht tegen. Waarom fake zijn, wees gewoon jezelf.

Ok dat gezegd zie ik dieper weer een ontspannen meisje dat ook de rust in zichzelf kan vinden. Het zit alleen erg diep, dus probeer eens wat dichter bij jezelf te komen om wat meer rust te krijgen, want ik krijg echt het idee dat je op je tenen aan het lopen bent. En volgens mij kost je dat erg veel energie, waardoor je best vaak moe bent.

In de natuur kom ik heel vaak tot rust maar eenmaal ik doorheb dat er mensen mij zitten aan te staren is het voor mij verpest. Thuis vinden ze het nogal raar soms maar gelukkig ken ik ook een paar personen die meevoelen met mij.

Misschien zie ik het verkeerd, maar heb jij ervaring met Faalangst, of iets in die richting? Ik krijg het gevoel dat jij hier last van hebt (of heb gehad).

Ik heb schrik om dingen fout of verkeerd te doen zodat dit weer reacties uitlokt van anderen. Het hoort erbij natuurlijk maar hier kan ik slecht tegen.

Je ziet heel veel om je heen gebeuren alleen is dit soms wel erg overweldigend. Je bent scherp en weet vaak wel wat er speelt. Alleen omgaan met al deze stromen van informatie kost je wel eens moeite omdat je nog niet goed weet hoe je dit uit moet zetten. Ik zou je graag willen aanraden om wat chakra oefeningen te doen waarbij je ook je concentreert op je zonnenvlecht (je navel). En dit is een rare ingeving, maar mocht je een navelpiercing hebben dan wil ik je toch vragen om deze niet zo vaak in te doen. Ik heb het gevoel dat deze je energiebanen verstoord op een voor jou onprettige manier.

Ik heb geen navelpiercing maar wou er wel eentje laten zetten smirkSlecht idee dus?
Chakra oefeningen.. maakt het specifiek uit wat voor soort oefeningen?

Verder zie ik nog iets wat jij erg leuk zal vinden en ook veel mee kan gaan doen. En dat zijn tarot kaarten. Mocht je nog geen deck hebben, dan wil ik je graag het raider waite deck aanraden. Ik heb het idee dat jij een enorme goede kaartlegster kan worden. Dus wie weet smile. Het is maar een ingeving.

Tarot kaarten heb ik al vaker aan gedacht maar het ziet er zo gecompliceerd uit. Maar ik zal je tip volgen, lijkt me wel leuk. smile

Groetjes en mercikes xxx
Nikskeuh
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '08
Hey bedankt voor je reactie! Zo te zien heeft mijn vakantie niet veel invloed gehad en kan ik het nog steeds haha.

Origineel bericht van: nikskeuh

Ik heb geen navelpiercing maar wou er wel eentje laten zetten smirkSlecht idee dus?

Ik weet niet of het een slecht idee is, maar mijn gevoel zegt me gewoon dat je het beter niet kunt doen. Voor de rest moet je het gewoon zelf weten maar mocht je niet zeker zijn dat je hem 100% wilt, dan zou ik het gewoon niet doen wink.

Chakra oefeningen.. maakt het specifiek uit wat voor soort oefeningen?

Ja het maakt wel uit, ik zou iets doen waarbij je in ieder geval iets met je zonnevlecht doet. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik geen enkel idee heb wat voor een oefening dit zou moeten zijn, maar ik denk dat google hier wel raad mee weet wink.

Groetjes Julien.
nikskeuh
nikskeuh aug 26 '08
Ok, bedankt voor de lezing ^^
Ik zal er nog eens goed over nadenken; de navelpiercing.
En sevens eens googelen naar die chakra oefeningen. wink

groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '08
Mocht je een leuke oefening gevonden hebben, dan lees ik het graag terug in een topic hier ergens wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 10 '08
Nu begin ik meer en meer te twijfelen..
Dat er heel wat mis kan gaan heb ik ook al bij een nicht van mij gezien. Ze had een ferme ontsteking gekregen na het laten zetten van een navelpiercing, het zag er niet erg fraai uit, deed veel pijn zei ze en het duurde erg lang eer het genezen was.
Ach, kzal er nog eens heel erg goed over nadenken, als ik het na een lange tijd nog altijd wil zal ik het misschien overwegen.

Lena: k'heb een oorbel bovenaan in men oor. Kheb er nooit enige last van ondervonden, ook niet bij het laten plaatsen ervan, voelde niets.

Nims: kheb al een soort van yoga-oefening gevonden (nog niet geprobeerd)
Mag ik jullie voorstellen aan 'De boot' oftewel 'Navasana'

groetjes xx
nikskeuh
Anne
Anne sep 12 '08
Wil je foto wel lezen smile
Hoor graag van je wat klopt en wat niet.

Je bent er wel..maar toch weer niet.

Je bent een soort van afwezig.. de dingen om je heen gebeuren wel en je doet de dingen die je moet doen ookwel maar je ervaart ze niet zo sterk zoals het zou moeten.
De aarde is voor jou ook een vreemde plaats je kan er moeilijk wenen en loopt steeds tegen het gevoel aan van ''er niet zijn''...

Kracht.

Je ogen stralen kracht uit.
Je bent wel een persoon die kracht bezit. Je bent erg spiritueel en hebt een kracht bij je. Ik weet niet of je je daar van bewust bent maar die kracht is altijd al bij je geweest je zou meer aan deze kracht hebben als je je niet zo vaak voelt van dat ''je er niet bent''

Je karakter..

Je bent iemand die niet gauw laat merken hoe die zich voelt. Je verschuilt het een beetje als het ware. Je wilt sterk en krachtig over komen.
Dit kom je bij de meeste mensen ook zo over omdat je niet je emoties altijd laat zien en je best hard opstelt.
Mensen zien jou ook als iemand die geen pijn heeft en kent.
Ik denk echter dat je wel pijn hebt gekent vroeger of iets.

Dit was het wel voor even
Liefs en groetjes aNNe smile
nikskeuh
nikskeuh sep 13 '08
Hey Anne,

bedankt voor de lezing.
De beschrijving over mijn karakter en dat de aarde een 'vreemde' plaats voor mij is kloppen helemaal voor 100%.
Tis grappig eigenlijk want jij en Nims zijn zeker niet de eersten die dit mij al eens hadden verteld.
Achja..

Wat betreft met die kracht snap ik het niet goed.
Is dit een kracht die in me zit of bij me is of misschien nog iets anders?

Alvast bedankt wink
groetjes
nikskeuh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy